Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.12.2013 11:19
od wiky69
hledal jsem kdo řešil tenhle problém a nic jsem nenašel..
jedine co jsem nasel je ze kazdej jezdi po meste s dvoulitrem za 10...
má někdo nějaký tim co s tim?
mám místo rezonatoru kat. novej olej i filtry. motor jede sametově jak hodinky, zadnej kraval ani nic podobneho..
napady?

Napsal: úte 03.12.2013 13:20
od fizzer
Netěsnosti v sání nebo ve výfuku před lambdou, tím bych asi začal. Pak diagnostika, jestli nebude něco hlásit. A pak nevim. Pro zajímavost, kolik ti to bere? Já jezdil Prahu s E36 320i (bezvanos bezkat

) kolem desíti, v zimě o litr víc. Ale to byl sedan, kabro bude asi o něco těžší.
Napsal: úte 03.12.2013 13:29
od wiky69
motor jsem daval tedka do motoru komplet tak vsechny vyfukovy roury snad tesnej, to bych slysel syceni myslim. jinak mam stazenou dilenskou prirucku a budu si hrat s multimetrem :/ jako ted v provozu mi to po praze leze nad 18. nejmin sem tam videl 15... na palici
Napsal: úte 03.12.2013 14:41
od Maximech
Spíš bych začal diagnostikou. Než metodou pokus/omyl.
To může být cokoliv..
Napsal: úte 03.12.2013 14:46
od Totic
Kolik jsou tlaky na válcích? Tohle tady nedávno bylo pro M52 jezdící za 16l/100Km meziměsto. Důvodem tlaky pod 10bar.. foukalo to kolem kroužků, hlava.. konec.
Napsal: úte 03.12.2013 15:27
od Hanz
a olej to nezere?
Napsal: úte 03.12.2013 15:28
od wiky69
no jo diagnostiku mam v dilne v bejvaly skole, ale takova napolu funkcni koncovka kulata :/
jinak s tema tlakama me nestraste. jak se to da jinak poznat? olej je hezky cistej uz jakou dobu. benzin z nej cejtit neni. k tomu blbinci na mereni tlaku se dostanu az tak za tejden...
Napsal: úte 03.12.2013 15:38
od wiky69
olej se trochu trati, ale to mi odkapava prez tesneni ventildeklu... vzdycky to zasmrdi jak t skape na svody... jinak ani voda se netlakuje a je krasne cista...
Napsal: úte 03.12.2013 15:42
od wiky69
jo z vyfuku zadnej smrad ani mastnota. ted jen bilej dym po ranu jak je zima. jinak i v kose chyta pekne napoprve. odspoda je trochu linejsi ale ve vyssich raketa. ale to sem cetl, ze ty dvoulitry jsou takovy... mám tam taky jeste diferak z 1.8 kterej sem nemenil, to se na tom asi taky podepise
Napsal: úte 03.12.2013 16:03
od lukepostulka
Pokud nemáš ani bílý sliz na víčku od oleje, zkus otevřít víčko expanzky při nastartovaném motoru a trochu přidej (cca 3000 ot.), pokud ti zespoda nepůjdou bublinky zkus rukou zmáčknout spodní chladící hadici (bacha na vrtuli

) a znovu ho prošlápni, neměla by se moc tlakovat, jen trošičku, což dělá pumpa.