Stránka 1 z 1
Napsal: ned 10.11.2013 12:41
od FiliposII
Ahoj, připojil jsem své auto k DIS, abych zjistil stav DPF a takovéto hodnoty vypadly (viz Foto):
Auto má najeto cca 134000km, DPF je zřejmě originální, je to 325D, hodnoty jsou u teplého auta, které jsem pár minut držel v cca 2000ot/min a pak detekoval tyto hodnoty (na volnoběh).
Jsou hodnoty z DISu důvěryhodnodné?
Případně je zde nějaký znalec, který by dokázal říct jak zdavé je to DPF? (Podle toho co jsem četl a co o DPF vím vypadá poměrně dobře, ale s ostatníma auta jsem neměl možnost porovnat).
Je hodnota od poslední regenerace opravdu v metrech, tj. nastala před 25km?
Napsal: pon 11.11.2013 09:21
od lulu991
Myslim, ze DPF je v tomto pripade uplne v poriadku, zjavne sa regeneruje, tlak 7,9 pri volnobehu je v poriadku. Ked chces skontrolovat DPF mozes pouzit aj vstavanu funkciu v DISe, ktora ti automaticky bude upravovat otacky motora a merat tlak (pri volnobehu, pri 2000rpm a tusim pri 4000rpm ale niesom si isty). Ale nepamatam si presne ako sa k tomu doklikas

Skus tu dat este screenshot pri 2000rpm, ja som mal zvycajne od 15,9-25,9.
Napsal: pon 11.11.2013 10:45
od FiliposII
Pokud by někdo věděl, jak se proklikat v DIS_v57 na tu vestavěnou funkci pro kontrolu DPF, tak by to bylo dobré. Případně jak se spustí samočištění (nucené vypálení). Někde v návodu jsem viděl, že by to mělo být právě přes tuto tabulku, co jsem vložil jako obrázek, po zvolení příslušné nabídky, se sice regenerace DPF povolila, předtím byla vypnuta, ale žádná regenerace neproběhla, nebo jsem ji nepostřehl.
Napsal: pon 11.11.2013 10:56
od Miguel
Když se v tom trošku zorientuješ tak to najdeš, ale asi tě to odradí v kroku vytočit motor do omezovače.
Tlak na volnoběh je dobrej, měl by být cca 6mbar. Pak záleží kolik je tlak třeba při 2000 a 4000 otáček. Pokud má najeto 134 tisíc a nejdezdíš jenom město tak by těch 180-200 tisíc měl vydržet. Regenerace se tady nedá spustit na místě jako u koncernu.
Napsal: stř 13.11.2013 14:01
od lulu991
vynutenu regeneraciu DPF je mozne cez DIS spustit, je treba sa samozrejme s autom potom pohybovat. Tu mas video, podla ktoreho som postupoval aj ja a podarilo sa mi regeneraciu cez DIS spustit
http://www.youtube.com/watch?v=54cexgscY8U
Napsal: stř 13.11.2013 18:34
od FiliposII
Díky za video. Ještě budu muset v DIS nějak vykoumat, jak se dostat do menu "Service functions" (mám takový pocit, že vždy když jse se tam pokoušel dostat se dis dostal do nějaké chyby používám DIS_v57 + K+D CAN ) a pak to vyzkouším.
Napsal: pát 15.11.2013 22:53
od FiliposII
Provedl jsem další experimenty a zde jsou výsledky:
+---------+-------------------+-----------------------+
|_ot/min_|_backPressure_|_Ext. temperature_|
+---------+-------------------+-----------------------+
|__720__|___5.9 mbar__|_____79.9 °C____|
|__2000_|___25.9 mbar_|_____131 °C____|
|__2500_|___58.9 mbar_|_____143 °C____|
|__3000_|___74.9 mbar_|_____145 °C____|
|__4000_|__101.9 mbar_|_____166 °C____|
+---------+-------------------+-----------------------+
Bohužel se mi nepodařilo najít jak spustit regeneraci. Dostal jsem se do stejného menu jako ve videu, ale bohužel daná položka pro spuštění chyběla. (Jen cvičně jsem vyzkoušel změnit hodnoty pro měření spotřeby a to funguje bez problému.) Prostě tam ta položka není, nevíte někdo, kde ji ještě hledat? Viz přílohy