Stránka 1 z 1
Napsal: ned 16.06.2013 12:11
od ARNYm
Po drobném ťuknutí nejede auto rovně

Má někdo zkušenosti s rovnáním karoserie? Můžete někdo někoho doporučit? Na ceně nezáleží, potřebuji auto dostat do původního stavu... Nemá někdo náhodou zkušenost s BMW Melkus Dresden?
Napsal: ned 16.06.2013 12:16
od cleman
pokud mluvíme o drobném ťuknutí ala promáčklej blatník a podobně tak nebude předpokládám potřeba nic rovnat. max dát jiný rameno nebo tyč řízení
Napsal: ned 16.06.2013 12:22
od ARNYm
Geometrii jsme nechali změřit a žádný problém neodhalila

Bohužel E92 nemá vzadu žádný tlumič nárazu a když to trefíš na špatné místo, tak to jde železo na železo přímo do nosníku

Zítra se bude měřit kastle, ale nevidím jinej důvod, proč by to nejelo rovně. nebo má někdo jiný nápad?
Napsal: ned 16.06.2013 13:02
od cleman
Počkej počkej. To ti jako na tý geometrii řekli že je to v pohodě?? To by asi z hnutým autem bylo první co. Že by nešel problém dorovnat na geošce.
Napsal: ned 16.06.2013 13:28
od ARNYm
Právě, že ne. Může to být hnutý tak, že to geometrie nepozná. Sice to nejde dorovnat asi o 3 minuty, ale to může být klidně sjetýma gumama a je to tak drobná odchylka, že by se ani nedala na jízdě poznat. Když pustím volant, tak jsem po 100 m v jiném pruhu. Navíc když to pustím, tak volant sám trošku zatáčí. Ale to asi nic neznamená...
Napsal: ned 16.06.2013 13:34
od Joy
Jsem z toho trochu zmatenej. Dostal si ránu na prdel, byl si na laseru, kde Ti řekli, že je to v pohodě, přesto máš pocit, že auto nejde rovně?
Jen tak pro info, aby si hnul celou kastlí (pokud teda neni shnilá), to musela bejt rána jako svině a to ještě nějak blbě na roh.
Nech to zvednout a změřit, než začneš rovnat něco, co rovnat nepotřebuje.
Z čeho soudíš, že nejede auto rovně?
Napsal: ned 16.06.2013 13:36
od shade741
nebo taky blbě změřená a udělaná geometrie, už se mi taky stalo- auto čerstvě po geo- plavalo dálo si co chtělo, zajel sem teda jinam a najednou všechno úplně vpohodě

Napsal: ned 16.06.2013 13:44
od ARNYm
Na měření kastle to jde zítra. Je asi jasný, že nemůžeš rovnat auto bez měření... Jediný co se zatím měřilo je geometrie a tam se problém nenašel. Když je auto křivý, tak se to na geometrii projevit nemusí. Je to skoro nový auto, takže rezavý to rozhodně není. A taky mi nejde do hlavy, že by se to ohnulo tak malou ránou. Ale jak jsem psal - E92 nemá v zadním nárazníku žádný tlumič nárazu. A já to trefil přímo na takový hranol, který je natvrdo upevněný do nosníku

Jak poznám, že to nejede rovně? Kdybych nedržel volant zatočený do leva, tak jsem po sto metrech ve svodidlech...
Napsal: ned 16.06.2013 13:45
od ARNYm
shade741 píše:nebo taky blbě změřená a udělaná geometrie, už se mi taky stalo- auto čerstvě po geo- plavalo dálo si co chtělo, zajel sem teda jinam a najednou všechno úplně vpohodě

To rozhodně ne. Hned po bouračce to prostě začalo jet doprava. Vím kde a jak dělat geometrii. S tím mám zkušeností dost.
Napsal: ned 16.06.2013 13:52
od Joy
ARNYm píše:Na měření kastle to jde zítra. Je asi jasný, že nemůžeš rovnat auto bez měření... Jediný co se zatím měřilo je geometrie a tam se problém nenašel. Když je auto křivý, tak se to na geometrii projevit nemusí. Je to skoro nový auto, takže rezavý to rozhodně není. A taky mi nejde do hlavy, že by se to ohnulo tak malou ránou. Ale jak jsem psal - E92 nemá v zadním nárazníku žádný tlumič nárazu. A já to trefil přímo na takový hranol, který je natvrdo upevněný do nosníku

Jak poznám, že to nejede rovně? Kdybych nedržel volant zatočený do leva, tak jsem po sto metrech ve svodidlech...
Tohle ale nezní jako hnutá kastle.. To zní jako kdyby se Ti tím nárazem hnulo řízení, čepy, nebo tyčky. Netušim jak ten náraz probíhal, takže takhle těžko soudit, Ty musíš vědět nejlíp jak velká rána to byla, kam přesně šla a kde si měl zrovna volant. Při nárazu a zatočených kolech se klidně mohlo něco hnout nebo urvat na řídící nápravě.
Napsal: ned 16.06.2013 13:58
od ARNYm
Žádná vůle ani nic utrženýho se nenašlo. Při nárazu jsem stál na brzdě, Tak jsem si myslel, že se hnula geometrie. To se někdy stává. Náraz šel zezadu do levé části nárazníku. Možná lehce ze strany. Kola jsem měl rovně. až se změří kastle, tak bude buď křivá

a nebo ne a potom se bude hledat nějaká příznivější závada.
Napsal: ned 16.06.2013 14:00
od ARNYm
Navíc na kastli bývá vidět, že je křivá, ale tady nic vidět není...
Napsal: ned 16.06.2013 14:10
od cleman
Hele podle toho co tu tvrdíš tak je to nesmysl. Jak už bylo řečeno. Na hnutou kastli by to musela bejt rána jak hovado. Nějaký tlumiče jsou podružný! Jsem na 100% přesvědčenej že je to věc nápravy!! A že geoška nepozná hnutou kastly? To nevím jak jsi na to přišel. Tak když nemám kam dorovnat tak je asi něco špatně ne? A určitě prve odejde něco na nápravě něž na kastli. A nejlepší bude když sem hodíš fotku. A jestli máš jen popraskanej nárazník a jinak nic tak na kastli zapomeň. To by byl minimálně zmuchlanej zadek nebo ten roh.
Napsal: ned 16.06.2013 14:16
od ARNYm
Kdybych hodil fotku, tak se mi budeš smát... Vypadá to jako škrábnutí. Věř mi, že budu strašně rád, když budeš mít pravdu. Když je auto hnutý do vrtule, tak to nepozná. Nejsem sice automechanik, ale řeklo mi to několik lidí, včetně techniků v BMW v Německu, kde to teď stojí.
Napsal: ned 16.06.2013 15:09
od Joy
No tak to sem sám zvědavej na to měření. Podle mě bude hnutej hřeben řízení, nebo něco s ním spojenýho, ale s jistotou teď nemůže říct nikdo nic, tak průběžně informuj, kde že teda byl ten zakopanej pudl.