Stránka 1 z 1

Napsal: pát 29.11.2013 13:40
od milich93
Zdravím, mám takový problém začal mi najednou pískat řemen na volnoběh a přestane cca v 1800ot/min , nemá někdo zkušenosti čím to nebo jestli je ko řemen, díky

Napsal: pát 29.11.2013 13:54
od marecekoi
Měl jsem ten samej problém, vyměnil jsem řemen za hladkej od DAYCO a bylo po problému.Co jsem slyšel tak taky GATES nepískaj.

Napsal: pát 29.11.2013 13:58
od milich93
tak ho zkusím vyměnit, jinak dá se to v pohodě měnit nebo je to lepší dát někomu kdo to umí? :D

Napsal: pát 29.11.2013 14:52
od fizzer
Je to brnkačka, musíš mít akorát nějakej vehement na odpáčení napínáku (já tam měl tuším imbus a dlouhou ráčnu) :)
Ale ujisti se, že fakt píská řemen, a ne některá z kladek nebo třeba pumpa :wink: (řemen může pískat, když je nějaká kladka nebo řemenice - třeba vodní pumpy - šejdrem)

Napsal: pát 29.11.2013 16:38
od milich93
Asi ho zkusím vyměnit přišel mi místama už popraskanej, ale jak zjistím jestli je to řemenem nebo řemenicema?

Napsal: pát 29.11.2013 16:50
od beny-maser
vyměníš řemen a vyzkoušíš,pokud je popraskanej tak je stejně KO,až tam nebude řemen se vším zatoč jestli není KO i nějaké ložisko

Napsal: čtv 05.12.2013 01:52
od mirdas
Vem si tvrdý mejdlo nastartuj a nech řemen at se po něm trošku proběhne - ta strana s klínkama a boky, jestli to přestane pískat tak je to řemenem, bacha na vrtuli a at ti to nesežere ruce nebo to mejdlo. Můžeš mít třeba jen zaseklou kladku napínací. Když to nepřestane, tak ho shod a zatoč všema kladkama, to co píská případně tak to poznáš snadno. Suchý ložiska se valej jakoby hrubě. Máš 4válec nebo 6, benzín, nafta? Výměna je, i když si to nikdy nedělal snadná.