Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 03.10.2013 17:30
od MotoMoto
Zdravim klubaci. Cestou do Nemecka se mi stalo, ze po cca 500km sem si vsiml, ze auto misto brzdeni motorem jelo jako na lehce seslaply plyn. I na Ekomeru cca za 3 litry. Zvlastni, ze i volnobeh cca 1500-2000 takhle vysokej. Po dojeti dalsich 300km do cile sem toho mel plny kecky a sel si lehnout. Druhy den rano sem sel zjistovat kde byl problem a vse v poradku jak ma. Diagnostika nic neukazala.Volnobeh 850 a motor sel klidne jak ma.
Ted zas rano resim blby starty. Na treti pokus a musim mu pomoct plynem. Po chytnuti vyleti otacky na 4000 a hned se uklidni jak maji. Kdyz otacky vyleti, nohu nemam na plynu. Je mozne ze odezva nez spali nacuclej vzduch je se spozdenim.
Napada me volnobezny ventil, nebo snimac skrtici klapky, ze pri brzdeni motorem nevypnul davku benzinu. Ale co ten vysoky volnobeh? Nemuze to mit souvislost s temi dlouhymi starty? Diky za tipy a rady.
Ted sem byl u auta a zkousel odpojovat ruzna cidla vcetne maf a vse diag nasla. Po zapojeni smazal chybove hlasky a vse ok. Rano ale urco zas budu bojovat se startem.
Napsal: čtv 03.10.2013 21:09
od lukepostulka
Napadá mě čidlo teploty v háji, řj si myslí že je motor studený proto si přidává i když brzdíš motorem (typická situace po startu v zimě hlavně), a proto obohatí směs i na startování, proto vyletí nahoru.
Napsal: čtv 03.10.2013 21:50
od MotoMoto
Take me to napadlo. Ale na real time hodnotach vse ukazuje hodnoty v poradku:/. Mam vynenena i cidla kliky a vacky, maf, teplotni cidlo nasavaneho vzduchu, vsechny filtry a mnoho dalsiho..... napadly me i tlaky ve valcich, ale vse ok. Ani olej nezere, za 10000km mezi vymenama sezere 3dcl. Fakt uz nevin. Deka to uz tretim rokem a pokazde v zime.
Napsal: pát 04.10.2013 20:20
od RichieN
Vetřu se, mám e36 328i a když brzdím motorem, zastavím, tak chvíli trvá, než se mi ustálí otáčky. lítá to mezi cca 400 až 800. párkrát se to zhoupne a je klid. (semtam se rozsvítí budíky, zhasne motor) Nebo když stojím na neutrál, lehce přidám plyn na cc 800ot. a jak uberu, tak se zase párkrát zhoupne.
Any ideas?
Napsal: pát 04.10.2013 21:49
od fabledwarrior
Az budes mit zas vysokej volnobeh, zkus otevrit kapotu vem za tahlo plynu, pridej a natvrdo ho pust...
Kamarad mi rikal, ze prej je u is zname, ze kdyz v chladnu jedes dlouho po rovine tak si zacne sam pridavat.. nekdy prej az do omezovace, vyslapnes spojky a motor furt v omezovaci a jediny tohle pomuze a prej to dela cidlo skrtici klapky.
Ale nevin, jestli to je tvuj problem.
Napsal: sob 05.10.2013 03:53
od MotoMoto
Vse by tomu nasvedcovalo, protoze presne tak to bylo. Sama dalnice a monotoni rovina s nohou ve stejny poloze. Diky za radu.
Napsal: sob 05.10.2013 03:54
od MotoMoto
RichieN píše:Vetřu se, mám e36 328i a když brzdím motorem, zastavím, tak chvíli trvá, než se mi ustálí otáčky. lítá to mezi cca 400 až 800. párkrát se to zhoupne a je klid. (semtam se rozsvítí budíky, zhasne motor) Nebo když stojím na neutrál, lehce přidám plyn na cc 800ot. a jak uberu, tak se zase párkrát zhoupne.
Any ideas?
Covece a tvuj peoblem mi pripada jako kdyz mas vadnou lambda sondu. Byl jsi na diagnostice??
Napsal: sob 05.10.2013 09:08
od fabledwarrior
MotoMoto píše:RichieN píše:Vetřu se, mám e36 328i a když brzdím motorem, zastavím, tak chvíli trvá, než se mi ustálí otáčky. lítá to mezi cca 400 až 800. párkrát se to zhoupne a je klid. (semtam se rozsvítí budíky, zhasne motor) Nebo když stojím na neutrál, lehce přidám plyn na cc 800ot. a jak uberu, tak se zase párkrát zhoupne.
Any ideas?
Covece a tvuj peoblem mi pripada jako kdyz mas vadnou lambda sondu. Byl jsi na diagnostice??
Bud a nebo si zkus pretesnit sani, tohle mi taky delali IS, uz jsem ztoho byl na prasky, zastavim na semaforech ve meste a auto houpalo otackama jak kdyby chtelo chcipnout, docela ostuda na bmw. Zkousel jsem volnobezny ventil, pak jsem se docetl o lambde tak jsem koupil lambdu, pak jsem utesnil vyfuk a nic. Potom jsem menil disa klapku na sani a cely sani museli dolu, tak jsem dopredu nakoupil vsechna tesneni a kdyz jsem to slozil ejhle.... volnobeh uz drzel...