Napsal: sob 13.07.2013 10:52
Zdravím,
otec má problém se svou 318, který se zatím nějak nedaří nikomu vyřešit (to že jezdí k samým tragickým mechanikům nechám pro teď stranou).
Už asi rok se děje, že po delší jízdě začne něco v motoru velice intenzivně a hlasitě hvízdat. Není to typické kvílení volného řemene, ale monotónní hvizd, který se drží hlavně při volnoběhu, mizí při záběru motoru a objevuje se při brždění motorem. V létě začíná hvízdat dříve než v zimě.
Jeden mechanik tvrdil, že to dělá vodní pumpa, tak vyměnili vodní pumpu, další měnil nějaké kladky, což na čas pomohlo, ale objevilo se to opět.
Oba dva jsme zubaři, takže o motorech víme úplné ho... (možná bychom dali z fyziky dohromady princip činnosti čtyřdobého motoru s vnitřním spalováním, ale tím to hasne...).
Samozřejmě, ideální by bylo zavézt auto do autorizovaného servisu, nebo aspoň někomu, kdo BMW zná - to první otec z nějakého důvodu odmítá a z druhé kategorie nikoho neznáme...
Máte někdo ponětí, co by to mohlo být?
Děkuji za případné info.
otec má problém se svou 318, který se zatím nějak nedaří nikomu vyřešit (to že jezdí k samým tragickým mechanikům nechám pro teď stranou).
Už asi rok se děje, že po delší jízdě začne něco v motoru velice intenzivně a hlasitě hvízdat. Není to typické kvílení volného řemene, ale monotónní hvizd, který se drží hlavně při volnoběhu, mizí při záběru motoru a objevuje se při brždění motorem. V létě začíná hvízdat dříve než v zimě.
Jeden mechanik tvrdil, že to dělá vodní pumpa, tak vyměnili vodní pumpu, další měnil nějaké kladky, což na čas pomohlo, ale objevilo se to opět.
Oba dva jsme zubaři, takže o motorech víme úplné ho... (možná bychom dali z fyziky dohromady princip činnosti čtyřdobého motoru s vnitřním spalováním, ale tím to hasne...).
Samozřejmě, ideální by bylo zavézt auto do autorizovaného servisu, nebo aspoň někomu, kdo BMW zná - to první otec z nějakého důvodu odmítá a z druhé kategorie nikoho neznáme...
Máte někdo ponětí, co by to mohlo být?
Děkuji za případné info.