Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.10.2013 17:44
od Seth
Zdravim, předem se omlouvám pokud je tu přesně tohle již někde řešené. Rychle jsem to prolítnul a odpovědi jsem nenašel. Se zdejším vyhledáváním si taky příliš neorzumím, takže snad nějaká dobrá duše poradí, nebo třeba hodí odkaz na původní topic..

První otázka se týká auta jako takovýho, respektive karoserie + příslušenství. Jsou vzájemně zaměnitelné díly z E36 coupe - 318is, 320i, 325i ? Jinak řečeno budou mi například dveře, nebo kapota pasovat na všechny tři modely ?

Druhá otázka se týká motorů (snad je to označení správné) M50B20 a M50B25.. Jak hodně jsou od sebe tyto motory odlišné, kromě obsahu a výkonu..? Respektive jak velký problém je napasovat do 320i motor z 325i ? Je potřeba upravovat nějaké držáky, co převodovka, je stejná nebo je potřeba vyměnit také, výfuk, atd.. ?

Předem díky za nějaké rozumné info.

Napsal: stř 23.10.2013 18:35
od shade741
Motorizace v coupé mají stejný karosářský díly tj dveře kapota atp ti bude sedět ať je to 4vál nebo 6tivál, liší se jenom např maska, blinkry v blatnících před a pofacelift ale je to zaměnitelné, liší se to jen hnacím ústrojím el svazkem, poté jednotky(abs, ews...)- tam záleží co je to za rv atp. Některé díly jsou samozdřejmě specifické pro 4vál a 6tivál(plasty v motoru , chladiče atp) na to doporučuji na levé straně mrknout do ETK tam lze porovnávat Věc jako velké BC se musí brát na 6tivál pokud mám 6tihrnek kvůli měření spotřeby, ale to už jsou detaily.M50 dvoulitr vs dvaapůle- jiné diferenciály, poloosy, převodovky pak záleží jestli měníš z auta co mělo immo do auta co ne a naopak, nejlépe obě totožné, výfuk je jiný dvaapůla má dvojrouru dvoulitr jen jednu větev, uchycení by mělo bejt vpohodě ale úplně jistý si nejsem. Nejlépe pokud dáváš z auta do auta. Ona ti ta dvaapůla bude pasovat i na převodovku z dvoulitra, ale tý by se to k jejímu stáří nemuselo líbit stejně tak poloosám a i diff je menší. Vzevrubné shrnutí cca , jinak já bych doporučil koupit rovnou obsah a výbavu co chci

Napsal: stř 23.10.2013 20:20
od Seth
Díky za vyčerpávající odpověd. Tak trochu jsem doufal, že to bude v podstatě stejné (např. ta převodovka).. Jsou to jen takový úvahy, ale řek bych, že k tomu stejně nakonec vůbec nedojde. Každopádně pokud má někdo nějaké další info, či osobní zkušenost, fotky, prostě cokoliv k tomuhle problému, klidně posílejte. Díky

Napsal: stř 23.10.2013 21:46
od Foldas
šestival padne i na čtyřvalcovou převodovku ale moc se ji to nelíbí e36 je dobrá v tom že je to takové lego

Napsal: pát 25.10.2013 18:03
od Seth
zajímavý, ale to už bych asi neriskoval :D nevim no, jak hodně to může být předimenzovaný, ale osobně si myslim, že převodovka z dvoulitra by tu dvaapůlu schropnout mohla.. a pokud to tam pasuje bez větších uprav, tak asi neni nic snažšího než to vyzkoušet.. stejně ty motory už dneska nemaj ten výkon jako když to bylo nový, pokud to neni po pořádnym GO.. ale zas na druhou stranu ta převodovka už má taky svoje roky za sebou.. těžko říct no, je to taková loterie :D

Napsal: pát 25.10.2013 18:04
od lukepostulka
V čem je problém? Pokud kupuješ motor v drtivé většině je k tomu i převodovka.

Napsal: sob 26.10.2013 08:42
od Seth
Problém neni, problémy si vytvářim sám těmahle blbejma nápadama :D .. šlo tu spíš o to abych se o těch autech dozvěděl trochu více.. jak moc je to nářočný tahle přestavba, co všechno je, nebo neni potřeba měnit.. jak řikám, je větší pravděpodobnost že k tomu nedojde, než že se to uskuteční..
samožřejmě máš pravdu, že dost často je to k prodeji takhle komplet a tim pádem je po probému s převodovkou :)

Napsal: sob 26.10.2013 10:17
od shade741
první dle mýho než převodovka udělaj pápá poloosy