Stránka 1 z 2

Napsal: ned 13.05.2012 15:22
od korado
Predmet predaja: BMW E39 530d, 142kW, touring
Rok výroby: 09/2000
VIN: GS94143
Počet najazdených kilometrov: 315.000 (každým dňom viac a viac)
Farba: STAHLBLAU METALLIC (372)
Cena: 5500€ / cca 138.000 CZK (s rozumným záujemcom sa samozrejme osobne veľmi rád dohodnem)
Kontakt: 00421904124352, korado87@gmail.com alebo SS

Výbava: kožený interiér, vyhrievané, elektricky nastaviteľné predné sedadlá aj s pamäťou, automatická prevodovka Steptronic s možnosťou športového režimu, dažďový senzor, parkovacie senzory vpredu aj vzadu, automatická klimatizácia, multifunkčný elektricky nastaviteľný (hore, dole, k sebe, od seba) M-kový volant, automaticky sa nastaví pri nástupe a výstupe, tempomat, elektrické okná vpredu aj vzadu, predhrev motora Webasto, elektrický sklenený šíber, manuálne nastaviteľné roletky na bočných oknách, samostmievacie spätné zrkadlo v interiéri aj vonku (vyhrievané a sklápateľné), spolujazdcovo zrkadlo sa po zaradení spiatočky sklopí dole, veľký palubný počítač, autorádio s MID displejom, elektrické doťahovanie kufra a kopa iného, viď priložený zoznam:

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
386 ROOF RAIL
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
522 XENON LIGHT
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
555 ON-BOARD COMPUTER
650 CD PLAYER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
801 GERMANY VERSION
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
970 BUISNESS PACKAGE
980 EXCLUSIVE PACKAGE
202 STEPTRONIC
266 LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48
520 FOGLIGHTS
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
661 RADIO BMW BUSINESS
851 LANGUAGE VERSION GERMAN
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

Popis: vozidlo je vo veľmi dobrom stave, dovezené v roku 2009 po vlastnej osi z Nemecka, pravidelne servisované (vymenené oba termostaty), celý čas v rodinnom vlastníctve, ja som vymenil tieto veci: repasovaná riadiaca jednotka ABS so zárukou 2 roky – u Airboneho (278.388km), pletence výfuku (278.727km), vodná pumpa (279.238km), vybrali sa klapky zo sania, nehrozí ich odtrhnutie (283.546km), nové letné pneumatiky a geometria prednej aj zadnej nápravy (287.219km), regulátor kúrenia (287.228km), predné aj zadné stierače BOSCH (287.228km), silentbloky motora a dezinfekcia klimatizácie (293.862km), výmena oleja a filtrov v automatickej prevodovke (295.056km), výmena vstrekovača na piatom valci (295.056km), nová STK a EK (platí do 21.10.2013), separátor oleja, hadica od turba a nová 95Ah autobatéria (299.026km), klinový remeň a remeň klimatizácie (299.965km). Pravidelná výmena oleja (originál BMW longlife 5W-30) každých cca 15.000km a filtrov je samozrejmosťou + kopa drobností, na ktoré si nespomeniem ale v prípade vážneho záujmu poskytnem k nahliadnutiu kompletný zoznam vymenených dielov. Do nafty pri každom tankovaní pridávané aditíva Castrol TDA alebo VIF. Turbo dochladzované po každej jazde, pri parkovaní používaná ručná brzda (aby menej trpel automat). V cene je aj Slovenská ročná diaľničná známka. Pridám aj dva vstrekovače, jeden je úplne nový originál BOSCH a druhý použitý, vhodný na repas, mal horšie hodnoty (cca 1,83 podľa diagnostiky), ale ide. Taktiež jednu sadu zimných gúm s dobrým dezénom (225/55 R16) a druhú sadu letných gúm – na dojazd alebo vyblbnutie (205/55 R16). Letné gumy sú na aute (225/55 R16).

Nedostatky: menená kapota a ľavé predné svetlo v roku 2010 po menšej kolízii, mierna korózia na pravých predných dverách v rohu a na kufrových dverách, estetické nedostatky na prednom a zadnom nárazníku. Nič hrozné, naživo to vyzerá omnoho lepšie ako tu píšem, ale nie je to nové auto, ani cukrík po dôchodcovi so 120.000km ako je na Slovensku a v Česku národným športom, ale každodenne jazdené auto.

Poznámka: Dlhodobá spotreba počas môjho vlastníctva za cca 30.000km je 7,8 l/100km. Minimum som spravil 5,7 a maximum 9,5 (čisto mesto a v zime). Všetka elektronika je plne funkčná! K autu pridám všetky faktúry zo servisov, bloky, aj zahraničné dokumenty, protokoly z STK, EK, KO a komplet celú dokumentáciu, vrátanie servisnej histórie zistenej z kľúča, manuály + pekné kožené puzdro. Nepotrebujem to súrne predať, takže špekulanti, testovací jazdci a vymieňači pohov, do telefónu nezľavím ani cent, preferujem seriózne jednanie nech neoberáme jeden druhého o čas. Auto je plne funkčné, pojazdné, jazdí každý deň cca 100km, viackrát otočilo Španielsko – Slovensko a pochodilo celú Európu bez problémov!

FOTKY A VIAC INFORMÁCII NA:
http://www.bmwklub.sk/predaj-auta-bmw/p ... 60670.html
http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/5 ... 70464.html

Napsal: pon 14.05.2012 15:31
od korado
308.000km :wink:

Napsal: pát 08.06.2012 16:56
od korado
komplet nové predné brzdy značky ATE (kotúče, platničky, senzor opotrebenia) a vymenená brzdová kvapalina

Napsal: pát 15.06.2012 16:01
od korado
309.000km

Napsal: ned 24.06.2012 20:24
od korado
NOVÁ CENA: 5499€

Napsal: pát 29.06.2012 19:40
od korado
dnes sme prekročili 310.000km, všetko ide ako má. Kupujúci dostane auto samozrejme poumývané, povysávané a s plnou nádržou... a menší bonus, interiérové osvetlenie som dnes vymenil komplet za LED (svieti to omnoho lepšie ako klasické žiarovky)

Napsal: čtv 19.07.2012 20:30
od korado
311.000km :roll:

Napsal: sob 28.07.2012 16:14
od korado
4999€
:roll:

Napsal: stř 15.08.2012 21:44
od korado
313.000km
autíčko umyté, povysávané, v najbližších dňoch plánujem spraviť dezinfekciu klímy (preventívne) a nainpregnovať kožku voskom v rámci pravidelnej údržby. Nie som si vedomý žiadnych nutných servisných zásahov v blízkej dobe. Ak sa nepredá do konca septembra cena pôjde naspäť na 5500€

Napsal: úte 21.08.2012 19:44
od Honzek525
Zdravím, nedávno jsem Vám psal ohledně e39, máte ji ještě k prodeji? Auto se mi velice líbí, ale menší "problém" vidím v tom že jste ze Slovenska, nevíte náhodou jak je to s přihlášením auta v ČR od Vás? Jestli je postup stejný jako například přihlášení auta z Německa? Jak často jezdíte do Brna? Kvůli případné prohlídce. Děkuji Dalecký

Napsal: úte 21.08.2012 20:00
od korado
Zdravím, áno samozrejme zatiaľ to je k dispozícii. Myslím si, že postup je asi rovnaký ako pri prihlásení z každého iného štátu. Odhlásiť v SR, vybaviť prevozné značky a formality s tým spojené a následne prihlásiť v ČR. Ale nemám to naštudované, v prípade vážneho záujmu zistím presne. Čo sa týka ciest do Brna, momentálne nemám (čo sa môže zmeniť ale nemusí). Ak máte seriózny záujem najlepšie bude ak prídete do Bratislavy (veď to nie je tak ďaleko). A ak budete auto 100% chcieť som ochotný Vám preplatiť náklady na cestu :)

Napsal: úte 04.09.2012 20:33
od korado
315.000km :wink:
Auto bez problémov zvládlo dovolenku do Chorvátska s priemernou spotrebou 6,6 litra (4 ľudia + plný kufor). Po dovolenke som ešte vymenil tyčky stabilizátora na prednej náprave, komplet brzdovú kvapalinu a znovu vydenzifikoval klimatizáciu. Neviem o žiadnych nutných investíciach v blízkej dobe

Napsal: čtv 13.09.2012 22:43
od korado
Pripájam ešte foto estetických nedostatkov. Do konca septembra je možná ZAUJÍMAVÁ ZĽAVA, potom to dám spraviť a cena pôjde hore

Napsal: ned 16.09.2012 10:43
od Vesa88
sry za OT, ale cim to ze je to tak zrezle? Mam druhou E39 prvni byla 1996 sedan a byla krasna bez rzi...a ted mam 2001 tour. a je prorezla uplne stejne jako ta tvoje! :) Jeste jsem se s tim u zadne jine nesetkal...ridicovi dvere a pate dvere...

Napsal: ned 16.09.2012 11:31
od korado
Bolo mi vysvetlené že pravdepodobne boli upchaté odvodňovacie kanáliky vo dverách a držala sa tam vlhkosť. Už keď som to kupoval, boli tam náznaky ale som to nedal spraviť a rozrástlo sa to. Asi nejaká konštrukčná vada lebo ostatné dvere sú úplne zdravé 8O

Napsal: ned 16.09.2012 11:45
od Don
hnijici pate dvere je bolest touringu, stejne tak i ram okna na nich.

Napsal: ned 16.09.2012 14:02
od korado
Asi to bude vážne nejaká výrobná vada, ale je to len estetická záležitosť, inak je auto v úplnom poriadku čo sa technickej stránky týka. Ja som sa vždy zameral na to, aby ma nikde nenechalo a mohol som kedykoľvek vyraziť na cestu, či už krátku alebo dlhú. Som ochotný dohodnúť sa na výrazne nižšej cene, do konca septembra...

Napsal: úte 18.09.2012 17:29
od korado
POSLEDNÁ ZĽAVA DO KONCA SEPTEMBRA, TO ZNAMENÁ KTO SI AUTO ODVEZIE DO 30.9.2012 - VRÁTANE - 4500€, t.j. 111 667,5 CZK

autu nič nie je, ale potrebujem si poplatiť nejaké dlžoby, po septembri to už bude bezpredmetné a cena pôjde nahor

v cene auto a zimné obutie bez diskov

Napsal: pon 01.10.2012 00:11
od korado
Tu niečo predať je vážne umenie, sám som prekvapený že sa nenašiel nikto kto by ocenil E39-tku v dobrej výbave a veľmi slušnom technickom stave za smiešnu cenu. Neviem či o ne vôbec nie je záujem alebo je problém niekde inde, v každom prípade, keďže sa nepredala do konca septembra, ako som písal vyššie zvyšujem cenu na 5500€ slovenských. S rozumným záujemcom sa samozrejme veľmi rád dohodnem osobne a na mieste, ale k cene aká bola doteraz sa už určite ani z diaľky nepriblížim, to si ju radšej nechám :wink:

Napsal: stř 03.10.2012 00:03
od korado
up :)