Stránka 1 z 1

Napsal: stř 25.12.2013 20:39
od Kachna91
Ahoj lidi, teď o svátkách jsem se rozhodl vyměnit těsnění pod víkem ventilů. Koupil jsem nové od Victor Reinz, poté co jsem ho nasadil a vše namontoval zpátky začaly na R a D kolísat otáčky a auto se jakoby dusilo. P projížďce jsem zjistil že to teče pod víkem (docela hodně). Znovu jsem to odstrojil a zkusil to dotmelit tmelem na motory. Teče však pořád. Na fórech jsem se dočetl že to může být zkrouceným víkem (plast) a nebo separátorem oleje. (měněn před rokem) ale nevím co je na tom pravdy. Prosím o pomoc nebo případně pokud to někdo z Prahy umí dobře udělat. Už si s tím opravdu nevím rady. Díky :)

Napsal: čtv 26.12.2013 04:46
od shade741
raděj se zeptám, už sem zažil, že sem s jedním človíčkem řešil takovýhle problém a on tam měl napasované těsněn z M50 místo m 52, jinak pokud bylo vše správně očištěo a nasazeno nemůže nic téctpokud není teda nějak křivej dekl, což se dá i jednoducho zjistit :wink:

Napsal: čtv 26.12.2013 15:05
od honzabiker1
Nevim, jak je to presne u M52B25, ale u M52B28 jsou dva typy tesneni - na zacatku vyroby se pouzivalo hlinikove viko a az cca od roku 1996 plastove..

Napsal: čtv 26.12.2013 15:13
od Kachna91
jojo, jsou tam dva typy. Jedno je úplně ploché a druhé má takovou drážku která přesně zapadne do druhé drážky na platovém víku. Asi vsázím na to křivé víko. Oleje fakt teče moc. :/

Napsal: pát 27.12.2013 10:59
od fizzer
Taky jsem měnil těsnění pod ventildeklem, dával jsem taky od Reinze, a taky mi to chčije uplně stejně jako předtim. :?

Ještě zkusim vyměnit ty gumový podložky, který z bůhvíjakýho důvodu k tomu těsnění nedávaj; křivej mi nepřišel a praskliny jsem taky nenašel.

Napsal: pát 27.12.2013 15:12
od Foldas
je to těma gumovýma podložkama pod šrouby jsou už vymačkle a nedotlačí dostatečně víko. jako rychloakci mužeš dát na každy šroub 2 podložky a tím to víc stlačišc pasuje tam klasicka 10 podlžka