Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 15.08.2013 17:22
od j3ykobim
Že teče servo u e36 sem si zvykl, ale teď když zatáčím ostře do leva. tak na pravé straně auta teče servo od někud čůrkem, dělá to jen při zatáčení do leva. Co mám vyměnit? Byl by se někdo ochotný na to juknout? díky

Napsal: čtv 15.08.2013 20:06
od johnyfly1
no modli sa aby stacilo len pretesnit riadenie...kup pretesnovaciu sadu a mozes zacat...a skontroluj hreben..hrdza dokaze don normalne urobit dierky cez ktore to potom netesni a uz nepomoze nic len zohnat novy hreben alebo riadenie :) porial tam nie su dierky tak zbrusit hrdzu ak tam je najjemnejsim smirglom az to je pekne hladke a pretesnit :)

Napsal: pát 16.08.2013 10:08
od j3ykobim
sám si na to netroufám, klidně to nechám zrepasovat, ale kde v Praze? našel sem jen firmu ze Zlína Klimacar.cz

Napsal: pát 16.08.2013 11:37
od johnyfly1
nieje to az tak tazke :wink:

Napsal: pát 16.08.2013 13:09
od Francis
Jenom teče nebo má i vůle?
Ptal jsem se někdy na jaře na repasi v http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 36_/rizeni
Dělají to prý výměnným způsobem - objednáš, až přijde tak tě vyzvou, přivezeš svoje staré a ihned dostaneš výměnou repasované, zaplatíš asi 8500 Kč

Napsal: pát 16.08.2013 14:25
od j3ykobim
Že by mělo vůle se mi nezdá, ale juknu na to až teď o víkendu, jinak se mi podařilo sehnat tu na bazaru jinej za 1500kč, tak ho asi vymením. Po víkendu budu chytřejší

Jinak díky za odkaz, jen 8500tis se mi zdá dost, na e46 klubu jsem četl že někdo za 8500 tis koupil nový od TRW

Napsal: pát 16.08.2013 17:39
od johnyfly1
pretesnovacia sada stoji cca 40eur...

Napsal: pát 16.08.2013 19:21
od j3ykobim
johnyfly1 píše:pretesnovacia sada stoji cca 40eur...
a přetěsníš mi to? :D

Napsal: pát 16.08.2013 20:21
od johnyfly1
aaa to nie lebo to moje som koli nedostatku casu pretesnoval pol roka :D
tak to by si dlho nemal auto :D
ale aspon sa pozri ci nemas zhrdzaveny hreben...daj dole manzety staci zo strany riadenia a vytoc plny lavy a pozri sa na vysunuty hreben ci nema na sebe hrdzu, potom vytoc plny pravy a kukni druhu stranu...aspon budes vediet na com si :)

Napsal: sob 17.08.2013 08:55
od Francis
Přetěsnění zvládneš, není to nic složitého. Ale jak píše johnyfly1, zkontroluj korozi hřebene a vůle hřebene v uložení. Pokud to nebude OK, přetěsnění nemá smysl.

Napsal: sob 24.08.2013 11:02
od j3ykobim
Nechápu jak to, ale už to týden neteče a dělá jako by ani nikdy neteklo, kudy to teklo jsem nepřišel. Zatím to nechávám být

Napsal: ned 25.08.2013 15:38
od Vojtakrapa
Hoj, teď jsem to dělal a přetěsnovali mi to u M3. Celé mě to vyšlo na 3500 + asi 500,- práce.

Napsal: pon 26.08.2013 12:55
od j3ykobim
kde sis to nechal dělat?

Napsal: úte 27.08.2013 13:03
od Vojtakrapa
j3ykobim píše:kde sis to nechal dělat?
Dělal jsem to u bezoušků

Napsal: pát 30.08.2013 08:25
od xSAFA
Tak pokud to teklo čůrkem moc se mi nezdá že by to bylo přes těsnění hřídele nebo hřebenu... Zkontroloval bych ocelové trubičky vyvedené ven z tělesa řízení resp jejich připojovací šroubení. Po letech to bývá orezlé tak, že opadávají kusy zkorodovaného kovu. Jsou vidět normálka zespod auta, takže na rampu nebo zvedák, nastartovat a točit a koukat. Případně zjistit jestli se nějak výrazně plní prachovky olejem.