Stránka 1 z 1
Napsal: pon 22.04.2013 20:23
od Bmw33
Zdravim klubaci,
Uz delsi dobu hledam nejakou 328i, ktera by mi vyhovala. Podarilo se mi najit jednu hezkou u nasich slovenskych bratru, ale problem je, ze to neni original e36 328i, auto bylo puvodne 323i. Vymena motoru zapsana v TP samozrejme neni. Takze bych se chtel zeptat, pokud bych si to auto koupil, muze mi zpusobit nejaky potize to ze tam je ten M52B28 ? Napriklad STK, emise projdou ? Nebo treba, pokud by se mi stala nejaka bouracka ? Co na to rikate ? Diky za vsechny vase poznatky...
Tady je ten inzerat:
http://bmw-rad-3-coupe.autobazar.eu/328 ... 71602.html
Napsal: pon 22.04.2013 20:56
od shade741
popravdě na stk bych problém neviděl, na emisích taky ne, to číslo ti nikdo extra kontrolovat většinou nebude a motory pohledem nepoznáš, u tý bouračky by to musela bejt fakt velká náhoda aby po tomhle někdo šel, by to musel znát a konkrétně vědět, btw ten inzerát mi nějak nejde
Napsal: pon 22.04.2013 21:05
od Bmw33
Tak to je dobra zprava, 323 a 328 maji stejne emisni normy ?
A jo ten inzerat nefunguje no, koukal jsem a ten inzerat na autobazar.eu uz vubec neni, on to snad za hodinu prodal nekomu jinemu ?

Nechapu, co pak klucina to nechce pustit do ceska

Napsal: pon 22.04.2013 21:11
od shade741
ještě sem nezažil technika u stk co by se mi dobejval na číslo motoru, většinou píší vyrezlé či nečitelné atp, ty emise nevím jistě, ale ze zkušenosti vím, jak to s těma emisema chodí

to by mě trápilo nejméně

Napsal: úte 23.04.2013 07:13
od Rade520
tak mě technik vyrazil za nečitelné číslo (typ) motoru ,musel jsem do Prahy
za Stehlíkem aby číslo přerazil a zapsal do tp.
od té doby nejezdím na STK

Napsal: úte 23.04.2013 07:55
od KKKuba
typ motoru je stejný, číslo motoru nechat vymazat a je po starostech..

Napsal: úte 23.04.2013 08:11
od paca
KKKuba píše:typ motoru je stejný, číslo motoru nechat vymazat a je po starostech..

od kdy je typ motoru stejný u 323i a 328i?
Napsal: úte 23.04.2013 08:21
od matiz
Neznam stk ktera by dala znamku pokud nenalezne TYP motoru. Cislo nikoho nezajima, ale bez typu motoru neprojdes ani evidencni kontrolou. Jinymi slovy - neprodejne auto. Dostanes to do zaznamu, jsou spojene online. Nebrat. Je to to same jako kdybys mel jinou kastli nez v TP. Pri bouracce pokud na to pojistovna prijde, muze cele plneni vyzadovat po tobe, to auto je nezpusobile provozu, samo ze ne fyzicky, ale papirove. Nema na ceste co delat. Hotovo.
Napsal: úte 23.04.2013 08:31
od Fatal Design
Leda hovno přátelé ! Jestli si myslíte, že když jsou oba motory M52 tak na bloku je M52 tak to jste na omylu. Ty motory mají samozřejmě své typové označení a to zajímá techniky jak na STK tak na evidenční kontrole. Co nikoho nezajímá je výrobní číslo, ale to je něco jiného.
Zkusil bych se poptat p.Stehlíka zda to umí zlegalizovat papírem a pokud ne, tak bych od toho dal ruce pryč. Nabourat tímhle nějaké nové auto a pojišťovák na to přijít by se mohlo škaredě prodražit !!
Napsal: úte 23.04.2013 10:26
od _stalker_
Mě spíš přijde že je to o tom na koho při takovýchto situacích narazíte. Například kamarád naboural auto co místo 1.9D mělo 1.9TD a nikdo tam to turbo neviděl a ani to nikoho nezajímalo a přitom kapota se utrhla. Pojišťovna vše zaplatila a byl konec.
Další příklad když jsem si kupoval auto tak jsem s ním musel na evidenční kontrolu. Jediné co ho zajímalo byly kola a číslo kastle. Kdyby E36 neměla to vinko pod kapotou tak by motor snad ani neviděl. A o stk se snad radši v Čechách ani nebavim.
Napsal: úte 23.04.2013 10:37
od Itchy
no nevim me na evidencce frflal ze nemuze najit ten typ motoru , ze to je kdesi pod svodama napsane nebo co
Napsal: úte 23.04.2013 11:22
od matiz
Jenze panackum chodi kontroly a propusteni takoveho auta pri kontrole znamena ztrata licence. Kdo si to dneska riskne ? Nekdo treba ano, ale v drtive vetsine ne. Dalsi vec je ze kdyz bude na havarce skoda par korun, kdo by se s tim sral. Jakmile bude par milionu, pekne si to auto proklepnou aby nemuseli plnit... Jednoduche pocty. A kdo rika ze nemuze zpusobit skodu za par mega, tak verte ze to neni vubec slozite. Takovy autobus a skody na zdravi, nalozeny kamion elektronikou atd atd. Muj nazor je takovy jak jsem napsal, pokud neni papirove v poradku, ani omylem.
Napsal: úte 23.04.2013 15:30
od shade741
tak asi fakt záleží na koho kde narazíš

ale jak tu bylo psáno největší vítr bych měl z pojišťoven
Napsal: čtv 25.04.2013 11:49
od m4zzy
S tímhle mám osobní zkušenost. Už jsem to tu někomu i psal, mám to i u svého auta v klubové sekci hned u popisu a jak jsem ho kupoval.
Abych to teda stručně popsal. Koupil jsem e36 ME v sedanu 1995 s měněným motorem z 3.0 na 2.8. V TP to taky nebylo zapsané. Nicméně na kastli bylo na štítku napsáno číslo motoru 306 S1 a v TP 306 S2. Uvážil jsem tedy, že S1 a S2 nebude dělat problém. K tomu byl přešrtlý VIN u předního okna a na klobouku tlumiče vyražené nové číslo. To v TP zapsáno bylo, že tato operace a přestavba proběhla (papíry byly z červeného kupé, takže byly údaje přepsány s touto přestavbou nejspíš, v tom problém nebyl)
Jel jsem na evidenčku, technik zkontroloval nový VIN, rozměry pneu (ty byly kompletně jiné než v TP takže na to mě upozornil a pak číslo motoru. Na první pohled nepoznal, že se nejedná o M3 motor, ale chtěl vědět, jestli je to teda S1 nebo S2. Takže jsem s tím zajel dovnitř na tu jejich rampu a začal hledat. Někde něco vždycky ošmirgloval až našel správné číslo motoru 286 S1. Takže mi zamával, do protokolu se napsalo že auto nevyhovuje, ještě jsem mu zaplatil a odjel jsem pryč. Jel jse se pak ptát po známostech do servisů co s tím a dostal jsem růrné názory. Jeden týpek mi řekl, že se to klidně vyřeší přes BMW a že s tím klidně můžu jezdit než se mi přepíše velký TP. Druhý mi řekl, že s tím se nedá nic dělat, že už o tom ví celá republika a auto je zralé do šrotu. Byl jsem za blázna. Dostal jsem pak kontakt na p. Stehlíka z BMW a mailem jsem mu vysvětlil svou situaci a zeptal se, jestli jde motor 2.8 zapsat do mého TP a co to bude stát. Všechno bylo bz problému, asi za 2 700Kč mi přišlo oznámení pro úřad co všechno se má přepsat a dle jakého zákona. Byl jsem zase šťastnější, ale na úřadu po mě chtěli ještě "doklad o nabytí motoru" Čili jsem kontaktoval dva jedince, kteří ten motor měnili (tady přes klub, což bylo štěstí) a oba souhlasili, že můžu napsat kupní smlouvu na jejich jména. To jsem vytiskl, podepsal a na úřadě se všechno přepsalo. Čili mám fungl nový velký TP, bez škrábanců a těhdle volovin.
Ale je s tím drbačka. Předchozí majitel to vše zaplatil a byla s ním super domluva. Každopádně bych to už teď takové auto, co nemá TP naprosto v pořádku nejspíš nekupoval, nebo bych řekl majiteli, ať si to pořeší. jinak auto nepřihlásíš a jak taky už někdo říkal, dnes si to na triko nikdo neveme takové auto pustit.