Stránka 1 z 1

Napsal: pon 12.10.2015 12:41
od Macek
Přesné typové označení vozidla: e38 740i VIN: DG01272
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 01/95
Objem válců:4000
Výkon:210kw
Druh paliva:benzín
Barva:Calypsorot met.
Počet najetých kilometrů 324022
Stav vozidla: Pěkný
Platnost STK: 10/2016
Cena: 165000kč
Popis výbavy: Samosvor, EDC, šíbr, anatomy, zadní roletka
Popis provedených oprav: kompletní odkorozivění (spodek auta je v perfektním stavu, vlastně lepším něž vršek :) vše na podvozku opískováno a natřeno, popřípadě vyměněno za nové ), výměna velkého množství dílů - komplet podvozek, všechny hadičky a trubičky kolem benzínu a brzd, kotouře Zimmerman a desky ATE ceramic ( nezasírají tolik disky) nová spojková sada, motor přetěsněn, vyměněna vodní pumpa, hadičky, blbiny, lanka od plynu, tempomatu... Jen do tohoto servisu padlo cca 150.000kč za materiál a cca mých 600 hodin času! Tento repas se konal před 3 a půl rokem a cca 25000km. Od té doby sedmice nejezdila v soli a vůbec se měla moc pěkně:)
Jsem druhý majitel, koupeno nové u Bychla mám i origo faktůru na cenovku cca 1,6mil a to prej dostali slevu, neb do firmy kupovali dvě 8)
Sedma byla bouraná dvakrát minulím majitelem, jednou to odnesly řidičovi dveře a jednou čumec - bylo měněna chladičovka, blatníky, habna, světla - pán říkal, že to alespoň omladil a rovnou se tam dali FC díly. Když jsem auto koupil, tak se loupal lak na kapotě a blatníkách, takže jsem alespoň pořádně ošetřil vnitřky blatníků a nechal olakovat.
Auto je z provozního hlediska v perfektním stavu, jsem trochu paranoik a když mám něčím jezdit dál než kolem komína, tak se snažím, aby vše perfektně fungovalo a nemusel jsem se celou dobu jízdy klepat, co se vys..e. Na e30 foru je sepsaný celý příběh tohoto auta v mích rukou včetně oprav a mnoho fotek i s vysvětlivkama (vhodné pro dlouhé zimní večery... nutná registrace na e30 foru) http://forum.e30.cz/viewtopic.php?f=22&t=93394
Sedmu dnes zazimuju do stodoly, na prodej nijak nespěchám, případnému zájemci předvedu, ovšem ven jí vytáhnu jen ve slušném suchém počasí. Cca do půlky listopadu bude ještě na značkách, pak je dám do depozita. Je to moje velká srcovka, akorát že se mi začal rýsovat pozemek ke koupi a vzhledem k tomu, že sedmou najezdím jem velmi málo kilometrů, tak dám přednost nemít dluh a víc využít ostatní bawa, které pak taktéž zbytečně zahálí...
P.S. Auto nebylo postiženo tunerem ani plynařem a je v originálním stavu!
P.S.2. Určitě jsem na pár informací o opravě zapoměl, ale mám vše poznamenané a zájemci rád vysvětlím vše co ho bude zajímat.
Nebyla to moje první renovace, s korozí se umím poprat velmi slušně a vím co na ní platí, aby dala pokoj.
P.S.3. Zvednutí na zvedák a případně napíchnutí na diag. GT1 samozdřejmostí

Popis nutných oprav, nebo nedostatků: odlepila se stropnice; ač před 2 roky opravovaný dispej u BC, tak se opět začali ztrácet pixely. Lak není perfektní. Řidičova sedačka netopí
Kontakt: 777595357
Foto:
Kompletní foto v průběhu mého vlastnictví...
http://mackovo.com/bmw/7er/_7er_full_web/page_01.htm

Obrázek

Obrázek

Napsal: pon 12.10.2015 13:45
od LukesE39
8O 8O 8O

Napsal: pon 12.10.2015 21:41
od Jaris330D
Pekna prace.

Napsal: čtv 15.10.2015 07:14
od Perunwit
tyjo dobrý :respect:

Napsal: čtv 15.10.2015 10:29
od hadice
..proč se takový auto krásný objeví zrovna když musim investovat jinde... :(
..omlovám se za ot ale totok na mě dejchá jednoduchostí...spolehlivostí..a starejma dobrejma časama....totok jsem vždycky chtěl.... :thumbsup:

Napsal: čtv 15.10.2015 18:47
od zzeli
Tys chtel prece 740D ne?
Jinak up pro peknou sedmu :palec:

Napsal: čtv 15.10.2015 19:02
od hadice
..jj trochu jsem po ní pokukoval....ale nakonec nešel do ní protože to co stojí ta 740d mě stála takřka oprava předního náboje na tahači.... :lol:
...kde je toto auto možná spatřit?

Napsal: pát 16.10.2015 07:13
od Macek
Ve Psárech - jižní okraj Prahy - cca 3km od R1 exit Jesenice.
Co se týká jednoduchosti, tak takhle na mě to auto taktéž působí - motor m60 nemá kluzák na rozvodech mezi válci, ale kladku= delší výdrž a zničehonic se nerozláme, vanos na tom taktéž zlobit nebude :) Co se týče výbavy, tak jediný, co mi na tom chybí jsou vetraný sesle, ale to je až o generaci dále...

Napsal: pát 16.10.2015 07:25
od calif
tohle mít, a vědět o tom autě uplně vše, tak to neprodám, to si ty prachy radši půjč někde... tohle už není o výbavě, ale o stavu.... kdo koupí, neprohloupí...

Napsal: pát 16.10.2015 11:44
od Fredy1
Jak tu bylo psáno krásná práce, fakt jsem čučel jako blázen na ty fotky. Vyhrál jsi si s tím. Jediné co by mě na tom autě vadilo je ten fofr klacek. Měl jsem ho v 740tce a zanedlouho šlo auto dál. Sice jen kousek, ale šlo. Do takového auta patří automat. Přeji brzký prodej. :wink:

Napsal: ned 01.11.2015 00:43
od 0000000000
Up :wink:

Napsal: ned 01.11.2015 08:15
od Giovany1971
Ahoj jseš naprostý šílenec ..samozřejmě v tom pozitivním slova smyslu...kdo nikdy nic takového nedelal...si ani nedovede představit...co to je úsilí a času ..peněz něco takového dělat..To se nedá žádnýma penězma zaplatit.

Jinak když jsem viděl ty dvouřadé rozvodové řetězy...ach jooo co by za ně dalá většina majitelů dieselových motorů..ale nejen dieselových..proste good doba... kdy bylo pro BMW příznačné slovo kvalita a spolehlivost

Čím víc to čtu..čím víc vidím neštastných lidí co jin rupne řetěz..nebo motor sežere klapku...jako ted mému bratrovi....tak začínám skoro dávat za pravdu některým místním kritikům současných dieselů...

A přemýšlím že to prodám a pudu znovu do staré A8 d3 4.2 MPI...protože to bylo boží a spolehlivé auto..rozvody na řemen...žádné problémy s trubkama na vodu...atd..mám toho už plné zuby...pořád žít ve strachu co se na tom vysere...a nebo preventivně utracet peníze za neco co by mělo být a takových aut...téměř nadosmrti.

sorry za OT...