Napsal: pon 17.06.2013 16:38
Dokázal by někdo poradit?
Nechal jsem si auto přestavět z dvoulitru na dvaosmu. Vyměnil jsem přitom ramena (komplet - čepy, kosti, tyčky řízení)
Stabík jsem hodil do barvy... jen pro efekt
nový podvozek , značka asi FK - stavitelný. Vyměnil jsem hřebenové servo za použité, ale funkční a v pořádku + silentbloky za Powerflexy.
A závada je stále stejná
auto na silnici "plave" ale hrozně. a každá nerovnost se přenáší do řízení.
Když teď sundávám stabík, tak není "napružený" - netáhne ramena k sobě. Přidělal jsem nejdříve silentbloky , pak podložil obě ramena (resp. stáhnul pružiny) a až poté přišrouboval stabík. Když za něj teď zaberu, je jako beton, nehne se ani o milimetr
Problém včak přetrvává... s autem se skoro nedá jezdit - jen nouzově. volant se třese, auto je nejisté.
Dokázal by někdo na základě tohoto detailního popisu poradit? Fundovaně?
Nechal jsem si auto přestavět z dvoulitru na dvaosmu. Vyměnil jsem přitom ramena (komplet - čepy, kosti, tyčky řízení)
Stabík jsem hodil do barvy... jen pro efekt

nový podvozek , značka asi FK - stavitelný. Vyměnil jsem hřebenové servo za použité, ale funkční a v pořádku + silentbloky za Powerflexy.
A závada je stále stejná

Když teď sundávám stabík, tak není "napružený" - netáhne ramena k sobě. Přidělal jsem nejdříve silentbloky , pak podložil obě ramena (resp. stáhnul pružiny) a až poté přišrouboval stabík. Když za něj teď zaberu, je jako beton, nehne se ani o milimetr

Problém včak přetrvává... s autem se skoro nedá jezdit - jen nouzově. volant se třese, auto je nejisté.
Dokázal by někdo na základě tohoto detailního popisu poradit? Fundovaně?