Stránka 1 z 1

Napsal: úte 18.06.2013 12:12
od Jamescz
Tak aby nám tu moderátoři pomalu udělali novou sekci... :D

http://www.auto.cz/bmw-4-coupe-trojka-j ... veri-75044
http://www.auto.cz/bmw-435i-m-sport-ane ... a-m4-75068

Co na kupátko říkáte?

Napsal: úte 18.06.2013 14:54
od IlikeU
jeste je cas, zacne se pordavat na podzim 2014

V mapketu vypada uzasne

Napsal: úte 18.06.2013 14:59
od IlikeU
podle me pro M3 pouzijou stejnej motor jako pro 435i takze se bude 435i jednoduse ladit :D

Napsal: stř 19.06.2013 01:05
od Totic
Zvláštní je z profilu z boku, povedenej je celkem předek. Nechci teďka vytahovat nějaký klišé, že předchůdce je lepší atd., ale E92 zatím asi nepřekonává..

http://www.auto.cz/bmw-4-coupe-vs-3-des ... duel-75111

Napsal: stř 19.06.2013 08:01
od majkouch
kromě interiéru, kterej se mi moc zamlouvá, je pro mě e92 naštěstí stále hezčí, takže nemusím bejt smutnej, že na 4ku nemám :-D

Napsal: stř 19.06.2013 09:18
od Qido
IlikeU píše:podle me pro M3 pouzijou stejnej motor jako pro 435i takze se bude 435i jednoduse ladit :D


Osobně tipuji, že na N55ku dají 2 twinscrol turbodmychadla a poladí.

A nebo BMW překvapí a použije oblíbený odolný motor N54! :D :D

Napsal: stř 19.06.2013 09:47
od Lennox
U F32 se mi zamlouvá ten předek. Ten je povedenej. :wink:

Napsal: čtv 20.06.2013 18:13
od xyron
Qido píše:
IlikeU píše:podle me pro M3 pouzijou stejnej motor jako pro 435i takze se bude 435i jednoduse ladit :D


Osobně tipuji, že na N55ku dají 2 twinscrol turbodmychadla a poladí.

A nebo BMW překvapí a použije oblíbený odolný motor N54! :D :D


Uz davno psali ze nova M3(4) bude mit trojity turbo

Napsal: čtv 20.06.2013 18:46
od Qido
Přesně jak říkáš, dávno psali.

Mluvilo se o 2 turbech a jednom elektrickém apod. nebo systému jako je v M550d xDrive

Poslední zprávy poukazují na motor na zpúsob N55 biturbo (rozumněj 2x twinscroll turbo)
,,....na vrcholu objeví nová M4, jejíž řadový třílitrový šestiválec nebude mít podle Autocaru tři ale pouze dvě turbodmychadla... ,,

Ale to tady debatujem u piva.... motor to bude zase neskutečnej.

Napsal: čtv 20.06.2013 18:59
od xyron
Aha, tak to jsem uz neslysel... tak to mas vic info :D

Napsal: stř 26.06.2013 01:53
od Toci
Designově moc pěkný, jen kvalita a životnost techniky už asi nebude nikdy taková jako v těch našich (ještě poctivě stavěných) babičkách :huh:

Napsal: stř 26.06.2013 09:47
od Lennox
fugass1 píše:Designově moc pěkný, jen kvalita a životnost techniky už asi nebude nikdy taková jako v těch našich (ještě poctivě stavěných) babičkách :huh:


Dnešní auta nemaj s kvalitou nic společného hlavně, že máš v autě elektriky jak nasráno... :roll:

Napsal: stř 26.06.2013 10:04
od fabledwarrior
Jaky ma mit 4ka oznaceni? Jako F kolik?:D Ja jen ze u nas ve fabrice vyrabime sedacky do BMW F10, 20, 30 atd a vcera se tam rozjizdel novej projekt F36:D

Napsal: stř 26.06.2013 10:26
od Qido
měl by být:
3er sedan F30
3er touring F31

4er coupe F32
4er cabrio F33

3er GT F34 ??
4er GranCoupe F36

a pro větší přehlednost nová M3 bude F80. Ale jestli M4 bude F82/3 nebo F32/3 ví bůh a chlapci z M Gmbh.

Není divu, že do příchodu nové generace 7er bude řada F vyčerpaná a začne se s G.
Směsné, ozačování E vydrželo BMW 3 dekády. Označení F ani ne jednu...

Napsal: stř 26.06.2013 10:37
od fabledwarrior
To jsou trotlové:D:D

Vtom případě F32 a F33 tam myslím už jede déle 8O , to se dneska kouknu... ještě tam jede F20...


BTW: U nás na hale se vyrábějí zadní boční opěrky.. ty co jsou uplně u oken a navazuje na ně opěrák sedadel... viděl jsem tam spoustu různých variant, ale to co vyleze ztý formy na F36 je fakt zajímavý:D Možná vám to zkusím vyfotit:D

Napsal: stř 26.06.2013 10:40
od Qido
Jo a aby to bylo komplet tak F35 by snad měl být sedan s prodlouženým rozvorem pro Čínu.

Napsal: stř 26.06.2013 10:45
od fabledwarrior
Za chvíli jsme na konci abecedy a pak bude co?:D nový model AA30:D

Napsal: čtv 16.01.2014 16:31
od pavproch
bych si dovolil pár švestiček ze své zahrádečky....
pavproch píše:
pavproch píše: ve čtvrtek du do cartecu, mám slíbenou jízdu v 428i (bohužel steptronic a ještě xDrive)
na tohle se obzvláště těším....
If you’re insistent on a neutered BMW (aka one without a stick-shift, which is the only way you can order a 428i with xDrive), you could do a lot worse than this excellent gearbox.
věřím, že při zrychlování v přímce to bude asi řadit krásně, rychle a smoothly, ale co takle podřazování s meziplynama pod ostrýma brzdama a odlehčeným vnitřním zadním kolem?... ;)
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)

Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS

PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze

8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě

ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)

INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)

CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)[/quote]