Stránka 1 z 1

Napsal: stř 30.10.2013 19:16
od Zungi
Prosím o pomoc!! vibruje mi celé auto!!!, původně jsem si myslel že to je ALU ale ty jsou vyvážené, vyrovnané tak jsem se těšil na zimu, že nasadím plechy a bude to v cajku, ale ono ejhle to samé, celé auto od 110 nahoru vibruje a poskakuje. Zkoušel jsem tlumiče a ty zdají býti v pořádku. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? čím by to mohlo být? Jedná se o E36 320i. Díky za tipy a rady...

Napsal: stř 30.10.2013 20:15
od roman320
sel bych napred po kardanu a vsem kolem neho..

Napsal: stř 30.10.2013 21:43
od petr-mat
mrkni sem, něco jsem tak k podobnému problému dával(spíš ta první část-celá přední náprava)
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=

Napsal: stř 30.10.2013 21:58
od Dabler
jetsli auto vibruje ikdyz stojis a vytocis motor na nejake otacky tak to bude bud ulozenim motoru, pokud se to deje jen za jizdy a pri tech 110 vyradis a vibruje to dal tak to bude podvozkem, projdi silentblocky ramen, tlumice muzou fungovat ale nemusi byt uz 100% taky dokazou zlobit. pokud to to za jizdy prestane po vyrazeni je to kardanem(lozisko,hurdyspojka)

Napsal: stř 30.10.2013 22:40
od shade741
vyřadím a kardan se mi motá furt takže jaký smysl má vyřazení by mě teda zajímalo :D

Napsal: stř 30.10.2013 22:58
od lukepostulka
Když stojíš tak se přece netočí :D jinak mě napadl setrvák

Napsal: stř 30.10.2013 23:00
od TM
No kdysi jsem zažil podobný problém na sieře (od 110 začala extrémně vibrovat a dál se to výrazně zhoršovalo) a byla to rozhadrovaná hardyspojka...

Napsal: stř 30.10.2013 23:49
od shade741
lukepostulka píše:Když stojíš tak se přece netočí :D jinak mě napadl setrvák
reagoval sem na větu - pokud to to za jizdy prestane po vyrazeni je to kardanem :roll: setrvák je věc krásná ale proč by se to týkalo rychlosti nikoli otáček na motoru? to nedává smysl, zejtra se mu na to podívám co tomu je

Napsal: čtv 31.10.2013 15:21
od bmw335
Dabler píše:jetsli auto vibruje ikdyz stojis a vytocis motor na nejake otacky tak to bude bud ulozenim motoru, pokud se to deje jen za jizdy a pri tech 110 vyradis a vibruje to dal tak to bude podvozkem, projdi silentblocky ramen, tlumice muzou fungovat ale nemusi byt uz 100% taky dokazou zlobit. pokud to to za jizdy prestane po vyrazeni je to kardanem(lozisko,hurdyspojka)


tak ani tlumiče nejsou žádný 100%. Chlápek v servisu mi řikál že normálně nový tlumiče mají i jen 70-80%

Napsal: čtv 31.10.2013 17:30
od Sonicspeed
Měl jsem ten samý problém, vyměnil jsem hardyspojku a pořád to vibrovalo, nakonec se ukázalo že to byl ten křižovej kloub co spojuje kardan s diferencialem. Bohužel okem to na něm nepoznáš že je v háji..

Napsal: čtv 31.10.2013 18:32
od shade741
neklepe se mu celý auto ale jde to od volantu od přední nápravy, jeden čep ko prachovka jeden čep se zdá být povysunutej z nalisování v rameni takže tam má asi vakl a robí to bordel, budou se měnit čepy

Napsal: pát 01.11.2013 09:53
od petr-mat
Jj, předkem bych začal. Je to sice asi ta finančně nákladnější možnost, ale je to logický. Já měl ten samej problém-140+- a volant, palubka se třásly jak před smrtí. Vymněněnýčepy, celý ramena, spojovací tyčky řízení a OK.