Stránka 1 z 1
Napsal: pon 25.11.2013 21:14
od rejvn
Zdravím, chci se zeptat zdali někdo na zimu používá záslepky ledvinek na zimu... dříve se zahřeje motor, pomaleji chladne, něco jsem hledal a na EBAYi našel pouze toto...
http://www.ebay.com/itm/BMW-3-SERIES-E4 ... 4178060c0c
http://www.ebay.com/itm/BMW-3-SERIES-E4 ... 4177fc9a0c
ale píšou tam že je to jen na 4Cylinder.. tak nevím zdali to bude pasovat a jestli se to vůbec vyplatí?
Díky
Napsal: pon 25.11.2013 23:27
od hansm5
kdyz tam das kus kartonu,tak te to bude stat max.10min casu

Napsal: úte 26.11.2013 09:24
od paca
pokud máš dobrý termostat, tak je přece taková "ptákovina" zbytečná

Napsal: čtv 05.12.2013 02:06
od mirdas
lednvinkam je to uplně jedno jestli za nima tluče 6 nebo 4 válec, jenom záleží co je za nima za vedení vzduchu a kam nebude proudit když to ucpeš. Motor se ti zahřeje uplně stejně rychle, nebo o zanedbatelnej rozdíl ryhleji pokud máš dobrej termostat. Dřív se ti pak prohřeje chladič, jelikož se nebude ochlazoavat náporem. Ted nevim teda odkud jde voda do topení, jestli z malýho okruhu, nebo z velkýho. Ale tak na 90% si myslim že z malýho, tudíž ani ti to nezačne rychlejc topit.
Napsal: čtv 05.12.2013 09:31
od Toci
tohle je socialistický přežitek z dob Š120 - u moderních aut je to nesmysl

Napsal: čtv 05.12.2013 10:18
od mirdas
jo, přesně, je to tak, ve 120 bylo 12 litrů vody a 2/3 byly v chladiči a trubkách pod autem, takže ta voda fakt vychladla. Když byl dobrej termostat tak to ale šlo bez toho, já to nikdy nezakrýval.
Napsal: čtv 05.12.2013 21:08
od Bullit
Pokud s tím nejezdíš vyloženě Sibiř v -40°C, tak je to zbytečné 46ka by to měla vydžet

Napsal: pát 06.12.2013 12:01
od Maximech
Myslím, že i v Sibiři by to bylo k ničemu.

Jak bylo psáno, dnes jsou ty auta někde úplně jinde, zvlášť BMW.
Zajímalo by mě, proč tohle někdo řeší.. Pokud se motor neohřeje na provozní teplotu, tak je to nejrozumnější opravit, ne? Nejčastěji pomůže výměna termostatu..
