Stránka 1 z 1

Napsal: pon 22.04.2013 21:02
od DanHKS
Zdravím všechny :) tak je to týden co jsem si dovezl svoje první BMW
je to 328i a po dlouhém pročítaní tohoto fora jsem se dočetl o navýšení výkonu výměnou sacích parohu z 325i na 328i něco málo jsem si přečetl
Ale snad bych se chtěl jen zeptat lidí co s tím mají zkušenosti a už to mají na autě udělané.

1, stačí koupit jen sací svody nebo je potřeba vyměnit i klapku z 325i
2. co vše je potřeba upravit a na co vše si dát pozor

Děkuju moc za každou radu :)

Snad se chci jen optat jestli je dobrej nechat udělat remap jednotky (čip) v kombinaci s upravou tech sacích svodů :) díky :)

Napsal: pon 22.04.2013 21:12
od Francis
Pročti si http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=68063 včetně všech odkazů co tam najdeš a pak se ptej.

Napsal: pon 22.04.2013 21:12
od shade741
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... &start=150 víc už toho snad ani napsat nejde :wink:

ááá byl si rychlejší :D

Napsal: pon 22.04.2013 21:12
od DanHKS
Ok díky :)

Napsal: pon 22.04.2013 21:14
od DanHKS
Jen teda jakej máte názor na přemapování jednotky (chip) ? ano nebo ne ?

Napsal: pon 22.04.2013 21:29
od shade741
osobně pokud bych hejbal se sáním, vejfukem atd nechal bych to upravit následně na dané specifikace, ale proboha fakt od někoho kdo ví jinak sou to peníze vřiti, ohledně chipu u atmosfér a téhle problematice sou toho tady další 4 tuny témat např http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... light=chip a další...

Něž bych šel chipovat, tak bych se ujsitil, že motor, čidla atd sou ve 100% stavu, ono kolikrát než nějaký čip udělají divy i obyčejnější věci, a ješte u atmošky bych stím hýbal pouze pokud budu upravovat další věci, výfuk, sání atp, a hlavně musím vědět co od toho vejfuku chci žádnej univerzál nění :wink:

Napsal: úte 23.04.2013 10:02
od fabledwarrior
Když už si vyměníš to sání a výfuk, tak potom hlavně nejezdi do těch firem, kde ti nahrají jakýsi upravený soft kterej jim fungoval na věšině vozů. Fakt si vyhlídni někoho, kdo to upraví akorát na míru tvého auta...

Napsal: úte 23.04.2013 21:40
od DanHKS
Zaujala mě firma Bit-power .... sice je to celkem pálka ale zase ti to všechno odměří na brzdě tak víš kolik to je čistej výkon jinak výfuk nechám. takovej jakej je jen chci dělat čip a sání. maximalně vyměnim filtry olej a svíčky.

Napsal: úte 23.04.2013 23:54
od shade741
no tak jestli by mě nahonili na mý e36 325 celejch 12 kW jen tak na starý atmosféře tak nevím co tam stím autem udělaj :roll: četl si vůbec to téma na který sem ti tu hodil odkaz?

Btw jestli to mermomocí chceš tam mi dej těch 12 klacků a já ti tam namontuju kalkulačku :lol: to bude teprv placebo efekt

za 12 tis bych radeji dal svody, udělal teda to sání, vyvedl pěkně náfuk vzduchu k odstíněný hrušce, dal nový svíce nechal pročistit vstřiky a vyměnil vnich sítka, a pak si teprve troufám říct, že by to mělo nákej znatelnej efekt

a až pak následně zajet k NĚKOMU KDO TO UDĚLÁ NA MÍRU TÉHLE ÚPRAVĚ AUTA a ne někam kde si hned přečteš že ti tam vykouzlí x kW navíc když to auto vživotě neviděli :roll:

Napsal: stř 24.04.2013 10:52
od Thomeeno23
hlavně mne zaujalo že jsi si před týdnem dovezl svoje první BMW, ještě k tomu 328i a hned uvažuješ o podobných pikačovinkách (tím tyto úpravy nechci hanit) kdyby ses pořádně radši s tím autem seznámil a zjistil co kde a jak funguje.Nevím tedy jestli jsi předtím neměl třeba camaro ss :D ale myslím že na seznámení s BMW je b28 sama o sobě svým charakterem dostačující

Napsal: stř 24.04.2013 13:34
od onlybimmers
shade741 píše:no tak jestli by mě nahonili...
ma pravdu ten chlapec :) za 12 tacu si dovedu predstavit daleko jinaci vanoce pro myho bimmera :D jinak bych vedel o profi namapovani jednotky primo na miru za temer polovinu... paan je herr mekanik primo na BMW

Napsal: stř 24.04.2013 20:42
od DanHKS
No ja nevím co si mám o tom myslel jo když tu čtu o lidech který si udělaj saní z M50 Na 328. a daj si tam čip a píšou o tom jak to pěkně jede a na sprintech stím porážej kupa jinejch a naopak jsou tu lidi co říkají že čip je Placebo tak co si o tom mám myslet. Jako já opravdu nevím je jasný že na čip musí jít motor co je v kondici a ne nějaka utahana 328 co je před zdechnutím a cpát do toho čip.

Nebo to samé problematika sacích svodů... jední píšou že je to na níc že se stratí spodek další píšou že je to super a motor jede líp v celím rozsahu otáček. a zase jsem tak kde jsem byl. Tak že mám akorád zamotanou hlavu a nevím čemu mám teda veřit. Dobře dát motor do dobrýho stavu je základ ale co dál.

Napsal: stř 24.04.2013 20:45
od DanHKS
Thomeeno23 píše:hlavně mne zaujalo že jsi si před týdnem dovezl svoje první BMW, ještě k tomu 328i a hned uvažuješ o podobných pikačovinkách (tím tyto úpravy nechci hanit) kdyby ses pořádně radši s tím autem seznámil a zjistil co kde a jak funguje.Nevím tedy jestli jsi předtím neměl třeba camaro ss :D ale myslím že na seznámení s BMW je b28 sama o sobě svým charakterem dostačující
:) no já nevím ale já nebudu čekat na to až mi auto dá svolení :D že ho mužu upravovat :) dokud je čas a jsou prachy tak do toho pujdu :)

Napsal: stř 24.04.2013 20:47
od DanHKS
onlybimmers píše:
shade741 píše:no tak jestli by mě nahonili...
ma pravdu ten chlapec :) za 12 tacu si dovedu predstavit daleko jinaci vanoce pro myho bimmera :D jinak bych vedel o profi namapovani jednotky primo na miru za temer polovinu... paan je herr mekanik primo na BMW
:) nějakej kontakt by byl ? :) Dík

Napsal: čtv 25.04.2013 17:42
od shade741
tak je to otázka priorit, proto jedni píšou že je to fajn úprava a druzí ne, a btw lidi toho nakecají :lol: dokud mi někdo neukáže graf z tý samý brzdy před i po a podobně tak to může být cokoliv, i to placebo :wink: