Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 29.08.2013 12:44
od RichieN
Zdravím, mám na autě výfuk, který trhá hlavy a obrací stromy kořenama vzhůru. Vypadá to, že někdo vyříznul v tlumiči díru, vytahal tlumci prvky a zavařil.
Dá se s tím něco dělat?
Příp nechce někdo uřvaný výfuk za něco normálnějšího? Sousedi mě už nemají rádi (mám to doma 1 den).
Pasuje kdyžtak z 325i?
Nějaké řešení krom nového výfuku za 8k?
když se brzdí motorem tak krásně prská, střílí bublá. video jak zní tady:
http://www.youtube.com/watch?v=cZ0FJKxLEg4 (natáčel předchozí majitel)
Napsal: čtv 29.08.2013 13:24
od shade741
záleží jestli ten vejfuk co tam je je origo nebo už nějakej bastl od svodů dozadu, nějaký znovuvycpání vejfuku asi nebude to pravý, takže buďto sehnat starší/ nový , nebo nějakej decentní "laďák" , z 325 bys tam zadní kus nacpat mohl dvouroura je to taky a příruby by mohly bejt stejný případně to zabere trosku času s úpravama.
Jinak původní majitel předvádí nádherné vytáčení ještě neprohřátého motoru, tak snad to nebyla denní praxe

Napsal: čtv 29.08.2013 13:37
od RichieN
Já vím no, taky jsem nad tím kroutil hlavou, ale on to auto měl od sefa, který to dotahl z nemec a ani neprihlasil jako kompenzaci místo peněz. mu to staálo chvíli na zahrade a parkrat s tím jel po vesnici, takže snad v poho. já to zkusím vyfotit, jestli to někdo pozná, je to moje první vrtulka.
Jo a jedná se o touring.
Napsal: čtv 29.08.2013 17:15
od RichieN
moc to nejde vidět, ale třeba tam něco poznáte
Napsal: čtv 29.08.2013 17:17
od RichieN
koncovka vypadá převařená origo
je toto rezonator? Má tam být?
Napsal: čtv 29.08.2013 21:21
od fereros2
to zakroužkovaný jsou katalyzátory pokud se nepletu

Napsal: čtv 29.08.2013 22:19
od Lucifer
Vetřu se s dotazem řešil jste někdo rezonující kryty u katů ? Co s nima aby přestaly drnčet ? Vycpat meziprostor teploodolnou vatou či něco podobnýho ?
Napsal: pát 30.08.2013 06:04
od riman
U mě pomohlo pribodovani okrajů těch plechů ke katum, respektive k ploše pod těma plechama
Napsal: pát 30.08.2013 08:14
od xSAFA
S drnčícíma krytama katů jsem si užil své... 2x jsem byl nabodovat (po čase vždy zase upadlo), zkoušel jsem mezi to i něco nacpat ale nic co by je trvale umlčelo. Pak mi někdo poradil ať ty kryty rozloupnu a sundám, tak jsem tak učinil a byl klid. Auto tak jezdilo 4 roky a dál jezdí bez problému, izolaci teplota nijak nevadila...
K původnímu tématu, výfuk vypadá origo ale koncák bude asi vybastlen jak píšeš. Řešil bych sehnáním jetého origo výfuku. Novej originál je strašná pálka a sehnat kvalitní druhovýrobu na 2.8 je trošku problém... Případně naroubovat koncový díl z M3

Napsal: pát 30.08.2013 11:13
od fabledwarrior
Já jsem nedávno na bazoši potkal asi 2 výfuky na 328i s popisem "V dobrém stavu, klapka funkční" a chtěli za ně asi 1500,- to zas není taková raketa.
Napsal: pát 30.08.2013 11:31
od RichieN
Tak to je super cena, já nemohl nic použitého najít právě. Já našel jen nové okolo 5-8k
e: ještě dotaz, bude sedět výfuk z coupéčka, sedanu na touringa?
Napsal: pát 30.08.2013 12:26
od fabledwarrior
Myslím, že jsou všechny stejné.
Napsal: stř 11.09.2013 19:39
od RichieN
Neví někdo pasuje výfuk z 323i? Díky

Napsal: stř 11.09.2013 19:54
od Ondra23
RichieN píše:Neví někdo pasuje výfuk z 323i? Díky

Pokud vim tak je uplně jinej má jenom jednu trubku kdyžto na 328i je dvoutrubkovej.
Napsal: ned 15.09.2013 00:27
od twigac
Mam dystak vyfuk na 2.8 na prodej