Stránka 1 z 1
Napsal: ned 05.05.2013 14:17
od Diome
Zdravím klubáci, mám takovou prosbičku, bohužel mi nejde jeden válec na e36 323i. Myslel jsem si, že to bude cívkou, jelikož byla vytekla (spálená, ten plast se roztal), vyměnil jsem jí, ale stále. Poté jsem vyměnil svíčku, a taky nic(neměl jsem novou, v garáži jsem měl nějaké staré, tak jsem je tam dal). Jenže furt nic, tak jsem zkusil přehodit svíčku i cívku z jiného válce, taky nic (ty "nefungující" jinde fungovali), takže svíčka ani cívka to není. A to je ten problém ... Šťáva tam normálně jde, ale nechodí signály ? Nevím, jak to nazvat. Zjistil jsem to tak, že jsem dal zkoušečku(světělnou) na ten válec, a svítilo, jenže furt, když jsem to zkoušel na fungujícím, tak to problikávalo lehce, tady ani prd, furt svítilo. Střik by to taky být neměl, mám tam plyn, takže by to na plyn jelo normálně, jenže jede furt stejně, takže střik by to bejt neměl. Před 3 měsícema jsem měnil čidlo na klikovce, tím by to prý taky mohlo bejt, ale netuším.
Tímto Vás prosím o nějakou radu, kde může být chyba ... Mě jedině napadlo v kabelech, ale vůbec netuším, kam a jak vedou, jelikož ty kabely jsou hned motorem do kabiny ... Předem děkuji za jakoukoliv radu, co s tím, já už vážně netuším ....

Jinak je to pátý válec od předku automobilu, neboli druhej od řidiče ...
Napsal: ned 05.05.2013 14:52
od Paty
a kabely do cívky jsou dobré?
Napsal: ned 05.05.2013 15:00
od Diome
Paty píše:a kabely do cívky jsou dobré?
Jj, zkoušel jsem až na konektoru, jde tam proud, ale asi divnej, mělo by to asi problikávat jako na jiném ...
Napsal: ned 05.05.2013 17:00
od bmw730
Mě jedině napadlo v kabelech, ale vůbec netuším, kam a jak vedou, jelikož ty kabely jsou hned motorem do kabiny ...
Zdravim, já mám tedy 320i - ale kabely od cívek mi jdou do společného konektoru po pravé straně... Mrkni na to, u pravého hrnce (rok 95)
Napsal: ned 05.05.2013 17:35
od beny-maser
já bych to viděl na špatnou řídící jednotku, ale je to můj názor od klávesnice
Napsal: ned 05.05.2013 19:18
od Totic
Zkus to tady,
http://hrdlicka-mhm.cz/
Nechat projet diag + oscilákem by mohlo lecos odhalit

Napsal: stř 08.05.2013 11:46
od Diome
Díky, zkusím asi jako poslední možnost kvůli kompresi ve válci ...
Jinak KABELY vypadají v pořádku, prozvonil/změřil k řj, a vše bylo v pohodě. Takže mám následující možnosti, a potřebuju, aby mi někdo poradil, zda to takhle půjde a nebo ne, a proč.
1. Chci tam zkusit dát jinou řj, která bude vyrobena po roce 95/1 kvůli imobilizéru, jenže poté motor nenaskočí, protože to nepustí vstřiky, jenže to mě by nevadilo, jelikož by to TEORETICKY dávat šťávu na válce mělo, takže by se motor točil, a na světělné zkoušecce by bylo vidět lehké problikávání, které ted vidět není(na ostatních to vidět je)... Bude mi to tam dávat šťávu ? Aby to šlo změřit ...
2.Může být nějaká chyba v řj, kvůli čemu to nejde ? A po její vymazání by tato chyba mohla zmizet a motor by zase šel normálně ? Byla tam spálená cívka, tak jestli kvůli tomu nechce RJ tento válec pustit ..
Předem děkuji Klubáci
Napsal: stř 08.05.2013 12:48
od Fx
Jednotka po 1/95 kvůli EWS nepustí ani zapalování. Ale to by šlo vyřešit (kdyžtak SZ).
Podle mě je problém na koncovém stupni v ŘJ, kvůli kterému odešla ta cívka. Jestli tam jde napětí stále, tak to cívku spálilo podle mě kvůli tomu.
Napsal: stř 08.05.2013 13:56
od Foldas
odešel ti konc. stupeň v řj dej ji šikovnemu elektronikovi a bude
Napsal: stř 15.05.2013 10:44
od Fx
Ano, byla to jednotka. Po včerejším spárování jiné jednotky s EWS to jede už v pohodě.
Napsal: stř 15.05.2013 10:50
od Diome
Fx píše:Ano, byla to jednotka. Po včerejším spárování jiné jednotky s EWS to jede už v pohodě.
Jak píše Fx
Všem děkuju za pomoc !