Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 06.08.2015 22:26
od mgfcarcz
Dovolil bych si pozadat o radu:
E31 M70 manual rv 1990, vozidlo dele stalo, predchozi majitel menil oba akumulatory
Zavada -
start - ok
volnobeh - motor se hada, na palubovce nic nesviti
Pomale zvysovani otacek - do 1.500 ot/min se motor zklidni
Nad 1500 - rozsviti se check, druha rada 7-12 obcas ustreluje do vyfuku, velmi neklidn chod
Zpet na volnobeh - check po chvili zhasne

Provedeno:
ze zacatku motor temer ani nestartoval - vymena beznych veci - filtry, svicky, opticka kontrola kabelaze a kostreni
Dalsi faze - zjistena vypalena pojistka na druhe pal. Pumpe, pumpy obe vymeny za origo bosch, motor startuje bez obtizi a drzi cca 600 otacek
Treti faze - pripojeni na diagnostiku - carsoft, bez zavad vyjma nespojeni s dme nr. 2 - nasledovalo prohozeni Rj ( bez zmeny, pouze si diagnostika nalezla sprane cislo nove rj), pote jsem jeste provedl odpojeni na 5 minut jednotky eml - synchronizacni jednotky mezi dme, taktez bez zmeny
Live data carsoft neni schopen poskytnout (u e34 poskytuje)

Planuji jeste provest kontrolu kompletni kabelaze na druhe rade vc. zapalovani, ale predpokladam, ze vzhledem ke stejnemu chovani obou rad ( na dotek) nepredpokladam nic zasadniho.
V nekterych clancich jsem narazil na podobnou chybu (pripade odpojeni oboh akumulatoru) a to nesynchronizaci dme 1 a 2, to by mohlo vysvetlovat proc si diagnostika druhou radu nenasla. Je mozne jednoduse tuto moznost overit? Jak lze pripadne jednotky parovat?
Pokousel jsem se i pouzit sw INPA, bohuzel se mi ho nepovedlo rozchodit.
Pokud by byl nekdo ochotny pomoci z oblasti Berounska primo na miste, tak ho rozumna odmena nemine.

Napsal: čtv 06.08.2015 23:58
od mgfcarcz
Na test EML se pouziva pripravek 127010/011, nema nekdo k zapujceni?

Napsal: stř 12.08.2015 11:15
od RuDoSh
Mrkni na kabely, cívky, rozdělovače a váhy vzduchu (nejela mi půlka motoru), pak až bych šel do jednotek...

Napsal: stř 12.08.2015 16:10
od mgfcarcz
Diky za info, uz jedu na vsech 12, bohuzel jeste ten chod neni zcela klidny, ale je vyznamne lepsi. Kazdopadne parovani probehlo dle manualu ze zahranici 3x na jednicku 500 - 5000 ot, pak nechat bezet par minut na volnobeh.
Ted uz jsem zacal kontrolovat veskerou kabelaz a to vcetne zapalovaci. Jedine, co jsem zatim nezkousel jsou MAF jednotky.

Napsal: ned 13.09.2015 18:36
od ericV8
hodne to delaji kabely, pokud to dlouho stalo, zkusil bych vycistit i vstriky a taky muze byt problem v cerpadlech. 8er neni prdel :)

Napsal: pon 14.09.2015 11:29
od mgfcarcz
Diky, ja uz jsem na tom zapracoval, chod je celkem klidny, ale na V12 to jeste neni 100%. Pravdepodobne chyba nekde v elektrice, postupne menim konektory jeden za druhym.

Napsal: ned 01.05.2016 21:31
od mgfcarcz
Nemel by nekdo na zapujceni vahu vzduchu na M70? Lokalita Horovice az Praha.
Predem diky.

Napsal: sob 14.05.2016 23:50
od Radek
kdyztak je stejna s M50 2.0

Napsal: ned 15.05.2016 07:32
od mgfcarcz
Diky, uz jsem sehnal u Roberta na Kladne, opet vyborna spoluprace s nim.