Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.08.2013 18:55
od mates-CV
Ahoj, prosím zda má někdo zkušenost:

Auto startuje v pohodě, pokud je motor ohřátý - a někdy stačí jen ohřátý sluníčkem.

Jakmile ale nechám auto stát přes noc, ráno celkem dlouho točí, než chytne a pak jak kdyby chytaly jednotlivé válce. Často se stává, že při pokusu o první rozjezd chcípne, pak už ale ne.

Dokud se motor neohřeje na cca 30 stupňů tak motor v tahu škube, jakoby vynechává, občas střelí do výfuku. Při rychlém sešlápnutí plynu se motor přidusí a pak točí normálně.

Na těsnost sání to nevypadá, při odpojení víčka oleje je cítit podtlak, při odpojení váhy vzduchu to chcípne, při odpojení vlnoběžného ventilu nebo snímače polohy klapky se zvednou otáčky.

Motor M43, BMW 318 E36, Touring.

Díky za rady.

Napsal: čtv 15.08.2013 19:23
od shade741
mrkni na ty hadice od sání jeslti sou všecky vpořádku, a svíce sou vpohodě? na ty bych to viděl nejspíš

Napsal: úte 20.08.2013 19:52
od mates-CV
Hadice se zdají být ok, svíčky mají najeto cca 3000 km, ale zkontroluju je. Teď se mi několikrát stalo, že po nastartování se z výfuku vyvalil černý oblak (je to benzín a má v háji kat.). Navíc to dělá fakt jen když je motor totálně studený, takže na díru v sání bych to netipoval :-/

Napsal: úte 20.08.2013 20:53
od Foldas
to by ses divil co ti mala dirka v hadici za studena udělá za bordel jak jsou na tom zapalovací kabely?

Napsal: pát 23.08.2013 21:47
od mates-CV
Zapalovací kabely jsou nové, najeto cca 2000 km. Teď už asi 4 dny jezdí v pohodě, startuje na první otočení, nekouří a neškube. Nic jsem s tim ale nedělal.
Jelikož to mám překopané na lpg a startuje to na benzín tak to prozatím tipuju na nějaký humus v benzínu a nebo se to nějak samo opravilo :-D.
Každopádně budu chvíli jezdit a uvidíme jak se to bude chovat....