Stránka 1 z 1

Napsal: úte 07.01.2014 09:43
od sklenus
ahojte chlapi, potreboval by som radu, neviete aká je charakteristika signálu z DME do budíkov, pre funkciu otáčkomeru, mám zástavbový motor m57 v aute a rád by som tam dorobil ten otáčkomer, inak mi všetko fára

viem, že to počíta čidlo na remenici ako obĺžnikový signál s 2 vynechanými zubami pre 1 otáčku, malo by to byť 0V a 5V, ale ide mi hlavne o spracovaný výstup z DME (pretože nie je v aute ) aby som to nejak mohol napojiť na pin do budíkov, je to vcelku potrebná vec

inak pre upresnenie, m57 je nafta ale použil som elektriku m50 s CC

Napsal: stř 08.01.2014 19:27
od airbone
sklenus píše:ahojte chlapi, potreboval by som radu, neviete aká je charakteristika signálu z DME do budíkov, pre funkciu otáčkomeru, mám zástavbový motor m57 v aute a rád by som tam dorobil ten otáčkomer, inak mi všetko fára

viem, že to počíta čidlo na remenici ako obĺžnikový signál s 2 vynechanými zubami pre 1 otáčku, malo by to byť 0V a 5V, ale ide mi hlavne o spracovaný výstup z DME (pretože nie je v aute ) aby som to nejak mohol napojiť na pin do budíkov, je to vcelku potrebná vec

inak pre upresnenie, m57 je nafta ale použil som elektriku m50 s CC
ide to cez CAN, takze tak jednoduche to nebude...

Napsal: stř 08.01.2014 20:23
od sklenus
mal som to lepsie popisat, ide o e34 s m50 elektrikou, tam by som CAN necakal teda,
v e34 je TxD a RxD zbernica ako komunikacna linka DME - budiky (IKE), to by mohlo byt jednoduchsie, ale aj tak neviem aku ma charakteristiku pre ten otackomer

Napsal: čtv 09.01.2014 00:15
od darklord
To by mozno chcelo osciloskop a premerat si ten signal na nejakej e34, v celom rozsahu otacok. Pretoze ako som pisal uz na SK fore, podla mna to bude len pwm/impulzy v zavislosti na zapalovani.