Napsal: sob 24.08.2013 21:24
Přesné typové označení vozidla: BMW 330 Ci
Druh karoserie: kupé
Rok výroby: 2000
Objem válců: 2 979
Výkon: 170 kw
Druh paliva: benzín
Barva: TOPASBLAU METALLIC - modrá metalíza
Počet najetých kilometrů 210 000
Stav vozidla: Velmi zachovalý
Platnost STK: 23.5. 2015
Cena: 140 000
Popis výbavy: ASC,ABS, automat /řadí dobře/, tempomat, 6x airbag, příprava na telefon, vyhřívaná el. sedadla s pamětí, cd changer, mf volant, xenony, led kroužky, samozatmívací zrcátko a ještě se určitě něco najde
Popis provedených oprav: auto dovezeno z Německa, po prvním majiteli /žena/, velmi zachovalé. Po koupi vyměněny náplně, přetěsněno víko ventilů. Jinak vše ve velmi dobrém stavu /brzdy, podvozek atd./ K autu nové zimní pneu.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: drobné vady laku, nic hrozného ....
Kontakt: fredycoul@seznam.cz nebo SZ
Foto:http://fredycoul.rajce.idnes.cz/330ci#DSC04108.jpg Foto je ještě s převozkama, nyní normálně legálně přihlášeno .....
Důvod prodeje je opětovný přechod na E38. Pokud neprodám tak si auto raději nechám, je to střela, ale E38 je prostě E38. Debata povolena
Druh karoserie: kupé
Rok výroby: 2000
Objem válců: 2 979
Výkon: 170 kw
Druh paliva: benzín
Barva: TOPASBLAU METALLIC - modrá metalíza
Počet najetých kilometrů 210 000
Stav vozidla: Velmi zachovalý
Platnost STK: 23.5. 2015
Cena: 140 000
Popis výbavy: ASC,ABS, automat /řadí dobře/, tempomat, 6x airbag, příprava na telefon, vyhřívaná el. sedadla s pamětí, cd changer, mf volant, xenony, led kroužky, samozatmívací zrcátko a ještě se určitě něco najde

Popis provedených oprav: auto dovezeno z Německa, po prvním majiteli /žena/, velmi zachovalé. Po koupi vyměněny náplně, přetěsněno víko ventilů. Jinak vše ve velmi dobrém stavu /brzdy, podvozek atd./ K autu nové zimní pneu.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: drobné vady laku, nic hrozného ....
Kontakt: fredycoul@seznam.cz nebo SZ
Foto:http://fredycoul.rajce.idnes.cz/330ci#DSC04108.jpg Foto je ještě s převozkama, nyní normálně legálně přihlášeno .....
Důvod prodeje je opětovný přechod na E38. Pokud neprodám tak si auto raději nechám, je to střela, ale E38 je prostě E38. Debata povolena
