Stránka 1 z 1
Napsal: sob 18.05.2013 12:56
od tucnak
Ahoj
Predem se omlouvam, pokud to sem nepatri, patri to jinam, je to uz jinde atd. Projizdel sem tu forum, a nenasel sem kam jinam s tim...
Potrebuju pomoct pri koupi e36 328cky. Jde mi o to, aby se na auto mrkl nekdo, kdo se v BMW vyzna, a vi jak ma znit motor, jak vypadaj dily z 6ti valce a tak (ano, je to prestavba 328/IS, je i tady v prodeji).
Nejde o to, ze bych neveril prodejci, ale bohuzel mam spatnou zkusenost s nakupem bez technika/ nekoho kdo vi na co kouka.
na stavu laku a podobnejch vecech mi nesejde, jde o stav motoru/ podvozku.
Samozrejme rad zaplatim benzin, naklady a nakou rozumnou castku za pomoc
Jinak auto o ktery mam zajem je kousek severne od Prahy, s tim ze na case by sme se snad nejak dohodli
Diky moc
Napsal: ned 26.05.2013 15:06
od tucnak
Nikdo nic?
ja vim, ze sem tady novej, nijak moc neprispivam (nemam cim, neb zatim info spis shanim/ nasavam a nemam holt jak moc poradit :/) a tak. Ale postacil by tip na nekoho, kdo by umel/mohl/chtel...
Diky
Napsal: ned 26.05.2013 15:57
od Totic
A co kupuješ ? Hoď sem link.
Tady někoho oslov kolem Prahy, reference:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... forum&f=46
Napsal: ned 26.05.2013 18:33
od fabledwarrior
Chtěl by koupit tu 328mičku od Garbinuse co je tady v inzerci.. ta s tím vykuchaným introšem.. jenže jak je to přestavba z ISa, tak ani garbinus neví, jestli někdo dával dozadu ty silnější poloosy nebo tam zůstali ty z IS a podobně...
Jelikož mám IS, tak se můžu podívat na svoje poloosy a porovnat to, ale to je tak vše co bych mohl no.. s 328mičkou jsem se nikdy ani nesvezl jako spolujezdec, takže ani nevím jak má táhnout a pod..
Napsal: ned 26.05.2013 19:26
od Joy
Sorry, ale fakt potřebuješ mechanika na prohlídku auta za 30k?

Napsal: ned 26.05.2013 20:04
od tucnak
Diky za odpovedi
auto od Garbinuse
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 01&start=0
U nej se bojim o motor. Pokud je to neco u ceho se da brat oprava do 5-10K, tak mi je to sumak, ale holt nepoznam pokud to bude neco vaznejsiho :/ Problem je ten, ze nad 5K otacek se nedostane, chova se jako by tam byl fuel-cut nebo neco takovyho. Udajne ma spatnou vahu vzduchu, tak je odpojena, ale to holt nepoznam
Co se toho jestli mechanika na auto za 30K: Posledne sem se pri vyberu nehezky spalil, a bohuzel to nebylo nic co bych sam poznal. Samozrejme ted sem si projel co nejvic infa se dalo, neco se naucil, ale porad nemam tu jistotu... :/
Je mysleny primarne jako fun-car, kterej musi obcas dat nakou cestu po silnici, takze aby to bylo minimalne trochu road-kosher. Ale pocitam s tim ze do toho jeste leccos narvu, a ze to nikdy nebude "pohodlny" auto.
Napsal: ned 26.05.2013 20:13
od Joy
Důvod toho, proč motor netočí nad 5tisíc otáček stejně jen okem nepoznáš, nejlíp by bylo přinést laptop a napíchnout to na diag. K tomu nejlíp asi Snejk, Miguel, nebo mentuli.
Jsou lidi co mají obrovský znalosti a asi by to odhadli, ale jistotu mít nebudeš.
A za 30k kupuješ v podstatě jen tu kastli a motor, takže bych do toho asi i investoval. Podvozek si zkontroluješ sám a nic víc na tom autě v podstatě neni.

Napsal: ned 26.05.2013 20:44
od shade741
ohledne poloos, stačí mrknout do etka sou tam napsaný krásně rozměry silnější i slabší poloosy, takže zjistíš hned, ohledně toho vytočení otáček nad 5 tis, tak hledej tady na foru řešilo se to tady- chybí tam nějakej signál

Napsal: ned 26.05.2013 20:55
od tucnak
Sedí. Kupuju kvuli kastli/podvozku/motoru:) A prave proto shanim nekoho s kabelem a laptopem, pripadne nekoho kdo rozumi/ umi aby vyrkl verdikt...
Diky za tipy, jdu otravovat

Napsal: ned 26.05.2013 21:00
od Fx
Otázka je, jestli vůbec má zapojenou diagnostickou linku, když je to takhle přestavěný.
Pokud se nevytočí nad 5k otáček, tipuju to na motor s jednotkou původně z auta s ASC a bude to chtít vytáhnout signál rychlosti do ŘJ motoru např. z budíků. Stačí mrknout na ŘJ motoru a udělat si výpis výbavy podle VINka na štítku, podle mě to bude ono. Pokud tam je kat, tak může být ucpaný (viz Francisův případ), ale u téhle stavby bych předpokládal spíš chybu v elektrice.
Upřímně, jezdit na takovýhle bastl s diagnostikou je skoro zbytečné. Stejně se neodhalí ani půlka problémů spojených s tím, kdo a jak motor zastavoval. Takové auto je pro člověka z paneláku a bez dílny spíš za trest, to má smysl kupovat jen pokud tomu sám hovíš, jinak do toho zahučíš neskutečně. Až budeš kupovat hardyspojku, silentbloky motoru apod., tak ani nebudeš vědět, co tam vlastně je.
Můj soukromý názor, pokud potřebuješ odborníka na to, aby se na to jel s tebou podívat, radši o tom autě ani nepřemýšlej. Může to skončit jen několika způsoby:
a) dojezdíš to do mrtě a nebudeš řešit
b) budeš se v tom vrtat sám, naučíš se hafo o E36 a zahučíš do toho
c) budeš to někde servisovat a zahučíš do toho neskutečně, protože servis nebude mít od čeho se odpíchnout při volbě ND.
Napsal: ned 26.05.2013 21:41
od tucnak
Ja doufam ve variantu D), chtel bych se na tom trochu naucit se v tom autu vrtat, otazka ale je, jestli je to na to vhodny exemplar

Pripadne holt varianta A). Za ty prachy by to slo prejit i v relativnim klidu, pokud do toho hned neco brutalniho nenacpu....
Hej, a panelak vazne ne, to bych se skoro urazil
Kazdopadne diky za radu. Nejspis mas pravdu, ale znas ty nepoucitelny mladasy, co se do neceho zakoukaj...

Napsal: ned 26.05.2013 22:05
od Fx
Jo, to je nejhorší. Nedáš si říct a vidíš se s klíčkama od bavoráka v kapse a jak někde driftuješ. Ale tak to většinou nedopadne. Spíš kopa vzteku, auto vhodný na rozebrání, spousta křiku a pláče.
Napsal: ned 26.05.2013 22:07
od Joy
Samozřejmě pokud to má jednotku no.
Já jsem na to koukal už dřív a sám bych do toho fakt nešel, za dvacku koupíš nevykuchanou 1,6tku, klidně se skurvenym motorem, nebo jenom opečovávanou kastli, do 10ti motor, zastavíš si to sám a máš to. Tim se toho naučíš absolutně nejvíc. A jestli Tě nepálí, že to rok bude stát v dílně, tak co víc si přát.
Jak píše FX, buď to dom*dáš, nebo do toho kilo až dvě zařveš. A to to furt nebude výstavní kousek.
Napsal: ned 26.05.2013 23:25
od Jamall
přitom ten motor pracoval kdysi v jedné z nejhezčích e36 co v ČR jezdili. Motor dostal v minulosti kompletní rozborku sborku do posledního šroubku
Napsal: pon 27.05.2013 00:03
od tucnak
Jamall: Nemas nejaky info k predchozimu obalu na motor? Pripadne aspon navod kde zacit hledat?
FX: Driftovani me nastesti vubec nebere

BMW me laka jako auto ktery se necha ridit, a dela to co mu volant/ plyn poruci. Na imidz/drifty/fast and furious sem dikybohu nikdy nebyl
Joy: Rok v dilen me nepali, ale do 1.6 cpat 2.8 motor bez vymeny vseho ostatniho mi prijde jako vetsi sebevrazda nez tohle... i kdyz....
Napsal: úte 28.05.2013 08:44
od TeggyM3
tady ti to nikdo nechce vymluvit jen pokud si pořídíš takovéhle překopané auto tak nemužeš počítat s tím že se při řesení něčeho v budoucnu budeš mít o co opřít např ty díly

pokud se chceš o E36 jako takové něco naučit, máš nejlepší si pořídit E36 v co nejpůvodnějším stavu, ale jistotu že si tam před tebou někdo nedělal v elektrice co se mu zachtělo nikdy mít nebudeš

U tohoto auta to más alespon jisté že tam nebudou věci tak jak mají být
