Stránka 1 z 1
Napsal: úte 06.08.2013 22:40
od Danys
čau kluci dnes jsem byl prohnat Báwo na dálnici a nějak se mu nechtělo občas jezdívám 220 a dnes jsem z toho víc jak 190 nedostal může to být tím vedrem... říká se že atmosféry v takovém počasí nejedou. A ještě bych se chtěl zeptat na hadice u separátoru oleje ( měnil jsem sání z M50) jak poznám že se nekterá přicpe ?
Napsal: úte 06.08.2013 23:19
od Francis
Proč by se měla přicpat?
Napsal: stř 07.08.2013 08:06
od Toci
Mám taky 323i a i v tomhle počasí jede pořád pěkně. Sice z logiky věci horký vzduch výkon trochu snižuje (horký vzduch se při zážehu rozpíná méně než studený), ale rozdíl by se možná poznal na brzdě, kde by se naměřilo o několik koní méně, ale aby ti horké letní počasí snížilo maximální rychlost o 30km/h je nesmysl. Takže bych problém hledal jinde....
Napsal: stř 07.08.2013 09:02
od Danys
Ještě mě napadlo jestli to není tím že tam mám otevřený filtr a to sání z m50 nemám totiž udělanou jednotku. Ale s tím sáním to jelo dobře tak že by to bylo tím filtrem. Znám pár lidí co mají tako otevřený filtr a auto jede parádně.
Napsal: stř 07.08.2013 09:13
od Danys
Francis píše:Proč by se měla přicpat?
zajímalo by mě jak by se to projevovalo kdyby nebyly hadice zapojené správně nebo kdyby byla některá z nich skříplá. Všiml sem si že tam mám jednu hadičku docela zmáčklou v ohybu.
Napsal: stř 07.08.2013 10:28
od Francis
Na podtlak nesmíš používat zahradní průhledné hadice
Neprůchozí podtlaková hadice může mít vliv na volnoběh (přijde na to, která větev bude neprůchozí) ale na plný výkon asi ne.
Napsal: stř 07.08.2013 10:49
od Danys
Nemám žádné zahradní hadice

kupoval jsem v mototechně , jen ta jedna je trochu zmáčklá v ohybu.
Napsal: pát 09.08.2013 20:05
od honzabiker1
Pokud si vyndal airbox a misto nej si dal neodstineny tuzing konus, tak motor nasava horky vzduch z motoroveho prostoru a to vykon rozhodne snizuje..
Napsal: pát 09.08.2013 22:24
od lukeE91
Atmosferickemu motoru teply vzduch neubere vykon tak jako turbomotoru. Ten je na venkovni teplotu mnohem nachylnejsi a jede znatelne vic kdyz je chladno nebo prsi. Takze jestli ti auto normalne jede 220 a ted 190, problem bych hledal jinde.
Napsal: sob 10.08.2013 05:02
od honzabiker1
Je to presne obracene.. Turbomotor nasava vzduch ohraty na vysokou teplotu i kdyz je venku zima (turbo je cele rozpalene od vyfukovych plynu a teplo vznika i stlacovanim), takze na vnejsi teplote zas tak nezalezi.
Napsal: sob 10.08.2013 10:09
od lukeE91
Neni to tak. Zkousel jste nekdy nekdo odbrzdit turbomotor v zime a v lete a to same s atmosferou? Kdyz budete brzdit turbomotor v lete a aby jste nasimulovałi chladnejsi vzduch, muzete pri dalsim brzdeni intercooler polevat nebo postrikovat vodou. Vykon bude znatelne vyssi nez pri normalnim provozu. Proto se take u turbomotoru pouziva treba jen ostrik intercooleru tryskou od ostrikovace svetel, nebo vstrikovani ethanolu do sani. V zime to myslim pozname vsichni ze auto jede znatelne vic. A odbrzdete si atmosferu v zime a v lete. Rozdil v podstate zadny nebo minimalni. Turbo pri stlacovani vzduchu zvetsuje teplotu nasavaneho vzduchu umerne venkovni teplote. V zime tedy nasava take "horky" vzduch, ale kdo se nekdy podival na hodnotu teploty nasavaneho vzduchu, tak vi ze v zime to zas tak horky vzduch neni, ale v lete je to o dost horsi. Atmosfera takovy rozptyl teplot nema, proto se na ni tepłota tolik nepodepise. To ze je atmosfera nachylnejsi na venkovni teplotu je fama. Samozrejme to nikomu nevnucuju, ale rekne vam to napriklad kazdy zkuseny chipar nebo mechanik.
Napsal: sob 10.08.2013 10:11
od lukeE91
Ale jak rika honzabiker, pokud si vyndal airbox a dal tam konix filtr a nijak ho neodstinil a neprivedl k nemu studeny vzduch, udelal jsi asi to nejhorsi co jde. Mnohem lepsi reseni vidim treba ve vlozce od k&n.