Stránka 1 z 1

Napsal: stř 16.10.2013 12:16
od pavproch
330i xDrive Touring, MY2011 Koupené nové v CZ (CarTec Ova), roční nájezd okolo 40-45tis km, služebák, prozatím mám servis a záruku na 3roky nebo 100kkm

Na tachu mám aktuálně 96kkm za necelé dva a půl roku....
Od koupě s tím bylo dost trablí (zlobila elektrika, následně výměna převodovky, fčíl to rádijo....) Prostě potvrzení pořekladla:
"Jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale i problémy."

Neska mi v Cartecu nabídli prodloužení záruky (případně i servisu) až do 200tis km .... sice je to za hafo peněz, ale lelikož je to služebák, který nalítá hafo kilometrů.... co si o tom myslíte?

EDIT - upravuju název podle vývoje situace

Napsal: stř 16.10.2013 12:49
od starML
Záleží, kolik ta roční (??) pojistka bude stát. Já si připlatil 25tKč/rok u e60 N53 a než vyměním všechny injektory, HPFP a čerpadlo v nádrži, tak jsou peníze zpět.

Napsal: stř 16.10.2013 13:49
od pavproch
myslím, že to je 2500E za záruku max 10 let/200.000 km...

Napsal: stř 16.10.2013 15:39
od matiz
Za mne jo pokud jej budes chtit strelit za rok nebo dva tak stale bude v zaruce ( padny argument pro jinou cenu nez dotahle ojetiny) a pokud se neco vysere jsi v klidu. Pajda zase neni tak moc za vedomi ze kdyz se neco posere, tak te to neboli kdyz to firma ted utahne... Ber to z te lepsi stranky, dph domu, nizsi danovy zaklad -))))

Napsal: stř 16.10.2013 15:54
od pavproch
tak jo, asi do teho pudu, s jedinou vyjímkou.... 3er nemám v plánu prodat ani zar ani za dva ani za tři.... prostě NIKDY! - bp atmosférický R6 si už nekupim... vivat (nasrat!) Bruselu....

Napsal: čtv 17.10.2013 01:12
od Totic
Pokud s tím bylo reklamací už první tři roke, tak bych to prodloužil asi radši dál. Tím spíš když zůstane doma aspoň bude pěkně "prémiově" servisovaný.

Napsal: čtv 17.10.2013 10:06
od smepet
pavproch: co jsi mel s tou prevodovkou ze ji menili ? Tohle uz jsem zaznamenal u vicero pripadu, celkem casta vec, tak by mne zajimal tvuj konkretni problem, protoze moje prevodovka mne vzdy zacne neskutecne stvat co vlezu do auta a chci vyjet ....

Jinak s tou zarukou, podle mne co se na zacatku posralo se vymenilo a ted mas 100k km a jestli si to sedlo a vsechno slape jak ma, tak si myslim ze to i poslape dal bez velkych pruseru dalsich 100k ...

Napsal: čtv 17.10.2013 15:09
od pavproch
vylágrovaný hlavní ložisko při stavu tachometru a si 28tis km... vydávalo to zvuky (na volnoběh) jako senovazač.... výměna na záruku...

Napsal: čtv 17.10.2013 20:45
od Filozof
to zase něco v BMW podcenili .... kde jsou časy že si člověk koupil BMW a 2kila nic neřešil... smutné :(

poslední roky se serou všechny auta ...a stojí za hov...

Napsal: čtv 17.10.2013 20:51
od Lucifer
Spotřební zboží :? Nedávno jsem četl že výrobci automobilů a né jen někteří ale všichni počítají s automobilem na 150-200tis co je po 200tis km automobilka počítá s tím, že auto už je dávno sešrotované.

Dnešní auta jsou i stavěná na tak malou porci aby se auta furt střídaly a měnily. Dnes si to nikdo nekupuje kvůli podvozkům motorům apod...Jen kvůli značce....

Když to srovnám s TIR kde vydrží i několik miliónů km bez problémů tak kde je ta chyba auto tahá svou váhu cca 1500kg a náklaďáci vozí 50 000kg...

Napsal: čtv 17.10.2013 22:54
od mike-ee
Hele jelikož si plánuješ auto nechat, asi bych do toho šel. Informuj se ale jestli je to prodloužení standardní záruky se vším všudy, nebo co se do toho počítá. Vím že taťka to řešil u X6 kdy byla během půl roku asi 3-4x v servise a už měl z toho auta strach, ale pak do toho z nějakého důvodu nešel a nevím jestli to nebylo něco takového. Existují i společnosti, co se zabývají pojištěním mobility atd, v různých stupních pojistky to obsahuje různé pojištěné díly, ale bližší info o tom taky nemám.

Jak říkám, neznám podrobnosti a vím že mi někdo říkal teda u jiné automobilky, že má prodlouženou záruku, ale už se mu to nevztahuje na všechno třeba, i když to je vadou a ne únavou materiálu, tak se to prostě na některé díly nevztahuje.

Jinak ale z ohledem na problémy a budoucnost vozu to má svou logiku, odhadnout jestli na tom odejde v průběhu dalších dvou let něco nad 60 tis neodhadneš....

Napsal: úte 22.10.2013 13:52
od pavproch
Chlopi, taxem se rozhodl, že tu záruku už prodlužovat nebudu....

Jakmile se na tachu objeví 100.001 km (vzhledem k nájezdu to bude tak za měsíc), tak brambora svěřím do péče svému dvornímu mechánikovi Michalovi... vyzná sa, asi by žádné rady nepotřeboval, ale.... (scu hrát "chytrého")

Co po něm budu chtít?
(330i e91, x-Drive, MY2011, 6MT, N53B30OB, 200kw, přímovstřik)

A) výměna motorového oleje a filtru (páč mám pod stolem ještě 6 litrů Shell Edge LL 0w-30 BMW specs, pude tam - imho na zimu ridší je lepčí, na jaře tam potem dám asi 5w-40 a budu samozřejmě měnit co 15tis km...), jakou značku filtru doporučíte? Btw, kolik vlastně teho oleje sa tam lije?

B) výměna (preventivní) náplně oleje v převodovce - jakou značku/specifikaci oleje doporučíte? Objem náplně?

C) výměna (preventivní) náplně v zadním diferáku - jakou značku/specifikaci oleje doporučíte? Objem náplně?

D) je nějaká měnitelná náplň v rozvodovce X-drive?

E) Výměna (preventivní) brzdovky - dát tam tř.4 nebo tř. 5?

F) Nové sfíčky NGK ZKBR7A-H (přesně dle specifikace BMW, nebudu dělat žádné expérimenty)

G) Měnit či neměnit (preventivně) Fridex?

H) klimu sem čistil zcela nedávno vč. výměny kabinového filtru.

Udělali byste ještě něco dalšího?

Napsal: úte 22.10.2013 15:13
od kompre
A: ja som dal 6l a ked som to odmeral mal som to skoro na max (pre istotu kup 5l a 2 x 1l a budes mat aj na dolievanie) ja som daval Liqui Moly 4200 top tec 5w30 - kastrol sa mi nepaci filter som dal MAN pripadne daj Bosch malo by to byt v pohode (alco mi moc neodporucali ale ak by si ho vymenil raz rocne alebo kazdych 10-15000km tak si myslim ze to bude zajedno za cenu Boschu mam 2 Alca

B: ak v automate tam ide tusim 9 (ci 11?) litrov a to si daj spravit odbornikom napr. tu http://www.zf-pakra.cz/ a meni sa aj vana - ta je na tom najdrahsia - v ostrave to podla toho co viem z bmwklubu.sk vychadza na cca 350€ komplet aj s robotouco moze byt 9000kc. a rovno vymen aj olej v Xdrive teda odpoved na Dcko je ano a meni sa cca tak ako v automate. prva vymena okolo 100 000km

Napsal: úte 22.10.2013 17:24
od pavproch
sic mám 6MT, ale i tak thx

Napsal: čtv 24.10.2013 20:18
od smepet
jestli ti prevodovka radi dobre, tak tam dej origo olej podle stitku na prevodovce, bud MTF-LT2 nebo MTF-LT3, .... origo z BMW,

1.6l

kdybys chtel neorigo za mTF-LT2 znam jenom jednu nahradu,

Převodový olej Castrol Syntrans B 75W - moc se tu neprodava, znam jenom 1 e-shop kde ho maj.


xdrive rozvodovka - urcite vymenit za original getriebe xdrive koupit u BMW, pozor, musi se nastavit provedena vymena v ridici jednotce VGT


diferaky, najdi si na castrol strankach podle auta, zadnej problem

Napsal: čtv 24.10.2013 20:26
od pavproch
Kuju

Napsal: čtv 24.10.2013 21:48
od honzabiker1
Misto MTF-LT2 jde dat Fuchs 75W-80 TITAN SINTOFLUID.

Napsal: pát 22.11.2013 20:35
od pavproch
Taxem neska přitáh domů originál náplně BMW (teda aspoň tomu musím věřit, že jsou originál, když jsou ze značkového autorizáku...)

2litry převodový olej MTF-LT3 (odlité z barelu)
2litry diff olej Castrol SAF-X0 75W-90 (taky odlité z barelu)
1litr x-drive olej 4DW (originál BMW pixla)

Příští týden mi to Michal povyměňuje....

+ už sem s ním domluvený, že ten píčovinec zvaný CDV pude ven....