Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: pon 25.11.2013 04:04
				od liborg
				Čau,
někdo z Plzně, kdo by mi namontoval UHP LED AE V3 na E46ku tak, aby se rozsvítili automaticky po nastartování a vypnuli se při zapnutí parkovaček? AE už mám.
Díky
P.S-odměna jistá  

 
			
					
				
				Napsal: stř 27.11.2013 16:49
				od liborg
				Nikdo si nechce přivydělat?  

 
			
					
				
				Napsal: ned 01.12.2013 01:51
				od liborg
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 10.12.2013 14:29
				od liborg
				
			 
			
					
				
				Napsal: pát 14.03.2014 03:36
				od Falcon
				Dělám přesně to, co požaduješ 

 Mám to ale víc vychytané, že kroužky v režimu DRL svítí naplno a při rozsvícení jakýchkoli světel pohasnou na zlomek výkonu, aby nadále zůstaly hezky vidět a neoslňovaly (je škoda je úplně zhasnout). Řídící moduly si vyrábím vlastní, žádný dovoz. Dílnu mám ale v Praze, byl by pro tebe problém přijet nebo udělat si výlet? Mohl bych taky přijet já, po domluvě.
Pokud je to ještě aktuální, ozvi se přes SZ nebo zavolej  

 
			
					
				
				Napsal: pát 14.03.2014 08:32
				od Birkoff
				Můžu ti nabídnout stejnou službu poblíž Strakonic, kdyby ses chtěl projet.  

 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 13:22
				od TeggyM3
				Mám takovy dotaz k tématu. Zapojuju  v E36 tyhle kroužky na interiérové osvětlení, ale zatím se mi nedaří zjistit kam to zapojit? ví někdo barvu kabelu na kterém to bude fungovat? Mám e36 92 rok jednotka centrálu je ZVM bez spodního lichtu pro nohu
Dozadu do sloupku k lampičkám vede plusový červenobílý, ale když jsem to zkoušel natahnout cvičně tam, svítílo to stále bez ohledu na to, zda svití introš, je snad signál v nějakém kostřícím? už nevím jak nato a nechci  řezat všechny kabely, které tam vedou.. pomohla by mi barva kabelu a kde ho najdu třeba
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 14:30
				od lukepostulka
				Já natahl kabel od světel přes pojistkovku do interiéru a napojil to na horní lampičky. Fungovalo to bezchybně, kabel nikde nešel vidět.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 14:49
				od Falcon
				TeggyM3 píše:
Dozadu do sloupku k lampičkám vede plusový červenobílý, ale když jsem to zkoušel natahnout cvičně tam, svítílo to stále bez ohledu na to, zda svití introš, je snad signál v nějakém kostřícím?
Ten je ke čtecím žárovkám v lampičkách, které jsou napájené po probuzení auta, proto je tam trvalé napětí.
TeggyM3 píše:už nevím jak nato a nechci  řezat všechny kabely, které tam vedou.. pomohla by mi barva kabelu a kde ho najdu třeba
Vlez pod kastlík a hledej červenohnědý kabel (interiérové osvětlení). Rovnou si to odtud vyveď průchodkou do motorového prostou, tahat to odjinud je zbytečná práce navíc 

 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 15:33
				od Licin
				A funguje to taky tak u CCFl kroužků, že bych je připojil na osvětlení interiéru, aby se mi rožínaly při odemknutí auta? Já už to jednou zkoušel připojit u moji e36 na lampičku pro osvětlení nohou a rozsvítily se jen 2 kroužky a ty 2 zbývající svítily málo, tak nevím v čem byla chyba  

 někdo nějaká rada?
 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 15:59
				od Falcon
				CCFL kroužky jsou napájené elektronickým invertorem, kterému zřejmě neprospívá pozvolna narůstající napětí na interiérovém okruhu (možná je to PWM s proměnlivou šířkou pulzu až do 100%). To vzrůstající napětí tak způsobuje ono plynulé rozsvěcení a zhášení lampiček.
LED kroužky jsou napájené 12V přímo a proto jdou do určité míry stmívat, když jsou připojené na interiérový okruh. Narozdíl od žárovek ale LED nepohasnají až do nuly, ale při určitém napětí zhasnou už náhle (zlomová hranice, když už LED nemůžou svítit). I tak ale LED kroužky kopírují větší část stmívacího rozsahu lampiček a zhasnou jen chvíli před interiérem.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 16:32
				od TeggyM3
				Falcon píše:TeggyM3 píše:
Dozadu do sloupku k lampičkám vede plusový červenobílý, ale když jsem to zkoušel natahnout cvičně tam, svítílo to stále bez ohledu na to, zda svití introš, je snad signál v nějakém kostřícím?
Ten je ke čtecím žárovkám v lampičkách, které jsou napájené po probuzení auta, proto je tam trvalé napětí.
TeggyM3 píše:už nevím jak nato a nechci  řezat všechny kabely, které tam vedou.. pomohla by mi barva kabelu a kde ho najdu třeba
Vlez pod kastlík a hledej červenohnědý kabel (interiérové osvětlení). Rovnou si to odtud vyveď průchodkou do motorového prostou, tahat to odjinud je zbytečná práce navíc 

 
já jsem právě celé relé umístil za kaslík a venku už všechno mám co bylo potřeba, jinak díky ten jsem už zkoušel a měl jsem pocit že to fungovalo naopak (s pohasinajicim  interierem se rozsvícely kroužky) ještě to dnes vyzkouším , díky
 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 16:49
				od Falcon
				To čínské relé je holé neštěstí a často mívá pomíchané kabely 

 Kdybys bydlel blíž, tak ti to zapojím přes moje moduly pořádně a se všemi funkcemi - předpisové DRL+ztlumení a taky postupné rozsvěcení s interiérem.
 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 18:05
				od TeggyM3
				to snad neni pravda a jak se to dá upravit?
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 18:21
				od Falcon
				Já ty původní relé ani minidrátky vůbec nepoužívám, takže jsou mi celkem šumák 
 
Moje moduly mají pět vstupů a umisťuju je do kabelového svazku světlometů plus jeden-dva vodiče směrem ke kabině (podle požadavku na funkce).
 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 18:27
				od TeggyM3
				Falcon píše:Já ty původní relé ani minidrátky vůbec nepoužívám, takže jsou mi celkem šumák 
 
Moje moduly mají pět vstupů a umisťuju je do kabelového svazku světlometů plus jeden-dva vodiče směrem ke kabině (podle požadavku na funkce).
 
 1700 to stálo a ještě je to tak sfinsky zapojene? to mi pripomina moje byvale DEPO krystaly ty taky nebyly z vyroby zapojene tak jak by světla na E36 měly svítit vlastně nechapu jak to takhle mohli pustit do světa 

 no budu to muset rozebrat, snad to nepokazím, nejsem elekrikář a do relé jsem nikdy nepotřeboval lézt zatim
 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 18:52
				od Falcon
				To je důsledek toho, že celý svět si zvykl kupovat čínské srágory a málokdo teď umí něco vyrobit pořádně...
Zkus třeba prohodit ty tenké drátky (kromě černého zemnícího!), ale pokud si nejsi jistý, co přesně děláš, radši požádej někoho, kdo se s elektrikou kamarádí 

 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 19:44
				od TeggyM3
				tak jsem to zkusil přehodit žluty s bílým a pořád stejně to funguje, jakože naopak 

 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 20:08
				od Falcon
				Tak potom zkus jiný červenohnědý kablík pod kastlíkem. Vzpomínám si, že když jsem si dělal na E38 lampičky na nohy, tak jsem taky objevil lehce přístupný barevně odpovídající kabel, jenže byl pod napětím i po zhasnutí interiéru. Ty správné (byť se stejnou barvou izolace) byly až hlouběji v jiném svazku. Barva bužírky někdy nemusí znamenat všechno...
Máš aspoň multimetr, že by sis to během zhasínání vnitřku ověřil? Stačí ten nejzákladnější šunkáč, DC napětí změří všechny.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 18.03.2014 21:24
				od TeggyM3
				Falcon píše:Tak potom zkus jiný červenohnědý kablík pod kastlíkem. Vzpomínám si, že když jsem si dělal na E38 lampičky na nohy, tak jsem taky objevil lehce přístupný barevně odpovídající kabel, jenže byl pod napětím i po zhasnutí interiéru. Ty správné (byť se stejnou barvou izolace) byly až hlouběji v jiném svazku. Barva bužírky někdy nemusí znamenat všechno...
Máš aspoň multimetr, že by sis to během zhasínání vnitřku ověřil? Stačí ten nejzákladnější šunkáč, DC napětí změří všechny.
 bral jsem to poblíž toho ZVM modulu drát ze svazku který vede nahoru do sloupku spolujezdce
EDIT máš ale pravdu, to nebude ten správný, při rozsvíceném je vněm  cca 0,4V a při zhasnutém interiéru 12, ale ted tím padem vubec netuším kde hledat ten správný. Přímo do ZVM nevede žádný v téhle barvě ani tento