Stránka 1 z 1

Napsal: úte 04.06.2013 20:41
od omaro1
Zdravim,
Na e90 330xi motor n53 200kW mám problém při studenejch nebo "polostudenejch" startech. Motor nenaskočí hladce a při rozjezdu pak auto občas škubne. Když je motor zahřátej je vše ok. V autorizáku mi bylo řečeno, že jsou netěsné vstřikovače a že výměna vyjde na 20k plus práce.
Otázka je jestli je opravdu třeba vyměnit všech 6 vstřiků, v autorizáku tvrdí že je to nejlepší řešení. Řešil někdo podobný problém?
Mimochodem dle databáze v autorizáku byly vstřiky již měněny v rámci svolávací akce
ale v jiném BMW servisu.
Díky

Napsal: úte 04.06.2013 20:48
od bmw335
omaro1 píše:Zdravim,
Na e90 330xi motor n53 200kW mám problém při studenejch nebo "polostudenejch" startech. Motor nenaskočí hladce a při rozjezdu pak auto občas škubne. Když je motor zahřátej je vše ok. V autorizáku mi bylo řečeno, že jsou netěsné vstřikovače a že výměna vyjde na 20k plus práce.
Otázka je jestli je opravdu třeba vyměnit všech 6 vstřiků, v autorizáku tvrdí že je to nejlepší řešení. Řešil někdo podobný problém?
Mimochodem dle databáze v autorizáku byly vstřiky již měněny v rámci svolávací akce
ale v jiném BMW servisu.
Díky
do autorizovanýho nejezdi, tam ti budou cpát výměnu i věcí co nemusí být. Přece ti neřeknou, to stačí vyměnit tady hadička za 100kč. BMW má prachy jen ze servisu, prodej je zanedbatelný. Zajed si někam k ověřenýmu mechanikovi co dělá bmw a uvidíš...

Napsal: čtv 06.06.2013 12:09
od omaro1
Nikdo neřešil vstřiky na n53 ?

Napsal: čtv 06.06.2013 20:15
od IlikeU
prosimtě to co popisuješ mi auto dělá když dám moc ethanolu do auta. A je to zpusobeno ze vstriky malo davkujou. Takze se vstrikama to bude mit spolecne. Vstriky staci vymenit jen ty co jsou v hajzlu netreba menit vsechny. Vstřiky se daj generalkovat nemusis kupovat nove. Navic mas stesti ze ted na bazosi prodava vstriky z N54 coz asi bude stejny dle ETK si to zjisti za 1500ks/kus.

Napsal: čtv 06.06.2013 20:24
od pavproch
když mi blbla elktrika (nechtěl naskakovat tempomat), tak mi mimo jiné (v záruce) měnili myslím i jeden nebo dva vstřiky.... nakonec byl problém nalezen v hlavním reléovém bloku, od jeho výměny tempomat funguje...

Napsal: pát 07.06.2013 07:30
od Lennox
omaro1 píše: do autorizovanýho nejezdi, tam ti budou cpát výměnu i věcí co nemusí být. Přece ti neřeknou, to stačí vyměnit tady hadička za 100kč. BMW má prachy jen ze servisu, prodej je zanedbatelný. Zajed si někam k ověřenýmu mechanikovi co dělá bmw a uvidíš...
Přesně tak, v autorizáku ti nakecaj, že je zapotřebí vyměnit milion věcí a ono se jedná o blbou prkotinu za pár korun... Taky proto bych do autorizáku v životě nevkročil. :roll:

Napsal: sob 08.06.2013 22:00
od Petr55
Jak říká bmw335. Nech si to tady u někoho napíchnout a třeba to diagnostika řekne přesně, kde je problém. Pak dej vědět, ať jsme chytřejší. To je už přímovstřik, že?! To je už o dost složitější motor, než starší M54 třeba. Tím chci říct, že bych se těm vstřikům moc nedivil, ale uvidíš.

Napsal: pon 28.07.2014 09:49
od tee-jay
@omaro1, už jsi problém vyřešil? V čem to bylo? Díky.