Stránka 1 z 1

Napsal: pon 07.10.2013 09:54
od Pazdi
Ahoj,

chtěl bych Vás poprosit o radu, případně tip.

Mám problém na 328i, kdy někdy (6 z 10 startů) špatně startuje, příjde mi, jakobych musel startovat s plynem...jakmile nastartuju a je auto studené, otáčky okamžitě padají a padají, když potřebuju vyjet, couvnout většinou chcípne, když se zahřeje, tak už nechcípá, ale otáčky padají až někdy k 500 na volnoběh a je to celé rozhrkané, jakoby motor chtěl vyběhnout a utéct...možná nemá souvislost, ale nejdříve sem tam špatně startovalo, otáčky se přidaly až v poslední době...

Mám návrhy na xy věcí od čidla kliky, teploty, vačky přes váhu vzduchu, lambdu a samozřejmě se mi nechce vše hned měnit, pokud je to ok....tak mám prosbičku, jestli není někdo z Přerovska nebo Olomoucka, kdo by to dokázal napíchnout na diagnostiku a zkouknout to. Bohužel jsem byl pár týdnů mimo a nestihl jsem technickou, takže bych potřeboval spíše, kdyby měl někdo cestu kolem - nechce se mi příliš trajdat bez TK.

e: dnes jsem objevil aktualizaci podobného problému, omlouvám se tedy za dvojité téma, klidně prosím spojte

děkuji Zdeněk

Napsal: stř 09.10.2013 18:47
od fanda323i
8) Napiš mi do SZ odkud jsi,možem na to mrknout někdy odpo. 8)

Napsal: čtv 10.10.2013 11:30
od Filozof
Mě loni dělalo auto to samé. 5s starty a někdy na podruhé ...

svíčky šly do kytek po pár tisících KM.
Po výměně kvalitních to jezdilo jako víno.
Pak ještě těsnost sání dělá to strašně moc a auto tarokuje a hádá se...
Taky by mohla umírat palivová pumpa , nekvalitní benzín stím jsem se taky setkal.

Začlo to zlobit skokově nebo postupně se to zhoršovalo ?
Jaké tam jsou svíčky ?
Kousek je jarax nebo tady nademnou ti jistě rád pomůže.

Napsal: čtv 10.10.2013 13:47
od Mesa
A jeste vymenit palivovy filtr ;) Ja ho mel asi uplne zadelanej a delalo mi to podobne problemy.

Napsal: sob 12.10.2013 18:14
od Pazdi
jj s klukama jsem domluvenej, že jak budou mít chvilku, tak to zkusíme napojit...

svíčky jsou tam cca rok předepsané ngk, palivový filtr loni novej...od té doby jsem najel nevím - 5 000km :oops:
To s tím benzínem mě napadlo - možná i bordel v nádrži (jestli je to možné) - když jsem měl plnou, tak to bylo docela ok, sem tam blbě startovalo - ale spíše problém na starteru, který se chystám prohodit...ale jakmile mi padla nádrž pod půlku, tak to začalo zlobit (možná náhoda)...

zítra zkusím kousnout na těsnost sání - projdu všechno, co najdu:)

Napsal: ned 13.10.2013 13:18
od shade741
Oni ani ngk nezaručují že po 5 tis km to bude šlapat jak víno, osobně sem přešel na bosch

Napsal: úte 15.10.2013 10:04
od Pazdi
tak objevena dírka na vlnovci - objednán nový a do konce týdne bych ho měl nahodit, tak věřím, že se otáčky ustálí...uvidíme:)
ngk dávám xy let a zatím vždy max. spokojenost - neblbnu s "lepšími" než mají být, dávám ty, které jsou přímo určeny a musím zaklepat - max. spokojenost.

Napsal: úte 22.10.2013 10:24
od Pazdi
otáčky jsou v pohodě:) vyřešeno - prasklý vlnovec hezky zespod, potvora: