Stránka 1 z 1

Napsal: pon 25.11.2013 21:14
od rejvn
Zdravím, chci se zeptat zdali někdo na zimu používá záslepky ledvinek na zimu... dříve se zahřeje motor, pomaleji chladne, něco jsem hledal a na EBAYi našel pouze toto...
http://www.ebay.com/itm/BMW-3-SERIES-E4 ... 4178060c0c

http://www.ebay.com/itm/BMW-3-SERIES-E4 ... 4177fc9a0c

ale píšou tam že je to jen na 4Cylinder.. tak nevím zdali to bude pasovat a jestli se to vůbec vyplatí?

Díky

Napsal: pon 25.11.2013 23:27
od hansm5
kdyz tam das kus kartonu,tak te to bude stat max.10min casu :wink:

Napsal: úte 26.11.2013 09:24
od paca
pokud máš dobrý termostat, tak je přece taková "ptákovina" zbytečná :wink:

Napsal: čtv 05.12.2013 02:06
od mirdas
lednvinkam je to uplně jedno jestli za nima tluče 6 nebo 4 válec, jenom záleží co je za nima za vedení vzduchu a kam nebude proudit když to ucpeš. Motor se ti zahřeje uplně stejně rychle, nebo o zanedbatelnej rozdíl ryhleji pokud máš dobrej termostat. Dřív se ti pak prohřeje chladič, jelikož se nebude ochlazoavat náporem. Ted nevim teda odkud jde voda do topení, jestli z malýho okruhu, nebo z velkýho. Ale tak na 90% si myslim že z malýho, tudíž ani ti to nezačne rychlejc topit.

Napsal: čtv 05.12.2013 09:31
od Toci
tohle je socialistický přežitek z dob Š120 - u moderních aut je to nesmysl :-D

Napsal: čtv 05.12.2013 10:18
od mirdas
jo, přesně, je to tak, ve 120 bylo 12 litrů vody a 2/3 byly v chladiči a trubkách pod autem, takže ta voda fakt vychladla. Když byl dobrej termostat tak to ale šlo bez toho, já to nikdy nezakrýval.

Napsal: čtv 05.12.2013 21:08
od Bullit
Pokud s tím nejezdíš vyloženě Sibiř v -40°C, tak je to zbytečné 46ka by to měla vydžet ;)

Napsal: pát 06.12.2013 12:01
od Maximech
Myslím, že i v Sibiři by to bylo k ničemu. :) Jak bylo psáno, dnes jsou ty auta někde úplně jinde, zvlášť BMW. :wink:
Zajímalo by mě, proč tohle někdo řeší.. Pokud se motor neohřeje na provozní teplotu, tak je to nejrozumnější opravit, ne? Nejčastěji pomůže výměna termostatu.. :D