Stránka 1 z 1

Napsal: ned 21.04.2013 07:56
od Jirkapikr
Zdravím pánové,mohly byste mi prosím poradit kde je napínací kladka na řetěz je volny a musím ho došponovat.auto mám tyden je to moje první bmw jinak sem mel same japonce.díky moc lepší by bylo foto.

Napsal: ned 21.04.2013 11:56
od beny-maser
řetěz došponovat nejde

Napsal: ned 21.04.2013 14:40
od Jirkapikr
Aha takže musím koupit novy a nechat si ho vyměnit.Díky moc za odpověď.

Napsal: ned 21.04.2013 18:53
od Jirkapikr
Ted sem tady na foru našel že tam je napínák.

Napsal: ned 21.04.2013 20:28
od shade741
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25

jinak jak si přišel na to, že je volný?

Napsal: ned 21.04.2013 20:28
od beny-maser
napínák tam je, ale došponovat nejde,je tam péro a tlak oleje tlačí na pístek toho napínáku,jak jsi přišel na to ,že máš ten řetěz volnej?

Napsal: úte 23.04.2013 08:34
od Jirkapikr
No má to najeto 260000km nastaruju a furt to tam rachta(mozna cvaka)cím vetsí otácky tak tím vic to to dělá. i když je motor zahřaty koupil sem to za 10000 to auto borec potřeboval rychle prachy je to po laku a cely podvozek je novy.akorat ten řetěz to je jedina chyba co tam je.díky

Napsal: úte 23.04.2013 20:29
od beny-maser
tak to napínákem nebude, jinak je celkem normální,že ten 4válec rachotí a klepe se,nejsou to třeba hydra? pokud ne tak odstranění tohodle problému chce kompletní výměnu rozvodů řetězy a lišty.
Pokud se pletu tak mě někdo poučte,něco podobnýho mi stojí před barákem.

Napsal: stř 24.04.2013 12:42
od ViktorDDD
alebo posunutá vačka a výfukové ventily bijú do piestov, aj to sa stáva u tds :wink:

Napsal: stř 24.04.2013 17:17
od Jirkapikr
No ono ted sem zjistil ze to nekdy klepe nekdy ne je to take nepravidelne,ale motor tahne normálně.