Stránka 1 z 2

Napsal: stř 16.10.2013 16:19
od MotoMoto
Zdravim. Prosim o radu. Kazde rano, pokud je chladneji pod 10 stupnu, auto startuji na podruhe, nekdy napoprve a vetsinou jde par vterin po startu na dva-3 valce. Do 5 vterin se pak chytne a ok. Jak je motor protocenej, nebo ohratej, vse ok. I za jizdy. Zadne cukani nic. Pouze rano a odoledne, kdyz motor zcela vychladne.
Svicky mam nove, ptotoze u starych mi diagnostika psala ze nepali po startu druhy a treti valec. Vymenil jsem svicky a problem za par dni opet. Napadla me civka, nebo kabel ke svickam. Ale jak je mozne, ze po nastartovani a srovnani chodu vse ok?. Dekuji za nazory.

Napsal: stř 16.10.2013 16:35
od MotoMoto
Doplnim, ze se jedna o bmw e36 318 is m44 .

Napsal: stř 16.10.2013 16:48
od fabledwarrior
Možná protože se kabely či cívky taky ohřeji na nějakou teplotu? Přeci jen přes to prochází dost proudu.. možná maj kabely studené velký odpor a se zahřátím se snižuje... ale zas nejsem elektrikář a nechce se mi hledat vlastnosti materiálů v různých teplotách:D

Napsal: stř 16.10.2013 16:52
od MotoMoto
Ja elektrikar zrovna jsem, ale ne auto:)). Je naopak fakt, ze v mrazech je vodivost lepsi. Jestli by kabely byly k.o. muselo by se to projevit i po zahrati. To same s civkou. Nevim nevim...:)

Napsal: stř 16.10.2013 16:59
od fabledwarrior
Já mám třeba na ISu taky divný starty u uplně vychladlého auta.. déle točí, pak otáčky vylitnou moc vysoko... když ho nechám déle stát (třeba celý víkend a v pondělí startuju) tak vteřinu po chytnutí taky běží na 3. Má divnej chod, motor se hrozně třepe... svádím to na cívky a kabely protože už nevím:D

Napsal: stř 16.10.2013 17:08
od MotoMoto
A v lete ok??. Ja v lete uplne bez problemu.

Napsal: stř 16.10.2013 17:33
od fabledwarrior
Já to tak mám furt v zimě i v létě.

Napsal: stř 16.10.2013 17:37
od MotoMoto
To ja prave ne. A teplotnim cidlem to neni....

Napsal: stř 16.10.2013 17:43
od fabledwarrior
Hele ale tak zkus proměřit ty kabely ke svíčkám.. maj mít odpor kolem 2kOhm

Napsal: stř 16.10.2013 17:45
od MotoMoto
Ok. Dobrej napad. Nevedel jsem jaky maj mit ten odpor;). Diky

Napsal: stř 16.10.2013 20:20
od lukepostulka
Cokoliv se ti nebude zdát na Isu špatně tak je 99% šance že to tak má být :D

Napsal: stř 16.10.2013 20:34
od IlikeU
cívky, kabely, svíčka, vstřik

Napsal: ned 20.10.2013 14:54
od MotoMoto
Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm

Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.

Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.

Napsal: ned 20.10.2013 16:17
od MotoMoto
Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm

Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.

Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.

Napsal: ned 20.10.2013 21:21
od MotoMoto
Tak jelikoz bylo tento vikend hezky, sundal jsem sani, prosel vsechny podtlakove hadice, vycistil od volnobezneho ventilu co slo, pretesnil sani a smontoval. Dnes rano ten samy problem. Po startu na 2 a chyba na druhem a tretim valci. Svicky jsou menene a kabely jsem meril a hodnoty jsou:
1- 5, 30Kohm
2- 5, 39Kohm
3- 5, 34Kohm
4- 5, 71Kohm

Je to ok? Nekdo tu psal ze by odpor mel byt 2Kohm. Takze mam u vsech ctyrech jednou takovy.

Pokud je vse ostatni ok, napada me uz jen civka. Ta je ale loni menena a vynechava to jen po uplnem vychladnuti. Jinak ani cuk!.

Napsal: pon 21.10.2013 05:48
od fereros2
s těma kabelama se mi to nezdá, kdyby byli všchny ko, tak nemají takhle podobný hodnoty a dělalo by to i na zbylých válcích....já osobně nevím čím by to mohlo být, ale zkusil bych prohodit cívky a pak možná čidlo kliky? Že by ze začátku vynechávalo? A ještě bych zkusil přehodit vstřichy....ničim jiným by to snad být nemělo, když si zkoušel i teplotní čidla....

Napsal: pon 21.10.2013 15:03
od fabledwarrior
Zajímavé toto.. ty 2 kOhmy mi psal mitch17 .. ten to má ze servisního manuál pro E36.. ale je to pro M42 tak nevím...

Napsal: pon 21.10.2013 18:14
od MotoMoto
Tak to cidlo kliky jsem taky vymenil. Zda se mi, ze se zlepsila citlivost reakce motoru na plyn. Zlepsily se i starty. Uz netocim dlouho, ale stejne to chytne zprvu na 2-3 valce a pak se chyti zbytek. Obcas mu musim pomoct plyn.pedalem nez se chytej vsechny.za par vterin ok a jede jak z praku. Civku mam uz v celku s tema ctyrma parohama a ty kabely jsem meril po chytnuti vsech valcu. Nevim ale jestli jejich hodnota by se takhle rychle zmenila, pokud by byla ko. Vidim to asi na tu civku, ikdyz jak chytne tak zadnej problem. Ani minimalni. A jeste se zeptam. Kdyz napichnu diagnostiku rano za studena a juknu na realne hodnoty jeste nez nastartuju, teplotu motoru mam stejnou jako venku. Ovsem cidlo teploty nasavaneho vzduchu ukazuje -40. Po nastartovani se hodnota srovna na tealnou teplotu kolik je. Proto me jeste napadlo, jestli na zaklade tohodle udaje tam nejde moc benzinu par vterin po startu a musim to dohanet plynem a prisunem vzduchu. Zas to ale nevysvetluje starty v lete, ktere byly bezproblemove. Uz sem z toho jelen...

Napsal: pon 21.10.2013 18:16
od MotoMoto
A vstriky bych vyloucil. Loni jsem je prehazoval a pokud by byl nejaky problem, urcite by to semtam cuklo nebo neco provadelo i za jizdy...muj nazor.

Napsal: pon 21.10.2013 18:30
od fabledwarrior
Myslím že to čidlo teploty by určitě nemělo ukazovat -40. Takže i to ti může dělat neplechu...