Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 05.07.2012 06:12
od BrutalniMonstrumWole
Přesné typové označení vozidla: BMW E39 M5
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 2000
Objem válců: 4941
Výkon: 294kw
Druh paliva: benzin+lpg
Barva: bílá+carbon
Počet najetých kilometrů 200 000km
Stav vozidla: na svůj věk dobrý
Platnost STK: 2014
Cena: 230 000kč

Popis výbavy:
-2din rádio kenwood
-černá kůže+karbon lišty

Vehicle information

Code
Description (interface)
Description (EPC)
S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Climate comfort windscreen
S441A RAUCHERPAKET Smoker package
S464A SKISACK Ski bag
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
S670A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional RDS
S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs
S774A INDIVIDUAL EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim
S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Language version, Italian
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe
S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Omission of non-combined operation
S884A ITALIENISCH/BETRIEBSANL./SERVICEH. Operating instructions, Italian
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation
S928A REIFENSTEUERUNG Tyre control
Standard equipment
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamic stability control
S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers
S302A ALARMANLAGE Alarm system
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours
S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip
S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Seat adjustment, electric, with memory
S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front
S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger
S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system/intensive cleaning
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S522A XENON-LICHT Xenon Light
S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning
S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S555A BORDCOMPUTER On-board computer V with remote control
S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction
S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights
Information
Code
Description (interface)
Description (EPC)
S602A BORDMONITOR MIT TV On-board monitor withTV
S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Provisions for BMW 6 CD changer





Popis provedených oprav:
-nové P+Z brzdové desky
-výměna převodovky za jetou-naj 160tis od p. Savky
-komplet spojka upravená s větším přítlakem, obložená lamela lepší směsí... taky od Savky
-nové náplně, zapalovací svíčky, baterka, gufero klyky pod spojkou


Popis nutných oprav, nebo nedostatků: kosmetické vady laku, odrbané kola,
Kontakt: 724872028
Foto: http://mpowerka.rajce.idnes.cz/

Napsal: čtv 05.07.2012 13:16
od gear
Není to ta Bíla?

Napsal: čtv 05.07.2012 16:35
od Meda
Vzdyt to pise, ze je bila :) Potazena pravym carbonem a doplnena o airbrush, jsem celkem zvedavy jak ted vypada :)

Napsal: čtv 05.07.2012 22:09
od Serifus
Ty wole. Tak to jsem ještě neviděl. Kdo dokáže dát LPG do M5? 8O

Sry, ale nedalo mi to. :D

Napsal: čtv 05.07.2012 22:31
od Tom320im20
A proč ne lpg?? Aspoň se s tím člověk pak může projet. Sry za ot.

Napsal: čtv 05.07.2012 22:43
od KarelOstrava
Pokud to je ta co se prodávala cca před půl rokem tak to je krasavice :!:
Bohužel jsem neviděl osobně ale za ty prachy slušný...

Napsal: čtv 05.07.2012 23:58
od Meda
Sorry, ale jak to muze nekdo nechapat, to nepochopim :)

Se omlouvam, ale musel jsem :)

Napsal: pát 06.07.2012 10:04
od Dettektorr
Obecně jsem velký zastánce LPG pohonu, ale do M5? Sorry to udělá jen neznaboh. Chápu a líbila by se mi 540i v LPG, ale M5 si kupuju když na to mám, a nezajímá mě spotřeba. To je stejný jako koupit corvetu a dát do ní plyn.

Napsal: pát 06.07.2012 10:51
od Hanz
Dettektorr píše:stejný jako koupit corvetu a dát do ní plyn.
v pripade corvetty to chapu, u S62 motoru se stenou bloku 4mm mezi valcema mi to prijde jako tahani certa za ocas :-)

Napsal: pát 06.07.2012 12:02
od ST3Pi
Dettektorr píše:Obecně jsem velký zastánce LPG pohonu, ale do M5? Sorry to udělá jen neznaboh. Chápu a líbila by se mi 540i v LPG, ale M5 si kupuju když na to mám, a nezajímá mě spotřeba. To je stejný jako koupit corvetu a dát do ní plyn.
Kdo ti brani ve meste jezdit na lpg (tam si stejne asi moc parady neuzijes) a pak jednoduse prepnout na benzin? zbytecna diskuze....stale cekam fotky, ktere meli byt vecer :twisted: :lol:

Napsal: pát 06.07.2012 12:22
od Honza325
sekvenční LPG mi v takovym autě dává mnohem větší smysl, než v kdejaký 1,4 Fabii atd. A ať tu vypráví kdo chce co chce o "neřešení" spotřeby, stejně každej rád ušetří. A v momentě,kdy se dá přepínat mezi benzínovym a plynovym pohonem a nádrž nikde nebije do očí,tak proč ne.. :?: :wink:

Napsal: pát 06.07.2012 19:19
od Kail
Není to ten bejvalej taxík?
LPG chápu,když člověk nalítá 100tis za rok po Praze tak určitě rád ušetří za palivo :lol:

Napsal: pát 06.07.2012 23:48
od Serifus
Když si pořídíš opici, musíš mít na banán. :lol:

Napsal: sob 07.07.2012 04:39
od Kail
Pravda,pravda

Napsal: sob 07.07.2012 08:15
od Meda
Jojo, je to bejvala drocka, moje auto do ktereho jsem LPG daval ja a po hodne zkusenostech uz clovek vi, ze se o tom nemuze bavit s kazdym, protoze porad vysvetlovat vyhody lidem, kteri to nechapou a maji nazor "no ty vole plyn v M5", kdyz sami v zivote nemeli sekvencni vstrikovani LPG v zadnym aute je jako s tim hrachem na zed..

Ten kdo bude mit o auto zajem to oceni, stejne maji vsichni jen silne reci za klavesnici :)

Jinak jak bylo psano, ja kdyz to spocitam za necely rok jezdeni po Praze, tak jsem s plynem usetril po odecteni nakladu na porizeni systemu zhruba 70 000,-.

Pokud to nekomu prijde malo a chce mlejt klasicke opicky a banany asi neumi pouzivat kalkulacku :)

Napsal: sob 07.07.2012 15:38
od Kail
Hele já proti tomu nic nemám,zprznit plynem e30 M3 je blbost,i u e34 M5 bych do toho asi nešel,ale e39 M5 je všude dost,žádná raritka to není,bežnej spotřebák.To samozřejmně nesnižuje kvality toho auta.

Napsal: sob 07.07.2012 19:24
od Oblacek
Raritka to zatím nejni..ale počkejte až bude ve věku dnešní E34 M5..pak to bude rarita..a až ta doba nastane, tak si to budou kupovat jen fandové značky jako dnes E34 M5..a fanda značky si to nekoupí v Lpg..ale chápu dnešní uživatele, auto s velikým výkonem a se super spotřebou..trošku filozofie..sorry :D :)

Napsal: sob 07.07.2012 19:44
od Meda
Presne tak, z M5 E39 ktere jsou u nas bude cenna klasika tak 1%, zbytek je super spotrebak :)

Napsal: ned 08.07.2012 00:18
od Serifus
Když už bych si chtěl hrát na spotřebu a koukat na poměr investic a výdělku, tak bych nešel do propanu, ale do zemního plynu. CNG, případně LNG by pro mě byla jasná volba. Ale v podstatě tu klucííí řekli všechno. O klasikách a spotřebácích. Naprosto souhlas.

Napsal: ned 08.07.2012 10:35
od Kail
Oblacek píše:Raritka to zatím nejni..ale počkejte až bude ve věku dnešní E34 M5..pak to bude rarita..a až ta doba nastane, tak si to budou kupovat jen fandové značky jako dnes E34 M5..a fanda značky si to nekoupí v Lpg..ale chápu dnešní uživatele, auto s velikým výkonem a se super spotřebou..trošku filozofie..sorry :D :)
No,dá se říct že každý auto bude časem rarita (nebo spíš veterán),jednomu k tomu stačí 10let,další k tomu potřebuje 40let...
Myslel jsem to v tom smyslu že e34 M5 je poslední ručně skládaný Mko a vyrobilo se jich něco přes 10tis kusů,zatímco e39 M5 je normální sériový auto z linky kterýho se vyrobilo přes 20tis kusů.
Proto si myslím že e34ka bude pro fandu značky prostě vždycky větší raritka...:wink:

Sorry prodejci za to naše krafání,ale zase to máš pořád nahoře :D .