Stránka 1 z 1

Napsal: úte 29.11.2011 17:40
od cmelak
Koupím vysokotlaké čerpadlo na BMW E39 530D 135kW

Nabídky sem nebo do SZ.

Napsal: úte 29.11.2011 21:23
od starML
U staršího nikdy nebude jistota, v jakém je stavu a jak dlouho vydrží. Nové čerpadlo stojí 25tKč, přetěsnění u BOSCHe Tě vyjde na 1.600,-, nálezová oprava cca do 5.000,-. Trvá to asi 14 dní. Absolvoval jsem to před 2 lety a to původní jsem po repasi půl roku prodával.

Napsal: úte 29.11.2011 21:36
od cmelak
starML píše:U staršího nikdy nebude jistota, v jakém je stavu a jak dlouho vydrží. Nové čerpadlo stojí 25tKč, přetěsnění u BOSCHe Tě vyjde na 1.600,-, nálezová oprava cca do 5.000,-. Trvá to asi 14 dní. Absolvoval jsem to před 2 lety a to původní jsem po repasi půl roku prodával.
Já vim, ale nevim jak mám přesně určit důvod dlouhého startu a když na to šlápnu v nízkejch otáčkách občas mi to hodí do nouzáku a rozsvítí se DDE.

Byl jsem u Snejka na diagnostice a zjistili jsme, že je vše okolo tak nějak v cajku ale jen strašně pomalu nabíhá tlak do lišty a proto to tak dlouho startuje, kdybych aspoň 100% věděl že je to tou a tamtou věcí ale já musím zkoušet a do toho mýho vraku se nevyplatí investovat, sice 1.6 K bych za přetěsnění klidně dal kdyby to pomohlo.

Kdyby si mi ty jako znalý v tomhle oboru pomohl byl bych ti vděčný.

Napsal: úte 29.11.2011 21:45
od Andre2
To čerpadlo se dá normálně otestovat na stolici (stejně jako vstřikovače), určitě to vyjde mnohem levněji, než koupě druhého.
Stačí aby jsi tam měl KO jedno těsněníčko za 5,- a půjde třeba jen na 2 hlavy.

Kolik jsi měl střídu DRW na volnoběh na teplém motoru?

Napsal: úte 29.11.2011 21:48
od cmelak
Andre2 píše:To čerpadlo se dá normálně otestovat na stolici (stejně jako vstřikovače), určitě to vyjde mnohem levněji, než koupě druhého.
Stačí aby jsi tam měl KO jedno těsněníčko za 5,- a půjde třeba jen na 2 hlavy.

Kolik jsi měl střídu DRW na volnoběh na teplém motoru?
Kde to můžu otestovat v Praze? Klidně bych ho testnul ale vim prt kde. Bosch? Nevim co mysliš termínem "střídu" ? :lol:

Napsal: úte 29.11.2011 22:33
od Andre2
V Praze určitě nějaký Bosch, nebo jiný diesel servis najdeš.

Myslel jsem kolik % musí spínat DRW, aby byl v liště požadovaný tlak.

Napsal: úte 29.11.2011 22:39
od starML
Přesně jak píše Andre2. Pokud Ti pomalu stoupá tlak v railu, tak buď by musely do přepadu propouštět vstřikovače (to by Snejk poznal) nebo Ti do přepadu propouští to VT čerpadlo, jinde Ti nafta asi neteče. Jediný problém je ten, že si to čerpadlo budeš muset vyndat a zase namontovat, BOSCH tohle nedělá, respektive mě to v Plzni v březnu 2008 odmítli. A v Inveltu zase neuměli přetěsnit jednu uvolněnou trubičku od přepadu a kvůli tomu jsem kupoval nové čerpadlo za 25t.

Napsal: čtv 01.12.2011 13:55
od brumlae34
Me neco takovýho delalo cidlo tlaku v liste. byl to sice 2.0d 110kw, ale chovalo se to stejne, dlouhe starty a po akceleraci to spadlo do nouzaku.

Napsal: čtv 01.12.2011 16:01
od starML
To souhlasí => čidlo na railu zjistilo nízky tlak, pod kterou nedovolí vstřikování paliva. Oznámí to DDE a ta přestane dávat vstřikovací impulsy. Ale příčinou (asi) nebylo to čidlo, ale nízký tlak v railu. A ten tlak vyrábí to VT čerpadlo. Buď má to VT čerpadlo málo nafty (=>středotlaké nebo v nádrži dávají málo), nebo to VT čerpadlo nestíhá dodávat požadované množství, tedy klesá tlak v railu, až zafunguje to čidlo. Jenže to by se musel měřit tlak na railu, rozsah měřáku 300-1500 Barů, aby jsi zjistil, jestli kecá čidlo, nebo v railu skutečně není tlak.

Napsal: čtv 01.12.2011 16:40
od cmelak
Už mě případá, že tohle spíš patří do sekce BMW 5er :D

Samozřejmě si vážím vašich rad a postřehů ale tlak na liště podle diagnostiky ukazuje normál ale o co mi jde hlavně je to dlouhý startování, nabíhá strašně pomalu tlak při startování do lišty a nevim jestli by tohle dělalo čidlo tlaku v liště?

Podávací čerpadlo v nádrži nový, to středotlaký pod řidičem měněný (diag ukazuje tlak OK).

Každopádně mi to občas skočí do toho DDE když na to šlápnu od spoda.