Stránka 1 z 1
Napsal: úte 29.10.2013 23:36
od Maysner
Jelikoz mistni tlacitko hledat je na dve veci a probirat stovky temat opravdu nebudu potrebuji odpoved na muj dotaz
Mam E46 320d 100kW v automatu. Motor KO. Je moznost mit novejsi 110kW motor. Mechanicka cast vymeny me netrapi. Potrebuju vedet, jak je to u E46 s elektrikou. Funguje to jako u E36, kde prohazuju motory jak se mi zachce, zapojim zasuvky a motor mi bezi ???? Nebo je zde nejakej vymrd?
Dekuji komukoli ochotnymu, problematiky znalymu
Napsal: pát 01.11.2013 20:32
od horan
Seš si jistej, že i na ostatních typech stačí přehazovat zásuvky? Ta doba, kdy motory byly čistě mechanický a potřebovali jen trošku paliva a elektriky k chodu jsou už dávno pryč.
100kw je rotačka a 110kw je CR, takže k tomu budeš potřebovat minimálně komplet elektriku a to ještě s nejasným výsledkem.

Napsal: pát 01.11.2013 21:11
od beny-maser
a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
Napsal: ned 03.11.2013 14:21
od kizby
beny-maser píše:a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
probuď se z commonrailu mechaniku ?
Napsal: úte 05.11.2013 21:03
od Maysner
horan píše:Seš si jistej, že i na ostatních typech stačí přehazovat zásuvky? Ta doba, kdy motory byly čistě mechanický a potřebovali jen trošku paliva a elektriky k chodu jsou už dávno pryč.
100kw je rotačka a 110kw je CR, takže k tomu budeš potřebovat minimálně komplet elektriku a to ještě s nejasným výsledkem.

Motorova elektrika (s veskerym rizenim motoru) je na motoru. K elektrice auta se pripoji skrze zasuvky. U E36 muzes dat do 316 M3, zapojis zasuvky a mechanickou cast a jezdis. U E38 jsem kvuli zapojenymu LPG pri vymene motoru ponechaval elektriku v aute a menil pouze motor. Proto se ptam jak je to u novejsich modelu, spise naftovych. U benzinove E46 co vim, plati to co u E36
Napsal: úte 05.11.2013 22:12
od Foldas
tohle uz bohuzel neni e36 nejlepsi mas shlednout zapojeni primo ve wds.
Napsal: úte 05.11.2013 23:30
od Maysner
prave proto se zkousim poptat tady. Nikde jsem tema ohledne takoveto prestavby nenasel. Pristup ke schematum nebo tak k E46 nemam. K prestavbe bych mel eventuelne mit dve cely auta, takze kuchnout muzu co je treba
Napsal: stř 06.11.2013 08:18
od beny-maser
kizby píše:beny-maser píše:a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
probuď se z commonrailu mechaniku ?
100kW není commonrail, ale přímá rotačka.
Napsal: stř 06.11.2013 14:21
od kizby
beny-maser píše:kizby píše:beny-maser píše:a není jednoduší udělat z toho mechaniku?
probuď se z commonrailu mechaniku ?
100kW není commonrail, ale přímá rotačka.
Jo ale on má motor u 100kW KO a ptá se jak tam dát 110kW Commonrail a ty radíš předělat na mechaniku
Napsal: stř 06.11.2013 23:03
od Foldas