Stránka 1 z 3
Napsal: čtv 12.09.2013 16:01
od Sharpy21
Zdravím,přemýšlím o chipu na BMW 320d (130kw),ovšem mnoho lidí mi říká,že motory v těchto autech jsou už tak moc předimenzóvany a chip by jen mohl zničit turbo nebo hlavu válců.Rád bych se proto zeptal zda by mi mohl někdo poradit ? Díky moc,budu vděčný za jakoukoli radu.

Napsal: čtv 12.09.2013 18:22
od Marek-WAR
Taky jsem o tom uvazoval a zajímalo by mě to jestli někdo má zkušenost popřípadě u které firmy
Napsal: čtv 12.09.2013 18:33
od Frogger
smazat
Napsal: pát 13.09.2013 08:57
od zlatas
o diesel technik jsem slyšel dobré reference,ale docela bych uvítal tady nějaký odborný a hlavně upřímný článek o čipu 320d která má v reálu už něco najeto..
Napsal: pát 13.09.2013 09:53
od FiliposII
Na diesel technik je hodně dobrých referencí, ale jelikož tam nemají brzdu je to jen takové laďení "od oka" (doufám, že mě nyní zlí jazykové neukamenují), pořádně ten motor naladit nemůže, případně neodhalí nějaké nedokonalosti, co by mohli za chodu pod zátěží nastat.
Také jsem nad nimi pro svou 325d premýšlel, ale z tohoto důvodu jsem je zavrh. Raději jedu jinam, kde se auto odbrzdí před úpravou, a pak se chip doladí na brzdě přímo na auto.
Jesi chceš vidět hodnotu na jakou by auto bezpečně mělo jít dostat, aby se nepoškodilo, tak se podívej na chipy od Hartge a nebo ESS Tuning.
Napsal: sob 14.09.2013 10:17
od Dave320
Asi jak píše FiliposII, taky bych chtěl nechat udělat chip na 320d ale chtěl bych někde kde mají brzdu, vidíš výkon před a během naladění přímo pro tvůj motor, jak se chová atd.
Jinak u Hartge jsou data takové: pro 320d (120 kW / 163 hp) - po úpravě (149 kW/202 hp)
Co jsem se díval ta celkem dobrou nabídku ma nyní Camp Performance (
http://www.mereni-vykonu.cz ), kde máš měření výkonu před a po provedeném zvýšení výkonu, protokoly o měření a celkem slušná cena za komplet v programu Expert.
Spíš bych se zeptal zda á někdo zkušenost s touto firmou na úpravu jednotky.
Díky Dave
Napsal: sob 14.09.2013 10:53
od Marek-WAR
Taky nad tím silně uvažuju ale nechci to dat nejakym patlalum na ulici
Napsal: sob 14.09.2013 13:36
od mike-ee
Nabídka měření před a po je tak jako u firmy bez brzdy. Teda teoreticky. Protože ve výsledku tam nahrají nějaký software a jen ti dají papír, jak to teď funguje. Ale ladění přímo na brzdě, kde se těch měření provádí několik je o něčem jiném.
Sám jezdim 320d 130kW a už jsem z chipu asi rezignoval. Jednak už mám 140 tis km a taky při tom problému co ten motor postihuje to asi těm rozvodům nepomůže.
Původně jsem chtěl BMW performance kit, dělají z toho nějakých 145kW nejen úpravou softwaru ale cena kolem 2 000€. Pak jsem uvažoval o BSR, možnost přehrát doma tam a zpátky, vysoký výkon, dlouholetá profesionální praxe no, pak se mi zalíbila firma
http://race.dieselpower.cz/ kde jsem byl rozhodnutý jet a pak jsem začal studovat problémy toho motoru a řekl jsem si, že ho
ušetřím....
Napsal: sob 14.09.2013 14:48
od Marek-WAR
Mám najetých 240tis, tak si myslím že by zaqčali odchazet veci, sice je to po go ale turbo striky spojka a kdo ví co ještě. No budu nad tím váhat. Sice motor je v dobré kondici ale i tak.
Napsal: sob 14.09.2013 15:09
od Dave320
Mike-ee, a máš ohledně toho dieselpower zjištěnou cenu za zvýšení výkonu?
Co jsem se díval u BSR tak tam je to něco přes 20tis. kč a jak u toho dieselpower?
A co třeba RaceChip? Nemáte někdo zkušenost?
http://www.usporanafty.eu/bmw-3
Napsal: sob 14.09.2013 15:37
od _milan_
v dieselpower v praze sem byl před x rokama se svojí 330d e46... brzdily to před upravou , pak asi 4x soft odbrždovaly než to bylo optimal asi 5 hodin se to ladilo... 10000kč bez papírů... s dieselpower sem byl spokojenej...každopadně nynější e91 330d mam u POWERCHIP a su taky spokojenej,, brzda před i po.. velká diag ... dělají to 15 let...
Napsal: sob 14.09.2013 17:25
od Dave320
Myslíš Powerchip v Brně? Na ty jsem taky slyšel dobré reference, navíc nají brzdu na měření výkonu a auto nastavují většinou individualně.
A ty jsi spokojen s Powerchip? A nemám to k nim daleko.
_milan_ - ty jsi z Hrušovan u Brna? By jsme mohly někdy pokecat o tom Powerchipu atd.
Napsal: sob 14.09.2013 18:08
od _milan_
Dave320 píše:Myslíš Powerchip v Brně? Na ty jsem taky slyšel dobré reference, navíc nají brzdu na měření výkonu a auto nastavují většinou individualně.
A ty jsi spokojen s Powerchip? A nemám to k nim daleko.
_milan_ - ty jsi z Hrušovan u Brna? By jsme mohly někdy pokecat o tom Powerchipu atd.
jj powerchip brno... klidně mužem pokecat

Napsal: sob 14.09.2013 19:11
od MattyX
Dave320 píše:Myslíš Powerchip v Brně? Na ty jsem taky slyšel dobré reference, navíc nají brzdu na měření výkonu a auto nastavují většinou individualně.
A ty jsi spokojen s Powerchip? A nemám to k nim daleko.
_milan_ - ty jsi z Hrušovan u Brna? By jsme mohly někdy pokecat o tom Powerchipu atd.
v power chipu dělá známej, sám má svou E46 330cd snad na nějakých 210kw

celkem tomu hoví a nejezdí tam uplně levný auta na úpravy... zatím o žádným kiksu nevím

Napsal: sob 14.09.2013 20:09
od _milan_
MattyX píše:Dave320 píše:Myslíš Powerchip v Brně? Na ty jsem taky slyšel dobré reference, navíc nají brzdu na měření výkonu a auto nastavují většinou individualně.
A ty jsi spokojen s Powerchip? A nemám to k nim daleko.
_milan_ - ty jsi z Hrušovan u Brna? By jsme mohly někdy pokecat o tom Powerchipu atd.
v power chipu dělá známej, sám má svou E46 330cd snad na nějakých 210kw

celkem tomu hoví a nejezdí tam uplně levný auta na úpravy... zatím o žádným kiksu nevím

jj mira...
Napsal: sob 14.09.2013 20:14
od IlikeU
by me zajimalo co chces ladit na brzde s 320D
uz vidim jak nekdo v cenach chipu co jsou v cr se stim bude srat na brzde aby z 320D dostal o 5 koni vic nez kdyz tam hodi unevrzalni mapu.
stejne ti kazdej jen poladi boost mapu a palivo a na zbytek se vysere.
Vubec nechapu co maj vsichni stou brzdou..
tam kde maj brzdu max udelaj omalovanky pred a po.
Kdyz jsem videl na seriove fabii HTP namerit 320 koni tak jsem si o brzdach udelal svuj obrazek.
Napsal: sob 14.09.2013 20:53
od Dave320
Tak na brzdě bych chtěl odladit motor. To že nemám 335i přeci neznamená že tam nahrají soft před barákem a hotovo. Je to sice jak píšeš jen 320d ale každý motor je jiný a má jiný potenciál, tak proč se spokojit s univerzálem.
A brzdu pro ověření výkonu třeba před úpravou zda je vše OK.
Tak Fabie HTP s 320 koni je rozhodně divné.
Napsal: ned 15.09.2013 08:32
od IlikeU
To jaka ti vyleze hodnota zavisi na hodnotach ktere tam kdo zada. Ani moji 335i jsem neladil na brzde protoze vim ze to nema cenu.
Vubec jsem nechtel povysovat 335i nad 320D.
Mame sluzebniho kombika 320D ktereho jsme chipovali "pred barakem" a funguje to uzasne ma uz najeto 260tis km.
Neverim tomu ze nekdo v CR s cenou kolem 5-7tis si s autem bude hrat na bezde, hlavne to nema ani smysl.
ani hamann neladi auta na brzde proste maj soft kterej funguje znaj vysledny hodonoty a sazej to do aut jak bata cvicky.
Napsal: ned 15.09.2013 12:32
od MattyX
IlikeU píše:ani hamann neladi auta na brzde proste maj soft kterej funguje znaj vysledny hodonoty a sazej to do aut jak bata cvicky.
to jo, ale tam mají kriterium najetých km... na auto co má tři koule v těle ti to dají, ale bez jejich nějaké záruky
Pokud ti k brzdě dají normální protokol, kde budou zadaný vstupní hodnoty (teplota vzduchu atd.) tak jak to opravdu bylo při brzždění, tak se to liší minimálně... Ale tak jde o to číst i ten zbytek, než koukat jen na křivku

a taky je brzda a brzda...
Pár lidí v powerchipu bylo sklamaných když zjistili, že jejich rs4 nemá 420ps ale 370 jenom
Ocividně bude univerzalní mapa, ale taky je potřeba zjisti výchozí stav... pokud je tam místo 120kw jen 100, tak se to bude ladit docela blbě

Pak jsou zase případy (M3 3.2) kdy ten seriovej výkon papírových parametrů ani nedosáhl nikdy...
Napsal: ned 15.09.2013 12:40
od IlikeU
auto ma 260tis ted chipovane bylo pred 100tis km.