Napsal: pon 22.10.2012 08:11
Dobrý den,
Nastala doba obměny mého vozového parku. Po relativně dlouhém rozhodování a vyškrtávání méně i více bláznivých nápadů, jsem skončil před zdánlivě nesourodou dvojicí. Touto dvojicí je Citroen C5 r.v. 2005 2.2 Hdi a BMW 530d r.v. 2002. U obou aut znám majitele, obě jsou denně v provozu a obě jsou za podobný peníze (BMW je o 25 tisíc dražší). Řekl bych, že by byl veliký problém sehnat ať už Citróna, nebo BMW v lepším stavu na stávajícím trhu ojetin.
Poslední týden jsem věnoval v podstatě jen shánění informací a různým porovnáním, ale asi nikdo nemůže vědět víc, než komunita uživatelů. A proto jsem tady
Rád bych se zkušených zeptal na pár možná základních věcí.
Na motor v 530D jsem slyšel až nekritickou chválu. Myslím tím projev, zátah ap (samozřejmě, bavíme-li se o dieslech), o cenách turb a vstřiků jsme také četl
Má otázka zní : Je v praxi opravdu možné při ježdění mírně nad hranicí rychlostních limitů (okresky 100 km/h, dálnice těch 150 km/h) udržet spotřebu do těch cca 8 litrů ? Dva moji známí tento motor mají a popravdě mě údaje o jejich spotřebách připadají z říše snů.
Na co bych se při testovací jízdě měl zaměřit, abych nepřehlídl nějakou zásadní chybu ?
A kdyby tu byl někdo, kdo má zkušenosti s oběma auty, budu velice rád za případnou reakci.
Díky
Nastala doba obměny mého vozového parku. Po relativně dlouhém rozhodování a vyškrtávání méně i více bláznivých nápadů, jsem skončil před zdánlivě nesourodou dvojicí. Touto dvojicí je Citroen C5 r.v. 2005 2.2 Hdi a BMW 530d r.v. 2002. U obou aut znám majitele, obě jsou denně v provozu a obě jsou za podobný peníze (BMW je o 25 tisíc dražší). Řekl bych, že by byl veliký problém sehnat ať už Citróna, nebo BMW v lepším stavu na stávajícím trhu ojetin.
Poslední týden jsem věnoval v podstatě jen shánění informací a různým porovnáním, ale asi nikdo nemůže vědět víc, než komunita uživatelů. A proto jsem tady

Rád bych se zkušených zeptal na pár možná základních věcí.
Na motor v 530D jsem slyšel až nekritickou chválu. Myslím tím projev, zátah ap (samozřejmě, bavíme-li se o dieslech), o cenách turb a vstřiků jsme také četl

Na co bych se při testovací jízdě měl zaměřit, abych nepřehlídl nějakou zásadní chybu ?
A kdyby tu byl někdo, kdo má zkušenosti s oběma auty, budu velice rád za případnou reakci.
Díky