Stránka 1 z 2
Napsal: úte 11.06.2013 21:01
od Dejvid135
Zdravím, mám e46 323i a poslední dobou jsem si všimnul že auto při nízkých otáčkách při rychlostech 1,2 někdy i 3 nejde vůbec za plynem a když přidám otáčky nevystřelí ale spíše jakoby skáčou až tak do 3,5tisíce pak už jde vše jak má

poradí mi někdo co by to mohlo být ?
Napsal: úte 11.06.2013 22:51
od Dejvid135
Nemohlo by to mít něco společného třeba i s hardyspojkou ?
Napsal: úte 11.06.2013 23:14
od Judasek
zkus kabely od svíček a rozdělovač a doporučil bych zkontrolovat předstih jen nevím jestli je to přesně to co to dělá tobě
Napsal: úte 11.06.2013 23:32
od Dejvid135
Zpozoroval jsem taky, že to dělá spíše když je motor ohřatej, zezačátku prvních 20min jízdy to nedělá
Napsal: stř 12.06.2013 11:25
od deejaywolf
Já mám něco podobného u své e91 320d, ale u mě to bude nejspíš uvolněná, nebo prasklá podtlaková hadice k turbu.
Napsal: stř 12.06.2013 12:49
od Dejvid135
Budu asi muset na diagnostiku a pak se uvidí co dál..
Napsal: stř 12.06.2013 13:34
od deejaywolf
Já to měl na diagnostice, ale stejně to blbne dál, takže to buď týpek odflákl, nebo se to na ní neprojevilo. Ale zkusím to ještě jinde. Protože to vydává i vysoký zvuk, který tam nemá být.
Napsal: čtv 13.06.2013 16:43
od Judasek
nežere ti to vodu ?
eště mě napadá těsnění nebo špatně zbroušená palice po vyměně
Napsal: čtv 13.06.2013 17:23
od Dave320
deejaywolf - já myslím že E90 320d nemá již podtlakově ovládané turbo, pouze elektronicky. Nemůže to dělat třeba špatná váha vzduchu? Ta na diagnostice lze zjistit pouze z live dat při jízdě ale možná se pletu, nevíte někdo zda je to tak?
Turbo ti táhne vše takhle OK?
Napsal: sob 15.06.2013 15:10
od Dejvid135
Vodu to nežere, olej je novej svíčky i všechny filtry, a hadice od sání komplet nové, mohla by to být podle mě váha vzduchu nebo zanesené vstřiky...
Napsal: sob 15.06.2013 15:49
od Totic
Dejvid135 píše:Budu asi muset na diagnostiku a pak se uvidí co dál..
Velmi správně a to mohlo proběhnout ještě před založením topicu. Osobně to tak leda tipuju na čidlo otáček klikovky.

Napsal: sob 15.06.2013 22:46
od Dejvid135
Hlavně teda, vlastně moje chyba že jsem vám to tu neřek, dělá mi to nejčastějš když se motor pořádně ohřeje, když je studenej tak nic prvních 30min jízdy.. to mi právě vrtá hlavou nejvíc..

Napsal: úte 18.06.2013 17:35
od Poldav6
Já mám něco malinko podobného. E92 335i. Zahřátý motor se trošku cuká, hlavně v nízkých otáčkách (popojíždění v koloně na dvojku okolo volnoběhu). Ve vyšších otáčkách OK, výkon plný.
Vyhodilo mi to dokonce jednou chybu - misfire na válci 1. Krom toho nic. Podle toho, že za studena to je lepší... jsem dostal tip na výměnu svíčky. Zkoušel jsem novou cívku, ta nic nezměnila. Svíčky jsem měnil v lednu.
Napsal: úte 18.06.2013 17:48
od Poldav6
Po chvilce hledání jsem narazil na tyto možné diagnózy:
- chyba v zapalování (kabel, svíčka, cívka)
- zanesený vstřikovač (údajně nejčastější příčina)
- vadná lambda sonda
- přisávání vzduchu
- "carbon buildup on intake valves".... tedy usazeniny karbonu na ventilech?
- High Pressure/Low Pressure Fuel Pump
- Vanos Solenoid
Napsal: stř 19.06.2013 10:52
od deejaywolf
Dave320 píše:deejaywolf - já myslím že E90 320d nemá již podtlakově ovládané turbo, pouze elektronicky. Nemůže to dělat třeba špatná váha vzduchu? Ta na diagnostice lze zjistit pouze z live dat při jízdě ale možná se pletu, nevíte někdo zda je to tak?
Turbo ti táhne vše takhle OK?
No, problém byl nakonec v turbu, kdy mi odešlo úplně a teď šlo na repas.
Napsal: stř 19.06.2013 19:55
od Dejvid135
A už si to začel nějak řešit nebo víš co je hlavní problem ? já bych to tipnul na ty vstřiky, také musím s tím svým na diagnostiku až bude volno , nevíte o někom kdo je v Plzni šikovnej s diagnostikou ?
Napsal: stř 19.06.2013 21:32
od Dave320
Prosím tě deejaywolf, můžeš mě napsat jak se to u tebe projevovalo co to dělalo při jízdě. Klidně i na sz.
Díky Dave
Napsal: stř 19.06.2013 23:55
od Poldav6
Dejvid135 píše:A už si to začel nějak řešit nebo víš co je hlavní problem ? já bych to tipnul na ty vstřiky, také musím s tím svým na diagnostiku až bude volno , nevíte o někom kdo je v Plzni šikovnej s diagnostikou ?
Vstřiky se údajně poznají tak, že auto blbě startuje za studena a vynechává za studena...
Mně bylo řečeno, že když za studena OK a za tepla KO, bude to svíčka. Uvidíme. Budu řešit v pátek.
Napsal: čtv 20.06.2013 10:41
od deejaywolf
Dave320 píše:Prosím tě deejaywolf, můžeš mě napsat jak se to u tebe projevovalo co to dělalo při jízdě. Klidně i na sz.
Díky Dave
Máš to v SZ.
Napsal: čtv 20.06.2013 22:54
od Dejvid135
jo
