Stránka 1 z 1

Napsal: pát 06.09.2013 13:48
od onlybimmers
lze namontovat nějak bez problému olejový chladič z M3 do klasické 323i M52?

po pár kolečkách na trati mi začnou cvakat hydra jak blázen... a to i při 10W60 TWS... při 5W40 mi cvakali i na okreskách po svižný jízdě ve 30°C+

Napsal: sob 07.09.2013 03:11
od Francis
Musíš vyměnit filtrbox za provedení pro M3 (obsahuje termostat a vývody pro chladič) a k tomu dodat chladič a trubky.

Napsal: sob 07.09.2013 12:19
od odapoz
nebylo by lepsi zamerit se na hydrostely samotny? uz budou mit to nejlepsi za sebou tak jestli by nepomohlo jejich vycisteni nebo vymena. mam stejny motor, olej 5w40, hydrostely se mi jednou za cas ozvou na chvili po nastarovani, pri jakykoliv jizde zatim nikdy

Napsal: sob 07.09.2013 13:03
od hamatoyoshi
Ahoj,

hydroštely se dají vyvařit v petroleji. Pomáhá to. Poradil mi to jeden známý, který dělá motorařinu a kamarád to zkoušel u hydroštelů na M60B40 a přestali klapat.
Jinak nový hydroštel Kolbenschmisdt bych uměl za 140 Kč, od Iny po 175 Kč.

Napsal: ned 08.09.2013 13:18
od Majkl328
Jako asi budou za potřebí vyměnit, ale na chladiči oleje bych neviděl nic špatnýho. V serii to má E30 325i tak proč by to nemohla mít i e36 :) Já to řešil taky, zajel jsem si v minulosti 2 kola RZtky na Bigu a pak jsem musel chladit, abych necvakal.. Vopruz.

Napsal: ned 08.09.2013 22:20
od Francis
E30 325i má o 2 litry méně oleje a jinak řešenou vanu než E36 325i, proto potřebuje pro motorový olej speciální chladič.

Napsal: pon 09.09.2013 07:40
od JaraX
první bych zjistil na jake teplotě oleje jsi a pak to řešil dál.