Stránka 1 z 1

Napsal: ned 20.10.2013 13:04
od fereros2
Mám dotaz, ale můžu zavařit díry na puky? Nebo je v nich nějaký odtok? Mám auto trochu dole a puky už nemám ani jeden a když koupím nový, tak budou zase hned pryč..případně díry nechat a jen vystříknout voskem?

Napsal: ned 20.10.2013 14:27
od beny-maser
díry nech a vystříkej to voskem

Napsal: ned 20.10.2013 16:02
od fereros2
ok díky moc, to jsem chtěl vědět :wink: ono auto už v sérii bylo tak nízký, že stejně jsem se pod něj zvedákem nedostal, takže teď mám jiný způsob zvedání a je o dost lepší :twisted:

Napsal: ned 20.10.2013 20:43
od beny-maser
až budeš mít ten vosk v ruce tak to vobejdi celý, tomu autu to vůbec neuškodí, když mu vystříkáš všechny dutiny a dveře

Napsal: ned 20.10.2013 20:47
od fereros2
jj mám to v plánu, teď se dávala repasovaná zadní náprava a pod ní jsem to stříkal voskem na podvozky, ale zbytek podvozku jsem zatím nedělal, ale budu ho teď dělat, tak jsem potřeboval vědět jak je to s pukama :D

díky moc :wink:

Napsal: pon 21.10.2013 07:00
od icecold
Pokud mas v podradku odtoky v prazich tak bych se toho zavareni nebal. Ja mam taky snizene auto a ty puky jsem tam nalepil...

Napsal: pon 21.10.2013 13:28
od shade741
předek mám zavařený a vzadu ošetřený bez puků, sem tam se mrknu jeslti to není zacpaný a na puky jako takové kašlu, držela se mi pod nima vlhkost a nedělalo to dobrotu

Napsal: pon 21.10.2013 13:46
od beny-maser
icecold píše:Pokud mas v podradku odtoky v prazich tak bych se toho zavareni nebal. Ja mam taky snizene auto a ty puky jsem tam nalepil...
jak na to šáhneš svářečkou zaneseš korozi do materiálu, takaže pokud to není nutné doporučuji nevařit,pod pukama se tam voda taky dostane a když tam nejsou tak to pěkně větrá a dostane se zase ven,lepší než vařit je to přelepit kobercovkou a přestříkat krupetem, pokud ty díry něko drážděj

Napsal: pon 21.10.2013 14:14
od fereros2
všem díky moc, vařit nebudu, nakonec jen stříknu voskem...je to hnus ty retardéry....aby toho nebylo málo, tak jsem si urval "zástěrku před předním kolem" takže kdyby někdo měl a jestli jsou stejný na M nárazník i na klasiku, tak beru všema 10...kdyžtak to hodím i do inzerce

Napsal: pon 21.10.2013 14:24
od shade741
ohledně toho vaření- těch e 36 která by zevnitř neměla prahy chycený alespoň nějak korozí moc fakt nebude, pokud vůbec nějaká pokud to někdo neměnil, a nějaký zanášení rzi vařením? no tak pokud nevařím rezatej plech na rezatej ale postižený místo se samosebou vyřízne a vaří na další čistej kus a následně ošetří, tak tam nemůže být rez zanesená ne? A pokud něco takovýho existuje tak o tom nic nevím a pak by jakýkoli vaření aut postrádalo smysl...

Napsal: pon 21.10.2013 14:37
od beny-maser
při sváření v CO2 ta koroze ve sváru vzniká, a když se kouknete na vyvařený auta, tak jako první místo, kde to začne hnít, je v místě sváru. Je to chemickej proces, kterej je danej, čím to líp ošetříš, tím dýl bude trvat než to vyleze, ale vždycky to vyleze.

Napsal: pon 21.10.2013 20:32
od stenlie
svařování není chemický ,ale tepelný proces při kterém se spálí vše co bylo doposud chráněno cca 5 cm okolo svařované plochy . Všechno to je rázem velmi náchylné na zanášení vlhkosti a případné koroze . Je důležité to velmi pečlivě ošetřit barvou případně barvou a dutinovými přípravky v co nejkratším čase od svařování .

Nejlepší je to zavařit a ještě ten den to natřít případně vystříkat co nejpečlivěji .

Napsal: stř 23.10.2013 09:26
od icecold
já jsem puky nalepil a utěsníl je bitumenovým lepidlem, uvnitř jsou prahy vystříkané rezistinem, a v zimě už jen tak auto asi jezdit nebude, takže se toho moc nebojím, v prazích mám v pohodě odtoky takže případná voda odteče tudy, nemám ani šibr takže voda by se tam neměla kde brat.. uvnitř ty prahy mám pěkně mastné takže voda by se tam ani nemohla zadržovat.
a prosímtě beny-master, s tou korozí pří svařování ksi příšel kde? :lol: auta z výroby se ale svařujou taky nebo snad lepí? to znamená že by všechny zpravidla hnily ve svarech ne? :lol:

Napsal: stř 23.10.2013 11:34
od beny-maser
ve fabrice ale to auto celý ponořej do lázně a pak teprv začnou lakovat a hlavně to nevařej COčkem!

A vůbec mě je jedno co si o sváření myslíte,to nikdo z vás neviděl vyvařený auto jak to přesně v těch bodech po pár letech hnije a nevařený místa jsou ještě v poho?
Asi by to chtělo méně té teorie a více praxe než začnete do někoho rejpat.

Napsal: stř 23.10.2013 14:31
od fereros2
tady se to zvrhlo, ale souhlasím, že i když se svár dodělávaný po výrobě ošetří jak chce, tak dříve nebo později začne reznout, i když třeba co se týká mého podvozku a prahů, tak jsou ok, nikde nic nehnije, jen puky vzali za své (krom jednoho, ten upadl, ale byl nalezen :D )

Napsal: pon 28.10.2013 12:54
od DWXak
Já nechápu, jak jste mohli ty puky urazit :D

mám to snížený dost si troufám říct a mám tam všechny.... jste si jistý, že to máte zdravý a spíš vám neuhnily? :D