Stránka 1 z 1

Napsal: sob 31.12.2011 17:35
od Traviss
Přesné typové označení vozidla: BMW 320d E46
Druh karoserie: Sedan
Obsah: 1951 ccm
Objem nádrže 63l = dojezd 1100km+ http://imageshack.us/photo/my-images/189/01dojezd.jpg/
Rok výroby: 09/1999 čtvrtfacelift už s klíčem ve tvaru "diamant"
Výkon: 100 kW
Druh paliva: Nafta, Diesel
Barva: StahlBlau metalic - modrá
Počet najetých kilometrů 167610 km
Stav vozidla: Takový, že se hned nebojím z fleku zajet Ova-Dubrovník a z5
Platnost STK: 02/2012
Cena: 80 000 Kč

Popis výbavy: aut. klimatizace, 6x airbag, plechová kola R16 - pneu 7mm Ultragrip 7+ předek, Blizzak LM-25 7mm zadní, možno přidat litá kola 16" s Pirelli P7 6mm, ABS, EDS, posilovač řízení, manuální převodovka, tempomat, palubní počítač, indikátor parkování, venkovní teploměr, otáčkoměr, multifunkční volant, nastavitelný volant ve 2 osách, originál autorádio, centrální dálkové zamykání, imobilizér, el. přední okna, el. nastavitelná a el. sklopná zrcátka, vyhřívaná zrcátka, mlhovky, tlumená světla halogen H7, tónovaná skla, deaktivace airbagu spolujezdce, otáčkoměr, senzor opotřebení brzdových destiček, dělená zadní sedadla, SKI vak, výškově nastavitelná obě přední sedadla, kliky dveří v barvě vozu, lišta osvětlení zadní RZ v barvě vozu, bílé blinkry, zadní LED lampy, vepředu bílé kroužky LED Angel Eyes, udržovaný šedý interiér v kombinaci s modrými sedadly (řidičova neprošoupána). Funkce "follow me home" - možnost vyvolat dosvit světlometů 20s po zamknutí vozu. Dojezd el.oken podržením klíčku zamykání. Při zamknuém autě se při stlačení zamknutí rozsvítí interiér - dobré k dohledání vozu v podzemních garážích. Kvalitní chip od diesel-technik Kladno 100@120kW=163hp - přepájeny před mýma očima dvě EEPROM v ŘJ, dynamika srovnatelená s BMW 530dA 135kW. Sportovní filtr sání KN.

Popis provedených oprav během 3 let provozu: Komplet nové tlumiče předek, zadek Bilstein (včetně horních uložení Lemforder), Nové pružiny KYB (Kayaba), komplet nová přední ramena Meyle včetně silentbloků, stabizátory Meyle, tyče řízení Meyle, Olej Castrol Edge 5W-30 4x (long life), nějaké ty zadní silent bloky, nové Zimmermann přední vrtané kotouče sport (aktual cca 50tkm najeto, dle mého mechoše dají ještě to samé), vzadu kotouče Brembo s aktual měsíc nové destičky Bosch (ke VŠEMU účty,vše doložitelené), Zadní ložisko vpravo aktual měsíc nové Ruville, vyměněn také štít LP brzdy za origo 800,- z BMW, původní uhnil :-( ..jo a 3 měsíce nové obě uložení motoru Lemforder = motor se klepe auto ne :-)

Popis nutných oprav, nebo nedostatků:

1. Svítí kontrolka airbagu - dle diagnostiky dečka spolujezdce (http://moto.allegro.pl/mata-pasazera-ai ... 14175.html) 2tis Kč + práce

2. Malá prodleva mezi 1900-2000 otáčkami - zřejmě vyčistit snímač tlaku sání - sání musí dolů... Mně to už rok nevadí, buď jezdím eko 1200-1500 ot. případně pilu 3500-4700ot. a tu už málo kdy :-)

3. Dodělat origo couvací senzory, kabel od senzorů končí v kufru, mám origo jednotku + gong do palubky, stačí koupit v BMW kabel za 1200,- a 5h práce :-) + 0,5h u diagnostiky :-)

4. Ošoupaný volant + řadička - 3x jsem ten origo lakoval sprejem na kůži, mám strašně agresivní pot...

Poznámka: Při rychlém jednání dostanete zde na fééérovku popsané auto, ve finanční nouzi nejsem, slevovat Vám nebudu, vady víte, klidně v tom další rok nechám jezdit mladou..

Za 9000,- k tomu přihodím PLW 7J/16 ET38 Pirelli P7 205/55:

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=106620


Doložitelné km!!! Mám k tomu 4 cm tlustý šanon. Koupeno po prvním majiteli v Rakousku, poté čistopis - 1. majitel v ČR od roku 2008. Soukromý prodejce. Auto denně v provozu. Za 3,5 roku najeto 85tkm. Veškeré účty a papíry k dispozici. Aktuálně nové ložisko PZ, štít brzdy LP. Důvod prodeje - koupil jsem 540iAT e39 pro větší prostor. Plní 'EURO III' - bez EKO poplatku, pouze 800,- za přepis.

Kontakt: travisscz@gmail.com, Tel: 722920110 - volat, nepsat

Aktual. vyčištěný introš za 1300,-
Značku vám z foto nemažu, pro všechny lupky - auto stojí v zamčené garáži, od které nemám klíč ani já :-D A to vlasně jako fakt! :-D

Foto:

4 válec:

Obrázek

Obrázek

původní stav před 3mi lety

Obrázek

To levé :wink:

Obrázek

To pravé :twisted:

Obrázek

Dál už to nevyjelo

Obrázek

Angel eyes - LEDky se slily dlouhou expozicí

Obrázek

Bokopředek

Obrázek

Shopping Park trochu dirty...

Obrázek

šrot shora

Obrázek

šrot z boku

Obrázek

EGR před čištěním

Obrázek

vstup do sání před čištěním

Obrázek

čištění v průběhu...

EDIT:
http://travisscz.rajce.idnes.cz/BMW_prodej_e46

já blbec to tu nakonec zapomněl dát...

Další pokec a blbiny zde:
http://moje.auto.cz/Traviss-BMWfans-/bafo.html

Napsal: sob 31.12.2011 18:42
od Parda
Tohle auto moc dobře znám a vím, že je o něj maximálně dobře postaráno, takže doporučuji! Navíc za tu cenu to je zadarmo...
Travisku, brzký prodej!

Napsal: sob 31.12.2011 18:42
od Lukas06
Auto i majitele znám, můžu jen doporučit. O auto bylo opravdu poctivě pečováno :wink:

Napsal: sob 31.12.2011 20:11
od JaraX
ještě bys mohl nahodit foto interieru. Jinak kupovat krám za 2 litry na dečku sedačky je kravina, za 600kč to překoduju diagnostikou a je po problému :)

Napsal: sob 31.12.2011 21:45
od Traviss
Dávat 2 litry za dečku má obrovský smysl, když ťukneš nějakého vola, a po tvém překódování i když tam nikdo nesedí ti vyletí bag u spolujezdce a tím rozjebe palubku za 10káček.... IMHO, dám raději ty 2litry. Nebo to kóduješ jako že tam nikdo nikdy nesedí a děláš z toho dead man seat? :D

Komplet foto úplně dole v inzerátu

Napsal: sob 31.12.2011 21:59
od JaraX
vyletí vždycky když letí řidičův, palubku vem čert, tu seženeš za pár kaček z vraku, stejně když už letí bagy tak to auto začíná pulkou motoru :)

Napsal: sob 31.12.2011 22:34
od Traviss
Jo, máš vlastně pravdu, ale borec tam píše, že palubka je za 800 PLN, což sem zatím neověřoval, každopaádně, letí-li bagy, je to fakt na kokos už potom celé auto...ale tu palubku, kdybys chtěl, už pak nemůžeš prodat - vyletěl ten bag :-D To mě došlo až během psaní..

Napsal: sob 31.12.2011 23:53
od JaraX
jasně, ale sou auta bouchly na zadek apod, prostě palubky nejsou zrovna nedostatkovy zboži, kupující at si vybere jeslti koupí dečku nebo překoduje, jen chci napsat potencialnimu kupci tveho auta že aby mu zhasla kontrolka bagu není potřeba investovat "moc" samozřejmě že origo řešení je vždy lepší, ale dneska je plno aut(většina) kde letí spolujezdcův bag i když tam nikdo nesedí.

Napsal: ned 01.01.2012 12:09
od Traviss
Ok, dík za info, viditelně o tom víš víc :-) Palubku sem ještě neměnil - bojím se toho dopředu, ani té práce jako těch nenadálých problémů..

Dělal jsem ale různé harakiri - teď třeba před svátky totální výměnu interiéru v e36 compactu z klasiky padající látky ze stropnice a docela ještě hezkých sedadel na M packet komplet alcantaru vepredu sport sitze - v česku nyní asi jediná 316i s klimou v komplet přestřiku na estoril blau 335 (dělal předchozí majitel) a teď ještě v broušené kožce :-) Nejhezčí je na tom teď ta černá stropnice. :-)

Napsal: čtv 05.01.2012 14:36
od xxmenn
Můžu poprosit foto interiéru? Díky

Napsal: ned 08.01.2012 20:45
od Traviss
PRODÁNO.... :)