Stránka 1 z 1

Napsal: ned 08.09.2013 17:31
od tucnak
Ahoj

Pro uvod: Sem debil, a rozbil sem si auto :cry:

Povedlo se mi tuknout si svoji 323jku, a ted resim co s ni. Urcite bych ji rad opravil, resp. opet jezdil se stejnym autem :)


Byl to naraz ze smyku z nevelky rychlosti, ale bohuzel se trochu ohl cumak (tlumice narazu+podbeh). Auto uz trochu nahlodala koroze (prahy, lemy, kus podlahy a ted sem zjistil, ze i nosnik motoru kolem uchyceni stabiku).

Zajimal by me Vas nazor, jak ted postupovat

A)
Sehnat sikovnyho klempire/ mechanika, co by to dokazal svarit/ narovnat

B)
koupit 320tku a prehazet motor, diff a poloosy atd

C)
koupit 4-valec a prehazet vsechno

D)
hodit ze skaly a koupit novy auto :cry:


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Diky moc za pomoc!

Napsal: ned 08.09.2013 19:12
od paveld
Podle mě tohle nemá význam zachraňovat, možná by to význam nemělo ani kdybys to nenaboural...
Jedinně, že bys byl sám klempíř nebo měl někoho kdo ti to udělá fakt za málo a zároveň dobře.

Napsal: ned 08.09.2013 20:02
od sa-tan666
:sorry: rozprodat a koupit druhe

Napsal: ned 08.09.2013 20:26
od tucnak
OK, takze zachrana kastle asi smysl nema...

takze teda spis uplne "novy" auto, nebo sehnat levnejc 320cu nebo 4-val a prehodit motor? Do 320cy by to podle p. Stehlíka mělo bejt v pohode...

Napsal: ned 08.09.2013 20:51
od fabledwarrior
Řekl bych, že tě to vyjde dráž než koupit uplně jiný auto...

Napsal: ned 08.09.2013 21:19
od paveld
To bude lepší nechat na tom, na co dobrýho zrovna narazíš a taky kolik na to máš financí.

Napsal: pon 09.09.2013 10:44
od matiz
D je spravne...

Napsal: pon 09.09.2013 16:06
od Lennox
Hod to ze skaly, nic jiného s tím nemá cenu dělat.

Napsal: pon 09.09.2013 16:23
od Francis
Nedej na první pohled a rady podle fotky.
čelní sklo vypadá nepoškozené, kapota s blatníky, chladičovkou a nárazníkem se dají sehnat za dobrý peníz, prorezlé držáky předního stabilizátoru se dají koupit originál (stačí staré odsekat a nové navařit).
Záleží na stavu auta před nehodou a ten z fotky není vidět, rada pro tebe je jen o málo přesnější než věštění z křišťálové koule ;-)

Napsal: pon 09.09.2013 17:37
od Maysner
Sehnat opravdu zachovalou E36 uz je dneska problem. Navic pokud vis co chces, touzis po nedodelavane vybave, motoru ... Pokud za to zbytek kastle stoji, urcite se vyplati predek opravit. Ktera z E36 tady na klubu nebyla na cumak bourana? Mozna 1 z 20, na ulici 1 ze 100. Ohlej nosnik neni zas takovej problem pri sikovnyho klempire. Tedka opravuju compacta, kde se nosnik hnul jak doprostred auta, tak pres kolo nahoru. Z fotek se neda soudit, musis to rozebrat a klempir omrkne :wink:

Napsal: pon 09.09.2013 17:58
od beny-maser
pokud nejsi nějak extra náročnej, tak kup díly v barvě co jsou poškozený a oprav to,přeházet díly a natáhnout nosník nebudes stát svět a dost věcí vzládneš i sám

Napsal: úte 10.09.2013 13:56
od tucnak
o barvu/originalitu mi vazne nejde, spis aby to moc negativne neovlivnilo jizdni vlastnosti... A kde v praze sehnat sikovnyho klempire, kterej by treba do konce roku mel cas:/

kazdopadne diky za rady/nadeji na zachranu:)

Napsal: úte 10.09.2013 14:59
od beny-maser
koupit díly v barvě bylo myšleno,aby to nevypadalo jako cikánský auto a zase když to dáš stříkat vyjde to na raketu jenom ten lak