Stránka 1 z 1

Napsal: ned 12.06.2011 18:55
od JaraX
Přesné typové označení vozidla: E32 735i LPG limo
Druh karoserie: limo
Rok výroby: 1989 v tp tuším 1990
Objem válců: 3499
Výkon: 155kW
Druh paliva: BA95 plus LPG
Barva: černa metalíza
Stav vozidla: velmi dobrý
Platnost STK: 2- 2013
Cena: 45 tis nebo dohoda, možna vyměna za E36 coupe

Popis výbavy: ASC, kožené sedačky manuální bez výhřevu, loketka z E38, origo BMW elektrický weaponbox na samopal! bagovej volant E32 (nezapojenej), zadní loketka, nejvyšší verze klimy, tempomat (funkční), xenony, manuální převodovka, obložení dřevem, 4x el okna, velké BC, nezávislá ventilace, dalkovej centrál s dvěmaklíči

Popis provedených oprav: 3 měsíce staré LPG, nádrž 80litrů, tankování vedle SPZ velmi nenápadně umístěné, nádrž je potažená kobercem tak nejde moc vidět a nepřekáží, homologace do roku 2021, reduktor BRC modelo SUPER, jeden z nejlepších, nebo asi nejlepší, na LPG se dá jet hned od studena, nestřílí to, nebouchá, jen to jede.
před 3 měsici provedena GO auta, konkrétně gufera na klice, těsnění pod vanou, ventil víkem, seřízení ventilů, přetěsnění převodovky, novej olej v převodovce i motoru, nová přední světla depo, svítí krásně, nová ramena, spojovačka, tyčky řízení, podvozek je bez vůlí, nebouchá, sedí, nová lamela spojky, nové ložisko kardanu, nové svíčky NGK, celkově sem nechal spravit co šlo a zdevastované auto dal do rozumnýho stavu.

Popis nutných oprav, nebo nedostatků: xenony nejsou zapojené, klakson netroubí, ventily topení propouští teplou vodu, asi stačí vyčistit, chladící system byl zajebanej nějakou sračkou, chladič by chtěl vyměnit, nejspíš je původní a zapojit elektrovrtuli(funguje, ale není zapojená), kardan by chtěl časem vyvážit, jinak celkem vše funguje,

Foto: http://jarax.rajce.idnes.cz/E32_po_generalce/


OT POVOLENO

Napsal: ned 12.06.2011 19:55
od PolarBear
sry za OT, ale to HK a ten klíč to je mazec :-D

Napsal: ned 12.06.2011 21:33
od JaraX
co je hk?

Napsal: ned 12.06.2011 21:41
od magnum7
kolega má na mysli ten samopal Hackler a Koch (nevím jestli jsem to nadatloval zprávně)

Napsal: ned 12.06.2011 21:49
od JaraX
jo ta G36, ja furt přemýšlel nad tím co je HK na autě, napadlo mě akorat Hitler Kar :D
jinak je Heckler & Koch G36 C :)

Napsal: sob 09.07.2011 09:15
od JaraX
akt, možná dohoda, výměna ze E36 coupe s 6ti válcem apod.

Napsal: sob 09.07.2011 11:43
od lesta540
chci tomu ten samopal je to v ceně?

Napsal: sob 09.07.2011 15:25
od JaraX
ten stojí v realu víc jak to auto :)

Napsal: sob 09.07.2011 16:03
od lesta540
no právě:-)

Napsal: čtv 14.07.2011 14:27
od Panaque
Tak buď blbě vidím nebo ta hniloba snad každýho dílu, rozřezanej strop, přebastelnej tunel atd. atd. je v pořádku a na "velmi dobrý stav".

Ale můžete mi někdo prosím vysvětlit, proč bych si to měl za takovou částku koupit?

Napsal: čtv 14.07.2011 15:00
od JaraX
koroze je tam minimum, kapotu nepočitam, ta je stejně na vyměnu, protože je neFL, jen pro info, dily podvozku, přetěsnění motoru a převodovky stali přes 30k, tak to ted nenecham za 10k, lepší než koupit leštěnku z které teče olej, všecko tam mlátí, ma vůle v řizení apod.

Napsal: čtv 14.07.2011 22:35
od Panaque
aha, takže ty hniloby jsou mimikry a jde vlastně o něco, co bude levně a bezpečně jezdit a bude to vrtule?

Nějak se nedokážu vmáčknout do kupujícího, který asi hledá auto "na ryby" za 45k v tomhle stavu.

Leštěnka u který nakonec udělám to co jsi udělal u tohoto, mi nakonec vyjde jako fajn auto pro potěchu ale tady je to naopak. Netuším co je lepší, na to jsou jiní machři.

No nic, jen mě to zarazilo, přeju rychlý a úspěšný prodej...

Napsal: pát 15.07.2011 10:31
od aDAm_2
sory za OT ale argumentovat tím že jsi do nějaké opravy vrazil xx tisíc tak že je chceš zpět je celkem zcestná, i kdyby si do toho auta vrazil pul mega na opravy tak nikdy toho pulmega zpět nedostaneš.

Napsal: úte 19.07.2011 14:07
od JaraX
to je celkem jasny, ale prostě to auto je technicky v dobrem stavu, koroze apod se da vyřešit, E32 už nejsou co byvali a sehnat auto uplně top už nejde, a určitě ne pod 130 000kč

Napsal: čtv 21.07.2011 20:13
od Panaque

Napsal: pát 22.07.2011 10:55
od Kail
Panaque píše:http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=100862
Jaj,to zabolelo :)

Napsal: ned 24.07.2011 15:35
od daliborkovar
JaraX píše:koroze je tam minimum, kapotu nepočitam, ta je stejně na vyměnu, protože je neFL, jen pro info, dily podvozku, přetěsnění motoru a převodovky stali přes 30k, tak to ted nenecham za 10k, lepší než koupit leštěnku z které teče olej, všecko tam mlátí, ma vůle v řizení apod.
nechápu smysl nadpisu "PO generálce", když přiznáváte, že karosie je samej šrot a auto je celkově zbastleny a nejlevnější LPG, to je lepší nemít žádný. Nepočítám SPUSTU neoriginálních dílů. A airsoftová prodejna není předmětem BMW forá...

Napsal: ned 24.07.2011 15:36
od daliborkovar
JaraX píše:to je celkem jasny, ale prostě to auto je technicky v dobrem stavu, koroze apod se da vyřešit, E32 už nejsou co byvali a sehnat auto uplně top už nejde, a určitě ne pod 130 000kč

nevíte co povídáte, "leštěnku vv max. výbavě se dá sehnat v 750i nebo iL za 60.000,- ve TOP stavu !"

Napsal: ned 24.07.2011 18:38
od caknakis
Kail píše:
Panaque píše:http://bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=100862
Jaj,to zabolelo :)
:smich2: