Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 11.07.2013 18:35
od adam44
Zdravim chci se zeptat jestli je mozny vymnenit 318is za 323i (nebo jiny R6) a jestli to bude fungovat. Diky

Napsal: čtv 11.07.2013 19:23
od Fx
Je, bude, nevyplatí se to, hledej.
Napsal: čtv 11.07.2013 19:31
od patriot
Odpusť, proč se nevyplatí mít v autě v případě 2,8i o 52 PS víc ??? A i to zlegalizovat...
Sám to chci v zimě na svém Isu udělat.
Napsal: čtv 11.07.2013 19:41
od lukepostulka
Prý je to levnější.. ale spousta lidí s cenou argumentuje jen protože se chtějí vyhnout té práci kolem toho
Napsal: čtv 11.07.2013 20:23
od Fx
patriot píše:Odpusť, proč se nevyplatí mít v autě v případě 2,8i o 52 PS víc ??? A i to zlegalizovat...
Sám to chci v zimě na svém Isu udělat.
Legalizovat to jde vždy, ale podle roku výroby s většíma či menšíma obtížema (plus finance). Proti iS je jiných hodně věcí, pokud by to udělal tak, aby to byla 328i se vší všudy a ještě v dobrém stavu (tj. nehodí tam hala bala motor, kterej rok ležel někde ve stodole a hotovo), tak to je docela finanční rána (pokud není vedle k dispozici celá 328i s dobrýma věcma, který se lišej).
Jde o to, že taky nepovolej úplně všechno (některý věci jsou docela na hlavu), takže třeba pokud máš E36 do 6/94, tak by legalizace obnášela sehnat papíry od 2,8 a udělat přestavbu karoserie místo přestavby motoru. Doporučuju nedat na všechno, co slyšíš, a informace si odvěřit u p. Stehlíka, který je k tomu kompetentní a vydává ohledně přestaveb rozhodnutí o povolení. Abys pak nebyl nepříjemně překvapenej, protože támhleten měl o měsíc mladší auto a tam to šlo (udávám jako příklad) jako přestavba - výměna motoru.
Levnější nelevnější, práce nepráce, cenu auta to spíš sníží, protože až to budeš prodávat, spousta lidí se toho bude bát už jen kvůli následnému servisu. Jaký objednat ten či onen díl? Zůstal tam z iS, nebo to je už z 2,8?
Napsal: čtv 11.07.2013 21:41
od patriot
Díky za kompetentní odpověď.....
Napsal: úte 16.07.2013 16:25
od Storm
On to úplně špatný nápad není, samého mě to už několikrát napadlo, zlegalizovat to jde, ani to není nákladné, ale jak píše Fx, má to svoje problémy a samotná dílenská přestavba bude nákladná, tohle bych asi doporučil jenom někomu jako jsem já, 12 let mám e34 a vím, že dalších 12 let ji mít budu a že to všechno dělám pro sebe, nemá smysl nacpat do auta 100,000 tisíc z vědomím, že ho za tři roky prodám se stejnou ztrátou ...
Napsal: stř 17.07.2013 00:38
od Totic
Zlatej ten, kdo si to může někde zvednout a dělat sám. To je uspořenejch nejvíc peněz, neplatíš nikde za čas.