Stránka 1 z 2
Napsal: úte 27.08.2013 23:51
od oldk
Zdravím lidi, mam takovou prozvu, odešlo mi u e91 2007 turbo, koupil jsem repas a chci se zeptat, jestli to stačí jen prohodit, nebo je k tomu potřeba i počítač na nějaký jiný nastavení? Díky

Napsal: stř 28.08.2013 14:40
od DKx
By mě pak zajímalo, zdali to na tom repasu je znát a jede to hůř, jak se traduje.
Sám mám stejný ročník s 240 tis. a tím pádem je to otázka času, kdy mi bouchne také. Tak jestli investovat a koupit nové, za 30 origo, nebo repas za 10 bohatě stačí...
Napsal: stř 28.08.2013 15:16
od zlatas
nechci strašit,ale já měl repas,auto jelo úplně na hovno,dinamika srovnatelná s felicií 1,3 se kterou jsem jezdil,než mi to vyměnili..vydržel jsem to 14 dní a jel jsem do bmw nechat si dát nový turbo a všechno co k němu patří.. vyšlo to na 35 tis a dodneška těch peněz nelituju..za to vím,že už nikdy si do žádného auta nedám repasované turbo..
Napsal: stř 28.08.2013 21:04
od jj
Měl jsem repas na E46, nevydrželo moc dlouho, 80 tis km. V průběhu jsem nepoznal rozdíl od origo dílu.
Stačí jen vyměnit, případně vyčistit hadice, intercooler, raději udělat olej a filtry.
Napsal: čtv 29.08.2013 00:30
od oldk
Já mám právě najeto jen 150tis... V BMW mi řekli za nové turbo 38litru + práce, filtry, olej tak že si mám připravit něco k 60 tisícům

zkusím repas a dám vědět jak to jede

Napsal: čtv 29.08.2013 06:49
od zlatas
mě to dělali v autorizovaném servise a stálo to 35,max 39 tisíc..už přesně nevím..měnili mi turbo,olejové vedení,olej,duté šrouby a všechny ty serepetky.. k 60 tisícům to ani náhodou nebylo.. ale třeba budeš mít štestí a pojede ti to dobře.. mě na tom repasu správně nefungovao naklápění lopatek a turbo začlo táhnout až kolem 3000 otáček.. když jsem pak jel ze servisu s novým turbem,připadalo mi že mám formuli,jak to najednou jelo:-)
Napsal: čtv 29.08.2013 06:49
od DKx
jj, českých 150...
Napsal: čtv 29.08.2013 07:02
od jj
oldk píše:Já mám právě najeto jen 150tis... V BMW mi řekli za nové turbo 38litru + práce, filtry, olej tak že si mám připravit něco k 60 tisícům

zkusím repas a dám vědět jak to jede

JJ, ta cena sedí. Odemě chtěli za nové turbo 37 + práce. Vyřešil jsem to tak, že jsem si turbo sehnal sám, nové, a nechal si ho namontovat v origo servisu.
Napsal: čtv 29.08.2013 08:00
od zlatas
tak jsem to chtěl řešit taky..ale bál jsem se.. neplatila by pak záruka,kdyby se s turbem něco stalo(a nebo by to bylo na dlouhé dohady).. díky tomu,že jsem si vzal turbo přímo v bmw,tak jsem měl plnou záruku.. ale uznávám,že bych to origo turbo už tenkrát dokázal sehnat o dost levněji..
Napsal: čtv 29.08.2013 08:25
od jj
zlatas píše:tak jsem to chtěl řešit taky..ale bál jsem se.. neplatila by pak záruka,kdyby se s turbem něco stalo(a nebo by to bylo na dlouhé dohady).. díky tomu,že jsem si vzal turbo přímo v bmw,tak jsem měl plnou záruku.. ale uznávám,že bych to origo turbo už tenkrát dokázal sehnat o dost levněji..
No, záruka,

.... takto mám záruku na díl dva roky, a záruka na práci v servisu? To by se asi projevilo hnedka kdyby tam něco udělali špatně.
Za cenu co stojí to samé turbo v BMW jsem měl celou opravu i s plnou nádrží.

Napsal: čtv 29.08.2013 10:03
od zlatas
no spíš jsem se bál,že kdyby se vydojilo turbo,tak by prodejce zkoušel hodit chybu na servis,že ho špatně namontovali atd.. ale asi je to o lidech..
Napsal: čtv 29.08.2013 12:28
od Zvahlav
Co se repasu týče ... upřímně umí to a má k tomu potřebné vybavení 1 z 20 firem. Co se výměny týče, nic na tom není (jestli víš proč ti odešlo to původní).
P.S.: Dost se zapomíná (mezi garážmistry) na zalití turba před montáží a natlakování soustavy).
Napsal: čtv 29.08.2013 13:13
od set_
hlavni problem repasu turba Mitsubishi , ktere se davalo do e9x 320D je ten , ze turbo ma svoji vlastni elektroniku . Ono repas vam udela kazda firma , ale nedokaze uz nic udelat s tou elektronikou , takze mate sice repasovane turbo , ale elektronika na turbu nebude fungovat , tudiz nebude fungovat spravne ani turbo a auto uz moc dobre nepojede . Kdyz jsem menil turbo ja , tak jsem obvolaval hodne firem a ve vetsine mi rekli , ze u nas v CR jeste neumi nikdo opravit toto turbo kvuly te elektronice , takze jsem koupil fungl nove . Nicmene ted uz to je mozne , na slovensku je jedna vyhlasena firma , ktera jiz dokaze tyto turba repasovat i s tou elektronikou , takze ve vysledku je turbo jako nove , ne-li lepsi

na sk foru je na ne sama chvala a vsichni jsou spokojeni.
Napsal: čtv 29.08.2013 13:18
od DKx
A tou firmou je? Trocha napětí ...
Btw. kde nejlépe takové turbo sehnat?
Ebay je risk, ne? Pozná laik repasované od nového? Někdo si dá práci, turbo šikovně proleští, že se bude lesknout jak psí gule ...
Jako, já doufám, že to ještě dlouho řešit nebudu. Ale vím, že jsem naivní a s nájezdem 240k jsem za průměrným výměnným intervalem

Napsal: čtv 29.08.2013 13:23
od set_
nemam ted bohuzel cas hledat to tema , kde se pise o teto firme

muzes se vsak mrknout sam na bmwklub.sk do e90 sekce a tam pohledat

jinak repasovane turbo od noveho je asi problem poznat , protoze i ty repasovane turba se vetsinou vycisti tak , ze to nepoznas . Mozna nekdo , kdo se v tom opravdu vyzna by to poznal.
Napsal: čtv 29.08.2013 15:03
od Dave320
Tak co ja vím tak jediná firma v ČR a SK co má na nastavování elektroniky turba Mitsubishi přístroj ATD-1 je firma v Nitře a to SB-Turbo. Jinak jak píše set - je to přesně tak, repas není problém ale nastavení regulace už nikdo neudělá a pokud při repasi to turbo rozdělá tak to úplně rozhodí a pak to nemůže chodit jak má. Ano pokud koupíš nové turbo je nastaveno z BMW a to taky tímto přístrojem ATD-1 a pak funguje ale když ti to jen tak někdo složí tak to asi není ono. Pak se nedivím že třeba zlatas s tím měl problém, určo ti nikdo tu elektroniku nenastavil.
Taky mám 320d tak až to přijde s turbem tak jedině do SB-Turbo.
Když tak tady celý pokec o tom:
http://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92- ... sb%20nitre
a odkaz na firmu:
http://www.sb-turbo.wbl.sk/
tak toto je ono:
http://www.sb-turbo.wbl.sk/Fotogaleria. ... ka=21#foto
Tak oldk - pokud to turbo na stopéro nevíš zda bylo nastaveno tak radši nech nastavit u Sb-Turbo, myslím že ten borec na tom sk pokecu tam byl taky jen nastavit a nastavil mu to sám majitel firmy a nic za to nechtěl a nastaveno za 5 minut, tak ať to nemusíš 2x vytahovat z auta.
oldk -ty máš už repas druhé turbo nebo budeš repasovat to tvoje?
Napsal: čtv 29.08.2013 16:32
od oldk
koupil jsem přímo tohle
http://turbodmychadla.eu/turbodmychadlo ... 657795499/ to starý jim pošlu zpět... a nemužou mi to nastavit přímo v Inveltu BMW v Plzni? mam tam známého, ale asi to neudělaj za stovku... zrovna dneska mi tam to turbo budou montovat, na to seřízení už je asi pozdě
Napsal: čtv 29.08.2013 18:10
od darklord
To by ma zaujimalo co ten pristroj stoji ked to firma co ho predava ani neni schopna napisat na stranku...
http://en.actuator-tester.com/order
Napsal: čtv 29.08.2013 20:13
od Dave320
OLDK - a kolik ti odečtou potom s ceny za staré turbo? Nebo neodečtou nic?
Jen abych věděl když mě to potká jak dál, zda koupit repas nebo nechat zrepasovat svoje.
No myslím že ATD-1 nebudou asi v tom Inveltu BMW v Plzni mít natož znát.Ale zkusit zeptat se můžeš. No na autě už to nenastaví.
Jinak cena toho ATD-1 by mě taky zajímala ale zřejmě to bude dost vysoká.
Ale co zkusím napsat dotaz kolik by ta sada ATD-1 vyšla a dám vědět. Třeba se pletu a nebude to takový ranec jak čekám.
Napsal: čtv 29.08.2013 20:58
od oldk
za starý turbo mi pošlou 1500kč asi před hodinou jsem mluvil s týpkem co mi tam montuje ten repas a říkal, že by to turbo mělo být nastevený už od nic co ho repasovali, obratem jsem psal prodejci co mi ho poslal, tak čemám na vyrozumění... jinak turbo už mam v autě, jsem zvědav jak to zítra pojede nebo nepojede, jestli to bude na prd a já to budu muset zase nechat vyndat, odstavit auto, turbo poslat buh ví kam, tak se asi střelim.... v inveltu říkali něco o nastavení, ale to by mělo být na elektrický části, která se namontuje na repas ze stareho turba prej, tak už fakt nevim...