Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 28.11.2013 22:29
od pavproch
Chlopi, zase maluju růžové čerty na zeď....
Mám 330ix e91 MY2011, na tachui čerstvě 100tis km , mám brambora ráth a proto zítra budu (preventivně) měnit všechny woleje, mj. i v rozvodovce x-Drive.... informace, které dostávám (web, autorizák i neautorizák) se shodují v tom, že je třeba po výměně woleje resetovat ŘJ VGT.... ale liší sa v tem, co autí udělá po výměně (před resetem VGT): některé zdroje (autorizák) tvrdí, že nikde nic svítit nebude a auto pojede bezproblema, webovsské zdroje !!převážně!! tvrdí, že po pár kilometrech sa palubovka rozsvítí jak vánoční stromečeka a auto spadne do nouzáku....
Tak na co sa mám zítra těšit?
Napsal: pát 29.11.2013 16:57
od matiz
Na to prvni... Pokud se to dela jak se to delat ma a nastrojema ktere k tomu jsou. Pokud to dela nekdo nejakym multi-sracem mozne je ledaco. Coz v autorizaku asi fakt nehrozi.
Napsal: pát 29.11.2013 21:32
od pavproch
dík.... ale... nepochopils mě (nebo sem ty blbě napsal): co se stane, když vyměním wolej v x-Drive ANIŽ BYCH TEN VGT NÁSLEDNĚ VYNULOVAL a normálně nastartuju a budu chtít jezdit?
a) v autorizáku mi odpověděli, že nic, že ani nic na palubce nebude signalizovat vadu a že jen v diagnostickém menu to bude chtít vynulovat nějaký interval a že to můžu udělat kdykoli v budoucnosti
b) informace na webu říkají, že s největší pravděpodobností to po ujetí pár stovek metrů až kilometru ohlásí vážnou chybu, rozsvítí se signalizace vady motoru a ŘJ přejde do nouzového režimu a bude nutné to okamžitě resetovat skrz diagnostiku
btw neska sem se nedozvěděl, jak to dopadne/dlo, protože se výměny woleje nekonaly.... michal neměl čas...
Napsal: sob 30.11.2013 08:50
od JirkaH
loni jsem vyměnil všechny náplně 325xi 2006 - oleje z autorizáku a výměna na rampě - nic nesvítí.... Jen u rozvodovky mi přpadlo, že tam tomnožství nemůžu dostat... u té se také špatně dostáváš k nalévacímu ot voru.... při 150000 z toho lezla černá sračka, takže doporučuji výměnu...
Napsal: sob 30.11.2013 13:06
od matiz
To ja nevim, protoze si nedovolim to delat jak se mi zrovna zachce. Proste vymenim olej ve VTG, nastavim setpointy, inicializuju rozvodovku a odjezd na parek. Jestli si to dobre pamatuju jezdis do ostravskeho cartecu, predpokladam ze ti to tam udelaji tak, ze o tom nebudes ani vedet ze neco probehlo. Pouze budes mit novy olej a mene bankovek

Ja nevim, ja nikdy nezaznamenal zadny problem po vymene, ale vzdycky to delam korektnim zpusobem.
Jo a nic jineho nez cernou sracku jsem z toho nikdy vytekat nevidel. Vzdycky to bylo jak olej z ropaka, fuj -))) Asi se to moc nemeni

Napsal: sob 30.11.2013 13:30
od pavproch
@jirka: dík za info
@matiz: jo, dokud byl 3er v záruce, taxem jezdil do cartecu, fčíl už ale brambora servisuju v neautorizáku ("u michala").... a ptám se právě proto.... on kompatibilní diag nemá.... a já mám sice objednaný kabel + soft od IceBladeho, ale je tam dost velká pochybnost, zdali to bude s MY2011 "mluvit"...
Napsal: sob 30.11.2013 13:56
od Vlasta
No, já bych si zrovna u ix nebo xd záruku připlatil. Tam nikdy nevíš, kdy se posere rozvodovka
Napsal: sob 30.11.2013 14:46
od pavproch
já měl prodlouženou záruku - 3roky resp. 100tis km... to druhé nastalo dřív...
Napsal: sob 30.11.2013 14:53
od Vlasta
Ale dá se připlatit snad i na 5 let a víc km. Nebo ne?
Napsal: sob 30.11.2013 14:55
od pavproch
jo, dá.... ale já už do toho nešel...
btw, je to služebák, takže dyby se (nedejbůch) něco vysypalo, tak to pude na firmu, ne z mojí kapsy...
Napsal: sob 30.11.2013 14:57
od Vlasta
Tak to jo, u X5 nebo X6 bych se toho 4x4 nebál, ale u E9x nebo E6x je to průser.
Napsal: sob 30.11.2013 15:08
od matiz
Co mam k tomu rict ? Radsi nic.
Napsal: sob 30.11.2013 16:02
od pavproch
@matiz: to byla reakce na mě nebo na Vlastu?
Napsal: sob 30.11.2013 16:32
od Vlasta
matiz píše:Co mam k tomu rict ? Radsi nic.
Povídej, přeháněj. nebo jsi ještě neviděl přetrhaný řetězy?
Napsal: pon 02.12.2013 21:14
od smepet
olej muzes bez problemu vymenit. Nic se ti nerozsviti. Jen je tam horsi pristup a lepsi je vyndat spodni prirubu co drzi vgt ....
Pokud by byl olej hodne spatnej, tak diagnostika to hlasi ale ani tato chyba nerozsviti kontrolku na pristrojovce a zaroven vymena oleje tuto chybu sama neopravi.... bez adaptace diagnostickym softwarem.
Takze zadnej problem, muzes menit ....
Napsal: úte 03.12.2013 17:22
od pavproch
tak zítra nastane den D.... michal neska mění všechny woleje (MT, ěx diff, xDrive) + brzdovku .... uvidíme, esli zítra nastartuju...
jo a vlastně, mj i zkracuje brambora o CDV...
Napsal: stř 04.12.2013 17:07
od pavproch
takže asitakle:
- brambor jezdí aji bez CDV
- fšecky woleje vyměněný (v xDrive bez nulování VGT a nikde nic nesvítí a jede to... prozatím... uvidíme jak zítra ráno až nastartuju... neska sem s tím ujel na jedno nastartování jen asi 10km
- z diffu i xDrive to vyteklo čisté a bez příměsí (po 100kkm), z převodovky čisté ale se šupinkama kovu (po 70kkm, bo ve 30tis byla převodovka měněná na záruku s vylágrovaným hlavním ložiskem)
už i po dnešní krátké jízdě s určitostí můžu řísct, že spojka(teda spojkový pedál) se chová tak nějak přímočařeji a předvídatelněji....
Napsal: čtv 05.12.2013 16:45
od JirkaH
mluvíš o spojce - tam jsi také něco měnil?
Napsal: čtv 05.12.2013 18:00
od vita11
vyhodil ven CDV
Napsal: čtv 05.12.2013 18:23
od pavproch
pavproch na AF.cz píše:tak i po dnešním výletě (s vánočníma prezentama po spolupracujících i nespolupracujících firmách a přátelích i nepřátelích) to vypadá, že výměna náplní bramborovi neublížila....
ref CDV: je to fakt takové jakési přímočařejší..... akoráth tam asi někde je bublina v okruhu , bo to občas při pouštění spojky úplně nahoře lehce zabrní v pedálu.... ale enem lehce a někdy... anebo to je levýma nohama...