Napsal: sob 13.11.2010 12:34
S těžkým srdcem a velmi nerad prodávám našeho člena rodiny o kterého je s láskou pečováno a staráno (jak se dozvíte níže). Pokud by rodina nepořebovala kombík, nebo bych měl na provoz 3 aut nikdy by z domu nešla a dostala by 4,0.
Přesné typové označení vozidla: BMW e34 530i M60 V8
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 10/1992
Objem válců: 2998
Výkon: 160 Kw
Druh paliva: benzín
Barva: šedočerná
Počet najetých kilometrů: 384 000 km
Stav vozidla: lepší než 95% e34 na našich cestách
Platnost STK: 04/2011, kupujícímu udělám na požádání novou
Cena: 74 444.- EKO zaplaceno, cena je za servis a ani ne celý auto je k tomu zdarma
Na prodej nespěchám je to vynikající winterkár a do léta mám čas s prodejem.
Popis výbavy: Alu kola 18 + 15 palců, Převodovka manuální, Centrální zam. dálkově, Kůže, Rádio přijímač/CD/MP3, Servo, Šíbr elektrický dvoupolohový, Elektrická Zrcátka, Nastavitelný volant, Ostřikovač světel, Otáčkoměr, Palubní počítač velký, Světlomety přídavné mlhovky, Sportovní sedadla, Tónovaná skla fólie, Venkovní teploměr, Vyhřívaná sedadla 2x, Vyhřívaná zrcátka, Světlomety xenonové, Výškově nastav. sedadla, Dřevěný interiér, Rychlostní stupně 5x, Pneumatiky letní + zimní, Boční okenní roletky...
Popis provedených oprav: Auto mám 2 roky, najel jsem na něm zatím 10 tkm jen na Castrol 10w40 měněno po 8tkm, k autu je původní serviska, kdy do 340tkm jezdilo jen do BMW servisu. Motor nebere olej, po loňské zimě jsem na jaře dolil 3dcl, přes léto nic. Motor má tlaky v rozmezí 9,0 až 9.17 což je údaj jako z fabriky, možno kdykoliv přeměřit. Auto je pevné, nevybité.
Opravy vloni: kompletní servis - všechny filtry(olej, vzduch, kabina, palivo), všechny náplně (motorový olej, převodový, diferákový, brzdovka, nemrzka, servo), svíčky, výměna airboxu za originální(byl tam kužel), výměna ventilů topení, výměna panelu klimy, výměna výparníku klimy + ventil, naplnění klimy, přefólioaváno dle zákona, baterka Varta, brzdové trubky, dokoupená sahara +plastové capinky čudlíčky, krytky...
Opravy letos: nové prahy + černý lak na půlku auta + zavařené boční lišty, přední brzdy ATE powerdisk + desky ATE, 2 ramena, geometrie, zadní brzdové trubky, nová visko spojka, olej, čelní sklo, přidáno tažné (zatím nic netáhlo), nové řemeny + kladky,
Úpravy: Pružiny Eibach, Kola 18" origo BMW styling 32, Výfuk - rezonátory + modifikovaný origo zadní tlumič (nádherný zvuk, v autě klid), Kratší svor měl jsem tam 3,64, ale to bylo moc krátké teď je tam 3,38 a je to akorát (maximálka 250km/h) letos vyzkoušeno ve 4 lidech auto stabilní a bez problémů, Dřevěný interiér - šajtra or. BMW + volant, Sedačky M5 s výhřevem impregnováno 3x - 4x ročně,
Co si ještě vzpomenu tak dopíšu.
Všechno co je na autě růžové je samolepka a jde bez problémů sundat.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: troška vůle na převodce řízení, 2 dveře nemají dorazy, mám je akorát dycky zapomenem namontovat, jinak kosmetické muchy.
Kontakt: 774 421 423
výfuk: http://www.youtube.com/watch?v=dRQKOgineeo
Foto:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us


By jandyna, shot with DMC-FZ8

By jandyna, shot with DMC-FZ8

By jandyna, shot with DMC-FZ8




Přesné typové označení vozidla: BMW e34 530i M60 V8
Druh karoserie: sedan
Rok výroby: 10/1992
Objem válců: 2998
Výkon: 160 Kw
Druh paliva: benzín
Barva: šedočerná
Počet najetých kilometrů: 384 000 km
Stav vozidla: lepší než 95% e34 na našich cestách
Platnost STK: 04/2011, kupujícímu udělám na požádání novou
Cena: 74 444.- EKO zaplaceno, cena je za servis a ani ne celý auto je k tomu zdarma
Na prodej nespěchám je to vynikající winterkár a do léta mám čas s prodejem.
Popis výbavy: Alu kola 18 + 15 palců, Převodovka manuální, Centrální zam. dálkově, Kůže, Rádio přijímač/CD/MP3, Servo, Šíbr elektrický dvoupolohový, Elektrická Zrcátka, Nastavitelný volant, Ostřikovač světel, Otáčkoměr, Palubní počítač velký, Světlomety přídavné mlhovky, Sportovní sedadla, Tónovaná skla fólie, Venkovní teploměr, Vyhřívaná sedadla 2x, Vyhřívaná zrcátka, Světlomety xenonové, Výškově nastav. sedadla, Dřevěný interiér, Rychlostní stupně 5x, Pneumatiky letní + zimní, Boční okenní roletky...
Popis provedených oprav: Auto mám 2 roky, najel jsem na něm zatím 10 tkm jen na Castrol 10w40 měněno po 8tkm, k autu je původní serviska, kdy do 340tkm jezdilo jen do BMW servisu. Motor nebere olej, po loňské zimě jsem na jaře dolil 3dcl, přes léto nic. Motor má tlaky v rozmezí 9,0 až 9.17 což je údaj jako z fabriky, možno kdykoliv přeměřit. Auto je pevné, nevybité.
Opravy vloni: kompletní servis - všechny filtry(olej, vzduch, kabina, palivo), všechny náplně (motorový olej, převodový, diferákový, brzdovka, nemrzka, servo), svíčky, výměna airboxu za originální(byl tam kužel), výměna ventilů topení, výměna panelu klimy, výměna výparníku klimy + ventil, naplnění klimy, přefólioaváno dle zákona, baterka Varta, brzdové trubky, dokoupená sahara +plastové capinky čudlíčky, krytky...
Opravy letos: nové prahy + černý lak na půlku auta + zavařené boční lišty, přední brzdy ATE powerdisk + desky ATE, 2 ramena, geometrie, zadní brzdové trubky, nová visko spojka, olej, čelní sklo, přidáno tažné (zatím nic netáhlo), nové řemeny + kladky,
Úpravy: Pružiny Eibach, Kola 18" origo BMW styling 32, Výfuk - rezonátory + modifikovaný origo zadní tlumič (nádherný zvuk, v autě klid), Kratší svor měl jsem tam 3,64, ale to bylo moc krátké teď je tam 3,38 a je to akorát (maximálka 250km/h) letos vyzkoušeno ve 4 lidech auto stabilní a bez problémů, Dřevěný interiér - šajtra or. BMW + volant, Sedačky M5 s výhřevem impregnováno 3x - 4x ročně,
Co si ještě vzpomenu tak dopíšu.
Všechno co je na autě růžové je samolepka a jde bez problémů sundat.
Popis nutných oprav, nebo nedostatků: troška vůle na převodce řízení, 2 dveře nemají dorazy, mám je akorát dycky zapomenem namontovat, jinak kosmetické muchy.
Kontakt: 774 421 423
výfuk: http://www.youtube.com/watch?v=dRQKOgineeo
Foto:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us


By jandyna, shot with DMC-FZ8

By jandyna, shot with DMC-FZ8

By jandyna, shot with DMC-FZ8



