Stránka 1 z 1

Napsal: pát 12.07.2013 20:03
od patrikszlaur
zdarec chlapi mam na vas jednu prozbu či by ste mi nemohli poradit s kolisanim otaček lambdu mam novou regulaator vyčištěny vaha nevim kdyš ji odpojim tak to nic neděla ale znamy co ji prodaval řikal že byla měřena a je dobra motor přetěsněny ja uš fakt nevim mam auto e36 2 litra ve vanosu hadice jsou dobre jinak uš nevim co bych řekl


auto děla toto
za studena jak se startne všecko oka motor běži jak ma kdyš se ale zahřeje o 2 stupnu je problem otačky kolisaji tak že auto uš skoro chcipa a vyhoupnouse na 1000 a pak zas chcipa nemuže ho jak bz ustali někdz to běši tak 2 minutz dobre kdyš se nepřidava plyn kdyš mu ho přidam malo tak to tak o 300 otaček tak dobre ale jak mile mu dupnu aspon vic jak 1000 yas se yhoupne aš dolu a pak kolisa stalo se mi někdy že sem mu přidal plyn a pak pomalu spouštěl a zas držel
kdyš sem mu vyndal volnověžnz regulator tak to bylo ganc na hovno takže ten jede a jde taky slyšet jak škrti vzduch porad tě prosim

Změň si název topicu na výstižnější :!:

Napsal: pát 12.07.2013 21:05
od aigo
muze to byt i cidlo polohy kliky nebo vacky zkus diagnostiku

Napsal: pát 12.07.2013 21:24
od motokarista
Tipl bych to na teplotni cidlo nebo vahu

Napsal: pát 12.07.2013 22:13
od patrikszlaur
čidlo kliky by to nemnělo byt e nove a čidlo vačky myslim si taky ne to by dělalo i zastudena

Napsal: pon 15.07.2013 00:04
od patrikszlaur
tak pravě jsem yjistil že mam teda špatnou tu vahu vzduchu muže to byt tim ??,

Napsal: pon 15.07.2013 08:38
od motokarista
patrikszlaur píše:tak pravě jsem yjistil že mam teda špatnou tu vahu vzduchu muže to byt tim ??,


Muze a pravdepodobne i bude