Napsal: sob 23.07.2011 16:24
Takže, po dlouhém váhání a uvažování jsem se nechal zlákat na e90, čili dávám do placu mého mazla:
Přesné typové označení vozidla: 330d
Druh karoserie: Touring
Rok výroby: 2001/9
Objem válců: 3000
Výkon: 135kW
Druh paliva: nafta
Barva: stříbrná
Počet najetých kilometrů: 220 000 (přibývá denním provozem)
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 1/2012
Cena: 169 000 (185 000 s 18" koly)
Popis výbavy: ABS, DSC, parkovací senzory, 6x airbag, sportpaket - kožený 3-ram. multifunkční volant, sportovní kožené vyhřívané sedačky s el. bederní opěrkou, navigace 16:9, cd changer, bixenonová světla, palubní PC, tempomat, automatická klimatizace s pachovým čidlem, atd.
Sedačky a interiér je v pěkném stavu, bočnice lehce ošoupány - po ošetření čtyřlístkem vypadají doslova jako nové.
Popis provedených oprav: V ČR jenom tento rok investice za více než 60 000 Kč (silentbloky motoru, diferenciálu, výměna všech náplní (motor, převodovka), nové pneu 18", nové chromové disky, čepy řízení, přední brzdy, převodovka, obšitý volant do kůže / perforované kůže, vyleštěné kryty světel, originál BMW lékárnička, ...). Všechny díly jsem se snažil kupovat originál nebo značky které podle mě něco vydrží (Meyle HD, Lemförder atd).
- auto bylo prostě dáno do takového stavu, aby mě spolehlivě a rychle dovezlo kam potřebuji.
Karbonové doplňky - zadní difuzor, stříška kufru, ledvinky a zrcátka.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: byl škrábnutý PZ lem - pod lakem pupínek, kapota kolem ledvinek lehce oťukaná od kamínků (většina opatrně opravena korekční tužkou a stříbrným voskem) + drobné škrábance a šrámy na laku způsobené provozem (zespod odřený přední nárazník, sem tam nějaký škrábanec), ve velkých vedrech se někdy napoprvé nenačte CD s mapami.
Kontakt: 777 176517, nexter[at]email.cz
Foto: http://nexter.rajce.idnes.cz/BMW_e46_330d_Touring/
Auto bylo dovezeno předchozím majitelem v roce 2009 do ČR z Německa.
K vozu jsou 2 originální klíče, doklady o opravách, servisní knížka, dálniční známka.
Rok výroby 2001/9 (jeden z prvních faceliftů), najeto 220 000km, k vozu jsou desky plné dokladů o opravách (ve 140tis km měněno turbo, veškeré opravy v Německu zdokumentovány). V Německu dodělán přední a zadní M nárazník - originální díly.
Rychlé, úsporné, praktické a velmi dobře vypadající auto, momentálně ve velmi dobrém stavu, najezdí bez investic ještě spoustu km.
Cenu si představuji následovně:
Se zánovními chromovými 18" koly (bez jediného škrábance, rovná) s tento rok novými pneu GoodYear bych za něj rád dostal 185tis, bez kol 169tis (na černých litých kolech se zimními pneu - při troše dobré vůle ještě na tuto sezonu)
Za stavem auta si stojím, za tento rok jsem do něj nasypal tolik peněz, že by se mi (a to beze srandy) vyplatilo jezdit tágem, ale holt když někdo potřebuje 10 let staré auto ve stavu blížícím se novému autu...
Důvod prodeje - jak jsem psal v úvodu, koupě nového vozu.
Přesné typové označení vozidla: 330d
Druh karoserie: Touring
Rok výroby: 2001/9
Objem válců: 3000
Výkon: 135kW
Druh paliva: nafta
Barva: stříbrná
Počet najetých kilometrů: 220 000 (přibývá denním provozem)
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 1/2012
Cena: 169 000 (185 000 s 18" koly)
Popis výbavy: ABS, DSC, parkovací senzory, 6x airbag, sportpaket - kožený 3-ram. multifunkční volant, sportovní kožené vyhřívané sedačky s el. bederní opěrkou, navigace 16:9, cd changer, bixenonová světla, palubní PC, tempomat, automatická klimatizace s pachovým čidlem, atd.
Sedačky a interiér je v pěkném stavu, bočnice lehce ošoupány - po ošetření čtyřlístkem vypadají doslova jako nové.
Popis provedených oprav: V ČR jenom tento rok investice za více než 60 000 Kč (silentbloky motoru, diferenciálu, výměna všech náplní (motor, převodovka), nové pneu 18", nové chromové disky, čepy řízení, přední brzdy, převodovka, obšitý volant do kůže / perforované kůže, vyleštěné kryty světel, originál BMW lékárnička, ...). Všechny díly jsem se snažil kupovat originál nebo značky které podle mě něco vydrží (Meyle HD, Lemförder atd).
- auto bylo prostě dáno do takového stavu, aby mě spolehlivě a rychle dovezlo kam potřebuji.
Karbonové doplňky - zadní difuzor, stříška kufru, ledvinky a zrcátka.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: byl škrábnutý PZ lem - pod lakem pupínek, kapota kolem ledvinek lehce oťukaná od kamínků (většina opatrně opravena korekční tužkou a stříbrným voskem) + drobné škrábance a šrámy na laku způsobené provozem (zespod odřený přední nárazník, sem tam nějaký škrábanec), ve velkých vedrech se někdy napoprvé nenačte CD s mapami.
Kontakt: 777 176517, nexter[at]email.cz
Foto: http://nexter.rajce.idnes.cz/BMW_e46_330d_Touring/
Auto bylo dovezeno předchozím majitelem v roce 2009 do ČR z Německa.
K vozu jsou 2 originální klíče, doklady o opravách, servisní knížka, dálniční známka.
Rok výroby 2001/9 (jeden z prvních faceliftů), najeto 220 000km, k vozu jsou desky plné dokladů o opravách (ve 140tis km měněno turbo, veškeré opravy v Německu zdokumentovány). V Německu dodělán přední a zadní M nárazník - originální díly.
Rychlé, úsporné, praktické a velmi dobře vypadající auto, momentálně ve velmi dobrém stavu, najezdí bez investic ještě spoustu km.
Cenu si představuji následovně:
Se zánovními chromovými 18" koly (bez jediného škrábance, rovná) s tento rok novými pneu GoodYear bych za něj rád dostal 185tis, bez kol 169tis (na černých litých kolech se zimními pneu - při troše dobré vůle ještě na tuto sezonu)
Za stavem auta si stojím, za tento rok jsem do něj nasypal tolik peněz, že by se mi (a to beze srandy) vyplatilo jezdit tágem, ale holt když někdo potřebuje 10 let staré auto ve stavu blížícím se novému autu...
Důvod prodeje - jak jsem psal v úvodu, koupě nového vozu.