Stránka 1 z 2
Napsal: pon 24.06.2013 14:45
od bawofilak
někdo mi psal ze více lidí uvažuje o přestavbě. tak tady máte zatím pár fotek s popiskama :
http://khmotorsport.rajce.idnes.cz/pres ... _Mtechnik#
Napsal: pon 24.06.2013 15:50
od TeggyM3
konečně více fotek

Napsal: pon 24.06.2013 18:02
od level
Pěkný fotky,dobrá práce

Napsal: pon 24.06.2013 19:26
od patriot
Díky za link, dobrá práce....a hlavně zajímavé. Sám bych to chtěl v zimě a nebo na jaře nechat taky na svém Isu udělat.
Jen si říkám, proč tam nedat VANOS, přápadně rovnou M52B28, když už, tak to NEJ.
Na kolik to vše vyjde ? Myslím ty komponenty .....
Něco se pak vrátí prodejem starého motoru a toho co zbyde .....
Napsal: pon 24.06.2013 21:48
od bawofilak
do 20 tis. z toho nejvíc stál samosvor. a ještě jsem neprodal z IS vubec nic. chtěl M50 prostě. pro mě nejlepší motor
Napsal: pon 24.06.2013 22:23
od fabledwarrior
Pání

Tak o je super, že jsi to takhle pěkně nafotil a popsal... kolik hodin to tak bylo cca čistý práce? A co elektrika?
Napsal: úte 25.06.2013 08:25
od bawofilak
dík

času to vzalo dost. ale já ani nějak moc nepospíchal - jen občas

to přetěsňování motoru a tak to jsem dělal uz někdy v březnu. ale samotnou montáž jsem začal tajten červen.
co si tak pamatuju :
*samosvor jsem dával do auta pomalu snad tejden. řesil jsem kardan aby to na sebe pasovalo a tak. a nejvíc problém pro mě povolit středový matice kol.
*IS motor jsem měl venku za jedno odpoledne.
*pak jsem si dal den pauzu.
*další den jsem čistil motorovej prostor a detaily.
*pak byl šilenej hic - ted někdy ty vedra to se nedalo makat.
*další odpoledne jsem nasadil motor. na uchycení šroubů nápravnice do kasle jsem uz potřeboval dvě ruce navíc.
* asi za dva dny co M50 byl uz doma pod kapotou. jsem ho nastartoval. nejdřív chcípla baterka, dal jsem další a uz měl nasátej benzín a chytil hned. velký oddych
* pak řízení- nasadit a dát delší hadice z 2,5řízení. , spojkový válec - urval jsem odvzdušňovák - mazec super věc. v zádu brzdovym třmenu jsem taky jeden urval. takze pak po nastartování jsem měl asi ještě 2 tejdny co řešit .vejfuk a tak.
jsem moc rád že jsem se do toho pustil. ted vím že každej silentblok, každej čep jsou v pořádku. prostě mam ted hezky to auto zmapovaný

Napsal: úte 25.06.2013 08:35
od bawofilak
eletriky jsem se bál, ale je to 100% stejný. 3 relátka jsem zacvakl k pojistový skřince. tam i jedno uzemnění. pak jednu zásuvku vedle tohodle.
na druhý straně jen kabel + na baterku. a zásuvku na diagnostiku , a ŘJ. . jedno uzemnění dole pod motorem. a to je vše . .. kabely na lambdu a váhu vzduchu jsou na motoru
Napsal: úte 25.06.2013 09:05
od patriot
Dobrá práce ....
A budeš to i legalizovat po papírové stránce ? Když tak i k tomu napiš nějaké postřehy a rady, díky.
Napsal: úte 25.06.2013 09:14
od Totic
To už je taky pořešený..
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=126193
Prostě docela pro mnohý překážka a administrativní strašák jde taky legálně vyřídit.
Takže hurá na přestavby!

Napsal: úte 25.06.2013 16:02
od beny-maser
musím tě pochválit jak to máš pěkně zdokumentovaný a coupéčko máš taky moc pěkný

Napsal: stř 17.07.2013 23:10
od bawofilak
díky

Napsal: stř 17.07.2013 23:52
od fabledwarrior
Kolik to stalo penez? A nenapsal bys krok po kroku, jak ta birokracie probihala?:-D
Napsal: čtv 18.07.2013 07:26
od Kani
Muzu se zeptat na detaily toho vyfuku? Na fotkach pises jenom nemecky homologovany nerez, teda jestli jsem to neprosvihl.
Napsal: čtv 18.07.2013 09:51
od bawofilak
legalizace stojí 2,5oo - 3,5oo,- . podle toho ASI jak se vyspí úředník.
ale od začátku:
na helpreg.cz jsem poslal ofocený techničák, plus označení nového motoru.
od pana Stehlíka mi přišel za 2,420,- papír že je přestavba možná.
stím jsem šel na dopravák. a ted :
bud je úředník hodnej a jen za 5o,- napíše změny do techničáku rovnou. výměna motoru schválena výrobcem ( při výměně se změnili některé parametry vozidla. ) a je hotovo. bez nějaké prohlídky auta
a nebo bude chtít vyplnit žádost o přestavbě. dáte jim za úplný hovno 1ooo,- . bud vám to schválí hned a nebo do 30ti dnů. pak stim pojedete na technickou , tam to okouknou, a zase na úřad přepsat za 5o,- .
Napsal: čtv 18.07.2013 10:49
od bawofilak
detaily výfuku nevím. název výrobce uz by nečitelný. protoze je to na něm jen orazítkovaný. a ta barva se za čas oloupala. jen tam vidim tu značku E homologace. a ty nápisy další byly německy
Napsal: čtv 18.07.2013 11:15
od fabledwarrior
Tak to neni tak hrozne jak jsem cekal... a psal jsi nekam jako ze jsi menil i poloosy, dif, brzdy vzadu atd.? Nebo jsi jen napsal, ze jsi dal motor 2.5 do is a nazdar?
Napsal: čtv 18.07.2013 11:54
od level
Palec nahoru,je to pecka a pěkně zdokumentovaný.

Napsal: čtv 18.07.2013 13:54
od Totic
Ve vyjádření je "včetně kompletní podvozkové skupiny". Pak se určitě musí přestavět hnací řetězec na 325i tj. kromě motoru 256S1 od spojky --> poloosy. A hlavně brzdy. Myslím, že se to dokládá fotkama.
Napsal: pát 19.07.2013 08:38
od Cuky
no nevím co chceš řešit na brzdách když na isku jsou stejné jako na 325 alespoň podle čísel mi to odpovídá. ALe hádat se nebudu