Stránka 1 z 1

Napsal: sob 16.11.2013 22:25
od bmw-karl
Zdravim vsechny,

privezli mi na podvalu 325i z r.99 (E36) a k ni jeden klic... kdyz jsem udelal zakladni veci, baterku, filtry, olej chci konecne nastartovat - starter toci ale resim proc nejde palivo do vstriku.. (palivovy cerpadlo saje, hadice od palivovy nadrze je sice natlakovana, ale za palivovym filtrem je sucha)...

jak jsem tak cetl forum, nejsnazsi odpoved na to je asi immobilizer, hadam tak podle toho ze klicem se do auta dostanu jen manualne (z nejakyho duvodu nefunguje central ani DO). klic byl vybitej, baterku jsem vymenil, pri mackani tlacitek blikne - nestaci to jen nejak sparovat s jednotkou v aute?

poradte prosim jak dal postupovat...

napada mne projit vsechny pojistky a jeste pohledat dalsi pojistky mimo pojistkovou skrin...? kde je "prijimac" k DO - muzu se nejak ujistit ze slape?

Diky moc!
karl

Napsal: ned 17.11.2013 00:52
od Fx
E36 325i z roku 99 neexistuje. Pokud je to 323i resp. 323Ti, tak může být rozhozený plovoucí kód na imobilizéru. Řešitelné diagnostikou. Odkud jsi? Tyhle věci řeším docela běžně...

DO chce napárovat, ale se startováním to stejně nebude mít nic společného.

Napsal: ned 17.11.2013 01:42
od bmw-karl
Sorry 323i.. Jsem z Prahy..

Cili parovani DO nesouvisi s imo?

Diky za info - napada te jak overit ze to blokuje ten imo?

Napsal: ned 17.11.2013 09:45
od Fx
Z které části Prahy? Zavolej mi v pondělí na 774 088 889, můžeme na to mrknout.

Napsal: ned 17.11.2013 11:35
od fabledwarrior
Počkej, ty máš hadici před palivovým filtrem natlakovanou ale za ním už ne? Tam ale už není nic, co by nějak ovládal imo.. není ten palivovej filtr ucpanej?

Napsal: ned 17.11.2013 12:56
od bmw-karl
Diky za nabidku.

Vzadu u vicka palivovy nadrze jsem zkontroloval tlak, ale jestli ta hadice vede rovnou dopredu do filtru to nevim. Byly to pro mne dve nejpristupnejsi mista...

Napsal: pon 02.12.2013 02:15
od bmw-karl
Central i dalku jsem rozchodil opravdu to nesouviselo. Palivove cerpadlo ok, novy palivovy filtr, okruh odvzdusnen.

Stale vsak nestartuje...

Napsal: úte 10.12.2013 14:52
od bmw-karl
Svicku jsem jednu po druhy zkontroloval zda sleha a OK...

Zahada - pri vyndani 1 svicky z sesti to naskocilo a bezelo normalne (teda na 5 valcu) dokud jsem to neshodil...

Po zamontovani svicky zpet uz zas jen blafne cca na sekundu a pak uz jen toci starter...

Napada vas neco?

Napsal: stř 11.12.2013 18:39
od bmw-karl
tak diag ukazala chyby: vahu vzduchu a throttle potenciometr...

pritom pedal plynu na live datech funguje
vaha vzduchu by nemela branit nastartovani

nicmene na live datech hodnota "spark timing monitoring" [V] uplne mimo 160...

cili ze by svicky slehaly ale ve spatnym poradi? ma cenu menit civky? rozdelovani resi jednotka?

pri jednom z testu se ukazala teplota cidla chladici smesi -37 stupnu C, coz je divny... samostatnou chybu to nehlasilo

cidla (camshaft), lambda zadnou chybu nehlasi..

Napsal: stř 11.12.2013 19:21
od Fx
Koncové stupně pro cívky jsou přímo v řídící jednotce. Problém teda krásně může být tam...